Mijn oom (die ik al tien tien jaar ofzo niet gesproken heb) zit daar ook die periode.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:10 schreef Joene het volgende:
[..]
H en Ik hebben het er over om volgend jaar maar gewoon op vakantie te gaan van 23 december tot 3 januari naar de canarische ofzo.
Whehehehequote:Op woensdag 29 december 2010 22:11 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als hip alternatief zitten we dan wel de hele avond op de bank tegen elkaar aan te gapen en te hopen dat de kleine niet wakker wordt van het vuurwerk..
Nouja, gezeik, gezeik. Hoeft van mij gewoon niet en vakantie ver weg is de enige manier om d'r enigzins onderuit te komen lijkt het welquote:Op woensdag 29 december 2010 22:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Zoiets dus , we zijn zo klaar met al dat gezeik van familie
Nah dat gezeik begint in oktober al of je al weet waar en wanneer en waarom en met wie en van hoelaat tot hoelaat je kerst viert ofzo . Blergh !quote:Op woensdag 29 december 2010 22:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nouja, gezeik, gezeik. Hoeft van mij gewoon niet en vakantie ver weg is de enige manier om d'r enigzins onderuit te komen lijkt het wel.
En wYPPY is na anderhalf glas wijn als zo dronken als een tor, ik kan na die fles Belgisch bier amper m'n ogen openhouden dus om 00:03 flikkeren we allebei direct in slaap.quote:
Mijn ouders slapen om 10 uur al. Dus bellen of smsen is ook niet nodigquote:Op woensdag 29 december 2010 22:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En wYPPY is na anderhalf glas wijn als zo dronken als een tor, ik kan na die fles Belgisch bier amper m'n ogen openhouden dus om 00:03 flikkeren we allebei direct in slaap..
Dus geen nieuwjaars (W)Yppy om het goed te beginnen ?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En wYPPY is na anderhalf glas wijn als zo dronken als een tor, ik kan na die fles Belgisch bier amper m'n ogen openhouden dus om 00:03 flikkeren we allebei direct in slaap..
Da's wel heel ernstig. Twaalf uur wil ik wel meemaken al is het alleen maar omdat je anders toch wakker wordt van de pleurisherrie.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn ouders slapen om 10 uur al. Dus bellen of smsen is ook niet nodig
Daar hebben we nog 365 dagen voor?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Dus geen nieuwjaars (W)Yppy om het goed te beginnen ?
Ja en 1 januari nog 364 J zo ken je het elke dag wel verschuivenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Daar hebben we nog 365 dagen voor?
Voor je het weet is het 2012 en dan gaan we toch allemaal dood dus wat maakt het uit J!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja en 1 januari nog 364 J zo ken je het elke dag wel verschuiven
Gooi je de vetpan ff an ?quote:
Nah dat voor ik dat ik doodga in 2012 graag nog een aantal keer mn zak leeg ?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:17 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Voor je het weet is het 2012 en dan gaan we toch allemaal dood dus wat maakt het uit J!
Mijn god, de burgelijkheid.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Is ze een beetje te duwen achteraf ?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:18 schreef NJ het volgende:
Ik zit nog een beetje in dubio wat ik ga doen. Ik heb sowieso met een vriendin van me afgesproken en die wil het op een boot vieren (¤85 inc drank). Maar daar zit ik dan tot minstens 03:00 en als er geen ruk aan is heb ik bijna een meier weggegooid. En ik wil nog wat vrienden zien.
Aan de andere kant, als het leuk is, lijkt het me fantastisch!
HOAX. Jij hebt een iPhone en dus geen vrienden!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:18 schreef NJ het volgende:
Ik zit nog een beetje in dubio wat ik ga doen. Ik heb sowieso met een vriendin van me afgesproken en die wil het op een boot vieren (¤85 inc drank). Maar daar zit ik dan tot minstens 03:00 en als er geen ruk aan is heb ik bijna een meier weggegooid. En ik wil nog wat vrienden zien.
Aan de andere kant, als het leuk is, lijkt het me fantastisch!
Dus ik maak je niet blij met een doos MoraMix ?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:18 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Die staat (zonder vet) in de schuur J.! Wij frituren NOOIT zelf. (Meer).
There's an app for that!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
HOAX. Jij hebt een iPhone en dus geen vrienden!
Anders gewoon wat stukken kaas?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Dus ik maak je niet blij met een doos MoraMix ?
Nee gezellig op je kattenpassen omdat ze anders je huis onderzeiken is feestquote:
Zo bij zo een Kaashoertje vandaan ?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:20 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Anders gewoon wat stukken kaas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |