Vanessaquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
toto - afrika
yvonne keeley & scot fidgerald - if i had words
vannessa - upside down
Dalijk raakt het a-knopje overwerktquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalloo
Schiet es opquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
We zijn er bijna. Nog maar een paar te gaan
zou die willen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dalijk raakt het a-knopje overwerkt
overdrijven is ook een kunst, ooit kom je op een leeftijd en denkt "wat was ik toen dom en naief".......quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er is een klein kamp-wijkje in ons dorp (bestaande uit 6 huizen ofzo) en dat is toevallig in de buurt van de basisschool waar ik op zat, dus kende best wat kampers persoonlijk
Gelukkig heb ik er nu niets meer mee te maken want ik hoorde dat een van de jongens die bij mij in de klas zat voortaan in drugs handeld en dat zijn vader een van de grootste drugshandelaren van Nederland en België is
![]()
sneeeeeeeeeeeeellerrrrrrrrrquote:
Gaaaaaaaa zo door danquote:
Ik zou willen dat dat overdreven was!quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:06 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
overdrijven is ook een kunst, ooit kom je op een leeftijd en denkt "wat was ik toen dom en naief".......
zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal ik doen.quote:
ík dom en naïef? wat denk jij héquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:06 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
overdrijven is ook een kunst, ooit kom je op een leeftijd en denkt "wat was ik toen dom en naief".......
Hoera voor TFM's enkelquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
sneeeeeeeeeeeeellerrrrrrrrr
enkel doet het weer trouwens
Sorry maar ik vind het wat makkelijk gezegd dat iemand dan maar 'dom en/of naief' is. Het meerendeel van de mensen baseert immers een mening op de beperkte kennis die ze ergens over hebben. Dat kan extra worden gevoed door anderen, media en wat niet meer. Vrij menselijk hoor. Zou me er niet zo druk om makenquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:06 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaa goedzoquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal ik doen.
quote:
Jaja, een echte baasquote:
ik had het niet tegen jou......quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ík dom en naïef? wat denk jij hé
quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar daar zeg je het zelf al. Kamper
Op zich heb ik niets tegen kampers maar wel tegen het overdreven 'sieraden' gebeuren
quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ze hebben nogal veel van die wazige gewoonten dus langzamerhand heb ik wel iets tegen kampers gekregen![]()
Ben jij in een slechte bui ofzo? Je komt wat aanvallend op anderen over namelijk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:09 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
wat is hier mis mee dan, jeugd sentiment
weet je uberhaubt wie yvonne keeley is dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |