Ja echt hequote:Op dinsdag 28 december 2010 01:30 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat een liefde hebben we hier toch altijd in KSC
dat dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet dat zo hard uitgesproken worden dan? Als je gewoon normaal doet hoor je er niemand over idd. Maar ik geloof niet dat jij bij voorbaal belachelijk gemaakt wordt om je leeftijd.
iedereen kent die van die Bosch reclame van een paar jaar geledenquote:
dat was ooit andersquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:30 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat een liefde hebben we hier toch altijd in KSC
FaalNijntje kan ook geen dag wegblijvenquote:
Geen idee welke reclame je bedoelt vrees ik maar dat komt omdat ik nauwelijks TV kijk en al vrij lang niet meer in NL woonquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
iedereen kent die van die Bosch reclame van een paar jaar geleden
maar ik kende 'm al eerder, maar luister 'm niet dagelijks ofzo...
quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
FaalNijntje kan ook geen dag wegblijven![]()
snap ik, snap ik.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee welke reclame je bedoelt vrees ik maar dat komt omdat ik nauwelijks TV kijk en al vrij lang niet meer in NL woon
Gelukkig. Ik luister er overigens ook niet dagelijks naar hoorquote:
Tsja, dat weet ik eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hoe zou ik het anders kunnen opvatten?
Sorry, het helpt nietquote:
gelukkig snap jij mequote:
welche schmacke?quote:
*moet een klein beetje lachen*quote:
Je moet gewoon niet alles persoonlijk nemen. Het is maar Internetquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
gelukkig snap jij meen je zult je bedenkingen hier ook wel bij hebben, miss na nog geen 24 uur het alweer gezien te hebben
quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:39 schreef Stuart het volgende:
Over minder dan 100 uur zitten we al in 2011
quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:39 schreef Stuart het volgende:
Over minder dan 100 uur zitten we al in 2011
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |