OKÉquote:
Darwin award.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is nog eens slim met een Admin nog online...
Er staat bij eigen risico, het is al laat.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is nog eens slim met een Admin nog online...
wat een bitch om jouw zomaar te negerenquote:
ja ik begrijp het . het is niet anders ik ben het gewendquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:42 schreef gazpach het volgende:
Ainoo je begrijpt dat nu Yvonne er is de titel naar iemand anders gaat.
= jou; want geen bezit.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:44 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
wat een bitch om jouw zomaar te negeren
FOUTquote:
Ik pak de tomaten en de stenen wel even.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:44 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ban! ban! BaN!
Aan de schandpaal met die jongen!
dank u, mijn Nederlands moet soms aardig bijgeschaafd wordenquote:
Gutennacht!quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:45 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik ga slapen
Doei de groeten aan jullie thuisfront
Ja hoiquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:44 schreef Driepink het volgende:
nou.. dan stel ik me voor aan die ene met die rooie naam, en ze negert me gewoon!
Ja, 42quote:
Ik had toch kerstbagger aangemaaktquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:45 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ja lekker een eigen NB topic met hem hebben
0:00 = Kerstbagger!
quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:45 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik ga slapen
Doei de groeten aan jullie thuisfront
Als wij kleuters zijn, jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:45 schreef Driepink het volgende:
is die yvonne een soort boze schooljuf?
ze lijkt me streng..
3 seconden ofzoquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had toch kerstbagger aangemaaktof nopuja eerder
Streng maar rechtvaardig!quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:45 schreef Driepink het volgende:
ze lijkt me streng..
quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:45 schreef Driepink het volgende:
ze lijkt me streng..
quote:
Yvonne is nog wel meer dan dat. Ze is een boze directrice. Maar alleenj als je niet lief bent.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:45 schreef Driepink het volgende:
ze lijkt me streng..
bij mij faalt de tijd altijdquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:46 schreef trolololo het volgende:
[..]
3 seconden ofzoik deed nog gelijk met atoomklok alleen fok server faalt dus....
quote:
Na je 5e levensjaar heb jij jezelf alles geleerd?quote:
Ja ik ben een wonderkindquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Na je 5e levensjaar heb jij jezelf alles geleerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |