Eigen nummer ? Hij jat de melodie en laat de teksten door Eubank schrijven.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebben marco's eigen nummer verkracht
Tegenwoordig wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eigen nummer ? Hij jat de melodie en laat de teksten door Eubank schrijven.
Borsato heeft nog nooit een nieuw nummer gebracht.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kan ik hiermee bevestigen dat Marco alles van iedereen jat?
hmm ga over kwartiertje slapen denk ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tot hoe laat trek je hem door?
Gisteren weer tegen 5 uitgeteld...
That's a first thenquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel.
'Dromen Zijn Bedrog' is echter mede geschreven door Leo Driessen...
Hilversum-Noord.quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:01 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Waar ligt dat cafe waar iedereen het over heeft?
Er is een MUZ-topic aan de kopieën van onder andere Borsato gewijd. Ik moet diep zoeken naar een origineel nummer...quote:
Dat is inderdaad een sterk nummer.quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Geweldig, ik ben vergeten erop te stemmen, maar die hoort er echt in.
Gewoon bij het mediapark. Als je bij Hilversum Noord uitstapt dan loop je de brug over en bent in het Mediapark.quote:
Ik 3quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. De 4 eerste LP's van The Police heb ik.
Damn, ik ben Stadtaffe kwijt, moet 'm effe opnieuw eh regelenquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een sterk nummer.
'Alles Neu' is momenteel mijn favoriet, daarin predikt Peter Fox een revolutie...
Ja dat is het leuke. Alof je met je casettebandje de hitparade zit op te nemen zoals vroeger.quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:10 schreef childintime het volgende:
[..]
Ik 3![]()
In het geval van de Top 2000 vind ik het een zege om zowat alles te kennen en herkennen; een tijdreisje, een trip door mijn verleden
Ja dat viel me ook al opquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:17 schreef Aalbers het volgende:
De vorige, deze, en de volgende werden alle drie uitgelicht in de top2000 a gogo
quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat is het leuke. Alof je met je casettebandje de hitparade zit op te nemen zoals vroeger.
En je mag nu muziek leuk of mooi vinden die je vroeger niet zag zitten of niet mocht zien zitten.
Toen was ik totaal niet bezig met muziek, ruim de knikkerfase voorbij...quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:24 schreef Veadige het volgende:
En tóch vond ik het in 1999 het leukst....
Komt vooral door dat 1999 sfeertje dat er toen heerste... einde jaar, einde millennium, kapitaal aan vuurwerk klaarliggen en dan een lijst met 2000 nummers... dat was nog eens iets anders dan de Top 40 met Erik de Zwart...
Meen je dat?quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Toen was ik totaal niet bezig met muziek, ruim de knikkerfase voorbij...
True, er staan eigenlijk geen nummers in waarvan ik denk gadverquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:19 schreef childintime het volgende:
[..]
Ik vond vroeger ABBA vreselijk, als ik ze nu hoor dan brul ik vrolijk mee
De hele lijst is gewoon een kwestie van even alles terughoren en al je herinneringen van die jaren zien, dat maakt het zo mooi
Ik kreeg wel klassiekers van mijn vader mee: onder andere Nat King Cole, Sam Cooke, Louis Armstrong.quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:30 schreef Veadige het volgende:
[..]
Meen je dat?
Ik ben van '78 (1978) en ben al met muziek "bezig" sinds 1985, ja dat jaar werd ik 7, maar toen zat ik op zaterdagmorgen al uuuurenlang op de bank voor de TV op "The Box" naar videoclips te kijken en dat is nooit meer overgegaan, die liefde voor muziek.
Goeieavond, yep leuke muziek tot zover.quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Goedemorgen
Op het juiste moment ingestapt...
Maar niet als ik over 2 uur wakker word van een geweldig nummer......quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat is zo lekker, doe ik ook zo vaak. Soezen met radio aan
Gelukkig was Pink Floyd er al die tijd al... en de tijd erna...quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:42 schreef tong80 het volgende:
Deze muziek zoals van Yes is voor één ding goed geweest. Als tegenwicht van het gezemel kregen we punk.
ooww PFquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:43 schreef Veadige het volgende:
[..]
Gelukkig was Pink Floyd er al die tijd al... en de tijd erna...
De kaartjes voor The Wall in Gelredome liggen hier al maanden klaar, childintime !quote:
Die konden ook rockenquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:43 schreef Veadige het volgende:
[..]
Gelukkig was Pink Floyd er al die tijd al... en de tijd erna...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |