Een klasgenoot van me, niks interresants aan.quote:
ja ze stellen zich best aanquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:37 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
dan weet je nu does hoe vrouwen zich voelen
pm fotoquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:37 schreef SawIt het volgende:
[..]
Een klasgenoot van me, niks interresants aan.
Ik weet niet eens zeker of ze daar post maar ze post wel atlijd in sexy en gewaagd
Heb je al handje vast gehouden?quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja ik met Angeliek ik mag dan bij haar spelen en zij bij mij.
Met de gymleraar, hij heet Robertquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Met wie heb jij verkering dan? Ik met de juf tog.
OH WIE WIE WIE IK GA KIJKEN FAP FAPquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:37 schreef SawIt het volgende:
[..]
Ik weet niet eens zeker of ze daar post maar ze post wel atlijd in sexy en gewaagd
Naar S&G vertrekt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:37 schreef SawIt het volgende:
[..]
Wat lul je in godsnaam allemaal gastquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:38 schreef naatje_1 het volgende:
Onee, die fokverkering was met penisbaard, moge hij rusten in vrede
quote:
Ja dat heeft ze bij mij gedaan maar ik durf niet terugquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heb je al handje vast gehouden?Doe gewoon eens stiekem kusje op de wang dan. Als jullie alleen zijn.
okee ik loog, ik wil gewoon fappen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
OH WIE WIE WIE IK GA KIJKEN FAP FAP
Wolvendagenquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat lul je in godsnaam allemaal gast![]()
wie heeft er fok verkering met Peners?
ahhhhhhhhquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:38 schreef gazpach het volgende:
Ainoo je bent the most beautiful girl in the whole topic.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:39 schreef SawIt het volgende:
[..]
okee ik loog, ik wil gewoon fappen.
maar jullie trapten er wel in
Ik ben te makkelijk om de tuin te leiden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:39 schreef SawIt het volgende:
[..]
okee ik loog, ik wil gewoon fappen.
maar jullie trapten er wel in
Hey hey hoeveel mixes zijn daar van?quote:
jij: FOK!-verkeringquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat lul je in godsnaam allemaal gast![]()
wie heeft er fok verkering met Peners?
Wow, jij bent de eerste die in dat bericht traptquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:39 schreef ainoo het volgende:
[..]
ahhhhhhhh![]()
ik moet helemaal blosen (gewoon ik van alle meisjes hier wowz)
veel, maar die van de crookers is nice.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hey hey hoeveel mixes zijn daar van?
Jij bent makkelijk in bed te praten volgens mijquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:39 schreef ainoo het volgende:
[..]
ahhhhhhhh![]()
ik moet helemaal blosen (gewoon ik van alle meisjes hier wowz)
Ik heb dus vogeltjes gegeten..omdat onze liefde heel speciaal was..maar had toch beter vlinders kunnen eten..ik had laatst diarree van die vogelsquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja dat heeft ze bij mij gedaan maar ik durf niet terugmaar we hebben wormen gegeten samen in de zandbak en nu zijn dat vlinders geworden
hihi ja met mij wel ik heb gteveel alcoholletjes opquote:
Nah... KUTmuziek maar ja was wel leuk; wat meisjes uit mn klas kwamen niet omdat ze tijdens het indrinken al te ver waren gegaanquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe vond je het? Was je lang gebleven?
anders ik wel..quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben te makkelijk om de tuin te leiden.
BAN omdat fotos van de piemjol van monopoly posten hiihih hgrquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Die was laatst toch teruggekomen>?
Ownee, dat was AP.
Vogeltjes eten kom op man probeer slakken andersquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb dus vogeltjes gegeten..omdat onze liefde heel speciaal was..maar had toch beter vlinders kunnen eten..ik had laatst diarree van die vogels
wat ?quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow, jij bent de eerste die in dat bericht trapt
Chantage ftw.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
anders ik wel..
zou wel tof zijn.. als je op de middelbare school zit, en het lekkerste wijf uit de klas post der tieten op fok ofz.. en jij weet dat en confronteert haar daarmee
Niks johquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |