Ook mannen vinden m aardig, maar verre van geniaal.quote:
Daar ben ik niet zo zeker over. Films die als "supergoed" bekend staan vind ik vaak tegenvallen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:52 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oke,,ik raak je kwijt ouwe..
Ik zal even duidelijjer zijn: dat lijstje van vorige meer, werk die af. Ja, capiche? Daar halen films als Machete het niet bij.
Are we clear, sir?
Ik heb iets met Mexico...quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ook mannen vinden m aardig, maar verre van geniaal.
Sylvester = O&N...quote:
Dan nog is die film niet briljant.quote:
Heul leukquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Alles goed?
Hoe was je date?
Vind jijquote:
Op welke planeet??quote:
Er zijn heel veel films die beter zijn dan Machete.quote:
Duitslandquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:56 schreef Lips het volgende:
[..]
Op welke planeet??
Maar dan plan ik toch wel weer beter te zijn jah! Helaas wordt mijn O&N niet zo'n groot feest
Vriendin met kind zou alleen zitten met O&N dus nu heb ik gezegd dat ik naar haar kom omdat niemand alleen hoort te zitten met O&N. Gevolg is dat ik dus burgerlijk op de bank zit...
Nobel en liev van je. Maar da's wel ff minder. Maar dan in het nieuwe jaar gewoon weer knallen...quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:56 schreef Lips het volgende:
[..]
Op welke planeet??
Maar dan plan ik toch wel weer beter te zijn jah! Helaas wordt mijn O&N niet zo'n groot feest
Vriendin met kind zou alleen zitten met O&N dus nu heb ik gezegd dat ik naar haar kom omdat niemand alleen hoort te zitten met O&N. Gevolg is dat ik dus burgerlijk op de bank zit...
Lol, oh da's echt meerdere zonnestelsels weg dusquote:
ik was onder de indruk van the dark knight.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er zijn heel veel films die beter zijn dan Machete.
Ik heb al zoveel films gezien dat ik ook niet meer zo snel onder de indruk ben.
quote:
Ik heb geen O&N nodig om te knallen iddquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nobel en liev van je. Maar da's wel ff minder. Maar dan in het nieuwe jaar gewoon weer knallen...
Op de planeet Duitsland lieverd.
Ben ik met je eens, dat kan wel eens voorkomen. Maar ik kan wel ongeveer peilen wat je vet vind.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo zeker over. Films die als "supergoed" bekend staan vind ik vaak tegenvallen.
Ik kijk ze wel, want ik wil het weten. Maar heb nog zooooveel liggen... Als ik elke dag een film kijk, kan ik nog 7 maanden kijken.
Ben ik volledig met je eens. Inception was origineel en een visueel spectakel toen ik 'm in de bios zag.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
ik was onder de indruk van the dark knight.
en inception vond ik ook weer eens wat anders....
meer kan ik er niet noemen van nieuwe films...
Vijf minuten fietsenquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:57 schreef Lips het volgende:
[..]
Lol, oh da's echt meerdere zonnestelsels weg dus
ik hou van feesten, ga jij lekker de natuur opzoekenquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Net het enige stukje verziekt door domme gringo's!
Het is als zeggen dat Salou een topstukje Spanje is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |