Libido technisch wel.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Dus is die kuisheidsgordel nou nodig of niet ?
Ik wou vragen Trek (whehehhe) je het nogquote:
25 kilo afvallen doet wonderen heb ik ontdektquote:Op woensdag 29 december 2010 21:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik wou vragen Trek (whehehhe) je het nog
Gezellig J , ik breng vrijdagavond door met mn Familie. Ik neem een kratje heineken extra mee.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:59 schreef KingOfMars het volgende:
Heb nog een leuke fles (1L) bier koud staan J, iets Belgisch met 12% ofzo. Die gaat eraan vrijdagavond!.
Tis best handig als je hem weer kan vindenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
25 kilo afvallen doet wonderen heb ik ontdekt
OK hier ben je ook welkom maar ik heb geen Hollandse knallers.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:01 schreef Joene het volgende:
[..]
Gezellig J , ik breng vrijdagavond door met mn Familie. Ik neem een kratje heineken extra mee.
J ik heb deze afspraak serieus op de begrafenis van mn Oma gemaakt , en ik voel me ondanks geen zin enorm bezwaard om alles af te zeggenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:02 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
OK hier ben je ook welkom maar ik heb geen Hollandse knallers.
Enigzins begrijpelijk!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:03 schreef Joene het volgende:
[..]
J ik heb deze afspraak serieus op de begrafenis van mn Oma gemaakt , en ik voel me ondanks geen zin enorm bezwaard om alles af te zeggen
Kennen we ook niet op je hendig sjieke bankje voor je huis zitten of op een kratjequote:Op woensdag 29 december 2010 22:04 schreef KingOfMars het volgende:
Hoef ik geen extra Schultenbrau in huis te halen ook!
En mn nichtje is best lekker ? voor wat het waard is ?quote:
Als het mn nichtje niet was had ik het wel een PINO gevonden denk ik ?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:06 schreef NJ het volgende:
Ik heb geen idee wat ze waard is, J, daar moeten we eerst foto's voor zien.
En dan de opmerking maar je moet je niet bezwaard voelen om het ergens anders te vierenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn moeder komt... as usual. Sinds mijn vader dood is viert ze zo'n beetje elk 'familiefeest' hier. Logisch, want ik woon een straat verder en mijn broer een dorp verderop. Best lastig... zonder auto
H en Ik hebben het er over om volgend jaar maar gewoon op vakantie te gaan van 23 december tot 3 januari naar de canarische ofzo.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:09 schreef KingOfMars het volgende:
Wij hebben gelukkig O&N altijd familievrij weten te houden.
Ja, mijn idee! Of naar Australie waar het nu 38 graden is heb ik uit betrouwbare bron!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:10 schreef Joene het volgende:
[..]
H en Ik hebben het er over om volgend jaar maar gewoon op vakantie te gaan van 23 december tot 3 januari naar de canarische ofzo.
Wij niet. En vinden wij ook totaal niet erg. Wat ik erger vind is dat mijn ouders geen oud en nieuw vieren. En we dus ook geen keus hebben zeg maar tussen zijn of mijn ouders. Het is altijd met zijn ouders, alleen de locatie verschilt per jaar.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:09 schreef KingOfMars het volgende:
Zoiets dus , we zijn zo klaar met al dat gezeik van familiequote:Op woensdag 29 december 2010 22:11 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja, mijn idee! Of naar Australie waar het nu 38 graden is heb ik uit betrouwbare bron!
Als hip alternatief zitten we dan wel de hele avond op de bank tegen elkaar aan te gapen en te hopen dat de kleine niet wakker wordt van het vuurwerk.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:09 schreef KingOfMars het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |