Mooi dat Nederland tweede werd op het WK of
Jammer dat we de finale niet wonnen- Kutzooi
Mooi dat Aad de Mos degradeerde of Jammer dat Sparta degradeerde
- Hehe
Mourinho is een topcoach of Mourinho is een blaaskaak- Helaas ook dat rechtse.
Triest de huidige situatie van Feyenoord of
Dat vind ik niet triest- Zo is voetbal nu eenmaal
Affalay gaat het maken bij Barcelona of
Affalay gaat het niet maken bij Barcelona- Alhoewel ik hoop van wel!
Cruijff heeft terecht ingegrepen bij Ajax of Cruijff moet eens een keer zijn grote mond houden- Hij heeft niet ingegrepen... Hij heeft alleen kritiek gehad.
Xavi moet voetballer van het jaar worden of
Messi moet voetballer van het jaar wordenBlijft toch mooier om naar te kijken. Jammer van het WK.
Frankrijk was de grootste teleurstelling op het WK of Italië was de grootste teleurstelling op het WK
- Wat een afgang.
Het succes van Bayern München was grotendeels aan van Gaal te danken of
Dat succes was grotendeels aan Robben te danken- Let maar op als hij zometeen weer fit is.
Het succes van VI is aan van der Gijp te danken of Het succes is aan de wisselwerking tussen de panelleden te danken
- De rest voegt niet veel toe.
Martin Jol moest onterecht weg bij Ajax of
Mooi dat Frank de Boer een kans kreeg- Tot nu toe heeft hij het goed gedaan
De gemiste kans van Arjen Robben in de finale is te vergelijken met de bal op de paal van Rensenbrink in 78 of Dat is niet te vergelijken
- Wat als!?
Nederland heeft het goed gedaan in europa of Nederland heeft het niet goed gedaan in europa
- AZ tegenvallend, Utrecht redelijk. Twente, Ajax en PSV goed gedaan!
Suarez is toe aan een europese topclub of Laat hem nog maar even bij Ajax blijven- Hopelijk gaat hij snel weg, ook al is hij er nog niet aan toe.
Het Nederlands elftal mag trots zijn op het behalen van de finale of Het Nederlands elftal moet zich schamen voor het harde spel in de finale
- Goed gedaan!
Duitsland speelde verrassend goed tijdens het WK of Wat was daar verrassend aan
- Ze zijn altijd al goed, maar de overwinningen op Argentinie en Engeland was wel heel erg goed.
Van Nistelrooij had bij de Oranje selectie op het WK moeten zitten of
Terecht dat ie niet werd geselecteerd- Maar wat als Huntelaar gespeeld had!
2010 was een mooi voetbaljaar of 2010 had als voetbaljaar voor mij mooier gekund