Ik vrees hetquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:31 schreef Im.Kant. het volgende:
Stokstaart is onder invloed aan't baggeren?
Was het maar zoquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:31 schreef Im.Kant. het volgende:
Stokstaart is onder invloed aan't baggeren?
Gisteren sliep ik om 5.30, dus het valt nu nog meequote:Op dinsdag 28 december 2010 03:29 schreef Im.Kant. het volgende:
't is nog steeds laat, zelfs voor vakantie
behalve als je een feestje hebt. Dan mag het wel
Maak je niet druk johquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was het maar zo![]()
Een 14 jarige moet toch gewoon slapen op dit tijdstip
Eens.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was het maar zo![]()
Een 14 jarige moet toch gewoon slapen op dit tijdstip
Jammer dat je jezelf als 14-jarige nog niet in slaap mag zuipenquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gisteren sliep ik om 5.30, dus het valt nu nog mee
Ik ben echt klaarwakker
RockNijntje heeft ouders, en een telefoon met internet waarmee ze stiekem (quote:
Maar ik wil juist niet moe zijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:35 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Eens.
Er is vast wel een pedagoog die het belang van een normaal slaapritme in de vroege puberteit onderstreept
[..]
Jammer dat je jezelf als 14-jarige nog niet in slaap mag zuipen
Gewoon wekker vroeg zetten, ben je wel moe om 3:30
Ik ga je verraaien jongequote:Op dinsdag 28 december 2010 03:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
RockNijntje heeft ouders, en een telefoon met internet waarmee ze stiekem () op Fok! Kan
Ah, hier hang je uitquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:35 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Eens.
Er is vast wel een pedagoog die het belang van een normaal slaapritme in de vroege puberteit onderstreept
[..]
Jammer dat je jezelf als 14-jarige nog niet in slaap mag zuipen
Gewoon wekker vroeg zetten, ben je wel moe om 3:30
Simpel hequote:
*gniffelt*quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Simpel he
Gewoon kijken bij welk huis in Helmond er nog licht brand en daar woon jij
Wie is hier nou de zoon, joh, zoon.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:37 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ah, hier hang je uit. Naar bed zoon!
Vergeet niet dat je om drie uur klarinet hebt, hè. En je moet nog even die Geox ruilen bij de van Haren.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:54 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Wie is hier nou de zoon, joh, zoon.
Onmiddellijk naar bed want je moet morgen vroeg naar hockeyles.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:56 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je om drie uur klarinet hebt, hè. En je moet nog even die Geox ruilen bij de van Haren.
Slaap zequote:Op dinsdag 28 december 2010 04:15 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
In R&P loopt wel een leuk topic, ik ben pitten. trusten
quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:29 schreef Im.Kant. het volgende:
Zo ik ben terug, nog iemand levend wakker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |