Ik zou graag ere divisie live willenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach, zulke Blötsinn heb jij toch ook niet nodig, mallie.
Is Xhamster de hamster van J die al zo vaak gezakt is voor het afzwemmen ?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Lame. Jij hebt toch genoeg aan xhamster?
Ik heb nooit genoeg JK!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Lame. Jij hebt toch genoeg aan xhamster?
Die ook werkt bij Tinkerbell! Daar doet hij aan lange afstand sprinten.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Is Xhamster de hamster van J die al zo vaak gezakt is voor het afzwemmen ?
Aaah oke.. Nee gaan we niet kijken geloof ik.quote:
Minder dan 3 dus.quote:
Guus Meeuwis.quote:
3 is de beste hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 21:10 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik vind hem echt supervet tot nu toe.
Sorry J , ik als echte PVVer hou van het hollandsche Lied J, ik kan dr niks an doenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Sjezes ik hou d'r niet van J!
Geen idee J Geen Idee.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:37 schreef KingOfMars het volgende:
Zo, affelope.
Waar blijft deel 5?!
Maar bij mij niet want vrouwlief is dus met schoonzus naar harry snotter en daarna de kroeg dus die komen thuis als ik te werk moet ofzo denk ikquote:
En dat sta jij toe?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Maar bij mij niet want vrouwlief is dus met schoonzus naar harry snotter en daarna de kroeg dus die komen thuis als ik te werk moet ofzo denk ik
Ja ?quote:
Echt zo van whoppaaaaaaaaaa?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:42 schreef Tally het volgende:
Hier wel
Bed staat alEven film afkijken en dan whoppaaaaaaaaaaa!
Dat Whoppa gedeelte heb ik ook zin an dusquote:Op woensdag 29 december 2010 21:42 schreef Tally het volgende:
Hier wel
Bed staat alEven film afkijken en dan whoppaaaaaaaaaaa!
Valt behoorlijk mee Swets dat homo dus !quote:
Hij ligt al te lezen op bed. Dus ik spring er zo op!quote:
Ja... JIJ laat je wijf de deur uit gaan.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat Whoppa gedeelte heb ik ook zin an dus
Uiteraard. Ze mag godverdomme nog niet schijten zonder mijn toestemming al heeft ze een doos laxeermiddel op.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Valt behoorlijk mee Swets dat homo dus !
Maar Eloise "blijft" netjes aan de ketting in de keuken ? begrijp ik ?
Springen? In jouw toestand??quote:Op woensdag 29 december 2010 21:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij ligt al te lezen op bed. Dus ik spring er zo op!
Om hem vervolgens om te draaien want dat hebben we gister al gedaan
Ze mag tegenwoordig zelfs werken hoorde ik!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Valt behoorlijk mee Swets dat homo dus !
Maar Eloise "blijft" netjes aan de ketting in de keuken ? begrijp ik ?
Op zo'n aerobed kan dat!quote:
Ja ik laat haar gaan , dom welquote:Op woensdag 29 december 2010 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... JIJ laat je wijf de deur uit gaan.
[..]
Uiteraard. Ze mag godverdomme nog niet schijten zonder mijn toestemming al heeft ze een doos laxeermiddel op.
Ja als het geld opbrengt mag ze ff los.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ze mag tegenwoordig zelfs werken hoorde ik!
Ik hou dr van neuken op een aerobedquote:
Of de ketting wat langer ?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja als het geld opbrengt mag ze ff los.
Is dat nog nodig boven de 30 ?quote:
ik hou dr van , Geile Milfs ?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:53 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Die ET was toch zoeen geile MILF?
ze moet haast wel geil zijn met al die kids ?quote:
Dus is die kuisheidsgordel nou nodig of niet ?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Ze is al wel een tikkie boven de 30 ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |