Mooi beeld van 2 liefhebbers en perfectionisten.quote:Op maandag 27 december 2010 22:52 schreef alors het volgende:
Leuk dat shot van Van Persie en Wenger kletsend op de bank.
Ik ben benieuwd hoe ze zich herstellen van dat pak slaag van gisteravond. Het liep sowieso dequote:Op dinsdag 28 december 2010 02:37 schreef j0rdiiii het volgende:
Chelsea begon zeer sterk dit seizoen maar het is nu ook helemaal niks meer volgens mijBen benieuwd of ze hun niveau in de CL wel halen
Idd, maar laat nog even zo doorgaanquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:20 schreef Ambrosius het volgende:
6 keer op rij niet winnen, dat is bij Chelsea al lang geleden..
Met deze dagen ik heb totaal geen tijdsbesef meer..quote:
Laat gaan joh..quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:38 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man zo'n middagie op de bank.
Ik was het Zaterdagmiddag al kwijt, om 13.30 al aan een 4 gangen-diner beginnen, en dat op een Zaterdag. Normaal til je jezelf dan richting de bank om de Premier League te gaan kijken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:39 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Met deze dagen ik heb totaal geen tijdsbesef meer..
Vooral aankomende zaterdag middag/avond
Maar hij had gisteren wel fancy handschoentjes aan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:41 schreef YazooW het volgende:
Sodeju, Chelsea werd gisteren ff goed van de mat gespeeld zeg![]()
Zal niet lang meer duren voordat Ancelotti de zak gaat krijgen denk ik...
Straks Spurs - Newcastle kijken.
Omdat het moet van onze Rafael
Als dat de Jong was geweest stond hij nu op de voorpagina van de Telegraaf met een dikke kop erboven: SCHANDE!quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:42 schreef MotorCitySoul het volgende:
De aanslag van Kalou in beeld:
[ afbeelding ]
Ofniet dan, zag er echt niet uitquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar hij had gisteren wel fancy handschoentjes aan.
[ afbeelding ]
Spurs natuurlijk man!quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:46 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
urgh.. City ,of Spurs .. twijfel
Ik moest best lachen toen hij gisteren in beeld kwam met zijn handen in zijn zakken en ineens kwamen daar 2 van die flitsende blauwe handschoenen uit.quote:
Blue moonquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:47 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Spurs natuurlijk man!
Crouchie in de basis waarsch!
quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:47 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Spurs natuurlijk man!
Crouchie in de basis waarsch!
quote:Gomes; Hutton, Dawson, Kaboul, Assou-Ekotto; Lennon, Modric, Palacios, Bale; Van der Vaart; Pavlyuchenko.
Crouchie op de bankquote:SUBS: Pletikosa, Bassong, Corluka, Jenas, Kranjcar, Crouch, Keane.
Ik zie het ja. In The Guardian schreven ze gister nog dat hij waarsch. zou spelen ipv de geschorste Defou, maar het maakt verder ook niet zoveel uit.quote:
Voor wie?quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:01 schreef MotorCitySoul het volgende:
Prachtige staande ovatie @ White Hart Lane!
preciesquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:16 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Spurs. Is een aardige wedstrijd en City is alweer beslist.
Moedig ze nog ff aan ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:17 schreef Morendo het volgende:
Chelsea moet echt wat aankopen doen. Hun selectie is veel te oud.
Weer een klassegoal die je verwacht van een wereldtopperquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:29 schreef MotorCitySoul het volgende:
Balotelli heeft zojuist de 3-0 gemaakt..
Geruchten gaan al over Modric, Dzeko, Torres.quote:
As always.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:35 schreef TheDutchguy het volgende:
die Palacios die speelt me toch slecht..
Dat vind ik nou echt een sympathieke kerel, ook buiten het veld.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt een sympathieke kerel, ook buiten het veld.
Type Kuyt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt een sympathieke kerel, ook buiten het veld.
Ze werken allebei hard, maar kuyt is niet zon mongool als die crimineel van een bartonquote:
Die (half) broer van hem zit levenslang vast voor een moord als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:49 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ze werken allebei hard, maar kuyt is niet zon mongool als die crimineel van een barton
Ja was nog een racistische moord oid ook.Joey zou nu ook lang vast zitten zonder het voetbal, dat durf ik wel te zeggenquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die (half) broer van hem zit levenslang vast voor een moord als ik me niet vergis.
Na zijn voetballoopbaan zie ik het wel fout gaan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:01 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ja was nog een racistische moord oid ook.Joey zou nu ook lang vast zitten zonder het voetbal, dat durf ik wel te zeggen
Kan niet missen, je weet vast wel wat hij nu al allemaal heeft gefliktquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Na zijn voetballoopbaan zie ik het wel fout gaan.
Jep.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:08 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Kan niet missen, je weet vast wel wat hij nu al allemaal heeft geflikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumanjiquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Welke film was dit ookalweer? Dat met dat dammen toch?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:02 schreef ajacied4lf het volgende:
TOTO:
Manchester City![]()
Tottenham Hotspur![]()
Manchester United
RSC Anderlecht
Arsenal
Als je wint verdien je nog steeds geen ene kut.quote:
speel beide.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:19 schreef YazooW het volgende:
[..]
Als je wint verdien je nog steeds geen ene kut.
Grootste oplichters die er zijn.
Beter ga je bij Unibet spelen, over het algemeen ook kut odds maar wel vele malen beter als bij TOTO.
Vreselijke vent is dat.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:22 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Bij 4-0 denkt mancini: nu moet het kunnen, een spits voor een middenvelder
Twee pingels. Kalinic heeft er trouwens ook alweer twee inliggen vandaag.quote:
Leuk toch? Beetje Nederland - Portugal.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:27 schreef Wilskracht het volgende:
Maar goed dat ik geen scheisrechter ben.
Ik had 4 rode kaarten gegeven en 10 gele.
Dat hij beter is dan Messi natuurlijk...quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:27 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ben benieuwd wat balotelli gaat zeggen na de wedstrijd
En dat hij 3 wereldgoals heb gemaaktquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:28 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dat hij beter is dan Messi natuurlijk...
Barton en Smith en Tiote die geefje toch bij de eerste overtreding geel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Leuk toch? Beetje Nederland - Portugal.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:27 schreef Wilskracht het volgende:
Maar goed dat ik geen scheisrechter ben.
Ik had 4 rode kaarten gegeven en 10 gele.
tuig ploegquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:35 schreef Morendo het volgende:
The Magpies hebben inderdaad wel een bad-boy middenveld.
1 minuut ofzo.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoeveel loop ik achter, ik zit op 78 minuten 52
Was Caroll tegen Gomesquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:42 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Rooney speelt toch pas vanavond?
Mja jammer.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:19 schreef assie het volgende:
Hmm, samenvattingen op telesport en sport1 doen het niet.....
En vanavond ook geen MOTD
Haha.. Die spelers schrokken niet echt ofzoquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:17 schreef Paul-89 het volgende:
Dat was het laatste stadion bezoek voor die United supporter.
Kwam uit het goede vak.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha.. Die spelers schrokken niet echt ofzo
Het gebeurt wel vaker.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha.. Die spelers schrokken niet echt ofzo
Mag dat niet?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Een United-fan vierde het doelpunt met de spelers mee.
Waarom speel jij Toto?!quote:
Hoorde dat vandaag ook ja, speel ze beide .. vandaag koos ik voor TOTOquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom speel hij Toto?!
Speel bijvoorbeeld Unibet en de quoteringen met rijtjes zijn vele malen hoger.
Scheelt je toch wat euro's.
Jep, uit bij de Rangers als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Was pasgeleden toch ook al bij Rooney in de CL!!!
Mag ik je een tip geven? Stop met Toto.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoorde dat vandaag ook ja, speel ze beide .. vandaag koos ik voor TOTO
Manchester speelt SLECHT. Ze zijn even slecht.
Hoe speelt United? (heb geen livestream voorhanden).quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep, uit bij de Rangers als ik me niet vergis.
Okéquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mag ik je een tip geven? Stop met Toto.
Kijk eens in UVT en dan Wedden op Sport
Mwah niet heel overtuigend.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe speelt United? (heb geen livestream voorhanden).
Wat kun je winnen met je toto ?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Okéheb nog 4 euro op TOTO, even inzetten.
Jepquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ok, dus United moet nu winnen en dan morgen Anderlecht en Arsenal nog ?
Daar ben ik bang voor ja, Anderlecht zal wel winnen, die winnen de laaste tijd allesquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:31 schreef Paul-89 het volgende:
Moet te doen zijn, al zou het wel typisch Arsenal zijn om morgen gelijk te spelen o.i.d.
Gedeeltelijk, maar wel twee wedstrijden meer gespeeld dan de Mancuniansquote:
Leukquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
En de 1-1 terwijl ik het tik. Lol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
Het gekke is dat je dat over meer clubs kan zeggen. Manu had nooit zoveel gelijke spelen mogen weggeven, Arsenal is een paar keer onnodig door de ondergrens gezakt, een elftal als Chelsea had nooit zo hoeven instorten, Spurs had nooit van ploegen als Wigan hoeven te verliezen enzovoort. Wie het beste elftal heeft weet ik echt niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 05:57 schreef Cantona_No.7 het volgende:
United geeft weer een vorsprong weg in de laatste minuut.We hadden al 10 punten los moeten zijn.Schijnt leuk te zijn, laat een voorsprong weggeven.
No shitquote:Op woensdag 29 december 2010 10:11 schreef Der_Rudi het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dat niet heel erg vind hoor
Achja, United heeft ook genoeg wedstrijden gespeeld die ze eigenlijk hadden moeten verliezen.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:47 schreef zlakto het volgende:
[..]
Het gekke is dat je dat over meer clubs kan zeggen. Manu had nooit zoveel gelijke spelen mogen weggeven, Arsenal is een paar keer onnodig door de ondergrens gezakt, een elftal als Chelsea had nooit zo hoeven instorten, Spurs had nooit van ploegen als Wigan hoeven te verliezen enzovoort. Wie het beste elftal heeft weet ik echt niet.
Misschien Villa en Sunderland uit.Het aantal onnodige verliespunten zijn veel meer.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:39 schreef Confetti het volgende:
[..]
Achja, United heeft ook genoeg wedstrijden gespeeld die ze eigenlijk hadden moeten verliezen.
Als je thuis met 0-3 kan verliezen tegen Sunderland kan je ook zeker verliezen van Bolton. Winst vanavond tegen Bolton is zeker niet vanzelfsprekend. Ik denk zelf dat ze het nog wel eens moeilijk kunnen gaan krijgen. Deze wedstrijd moet je niet standaard zien als Chelsea tegen Bolton, maar als de nummer 5 tegen de nummer 6...quote:Op woensdag 29 december 2010 15:48 schreef MotorCitySoul het volgende:
Chelsea zal waarsch. eindelijk weer eens winnen vandaag; ik zie ze niet echt in de problemen komen tegen Bolton. Liverpool wint ook wel thuis en ook Arsenal zie ik ook wel een vrij eenvoudige uitzege boeken.
Um, we kennen allemaal de voorgeschiedenis wel, maar alsnog verwacht ik dat Chelsea vanavond vrij probleemloos wint. Ik wens je dan ook veel succes met gokken.quote:
Ok Piet, hier kan ik in meegaan. Al denk ik dat Chelsea met 2-0 wint vanavond.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:48 schreef Drassss het volgende:
Sjelsie 1-0 winst
Arse 1-3 winst
Liv 3-0 winst
Ik ga voor de Arsenal pot vanavond
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:50 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Ok Piet, hier kan ik in meegaan. Al denk ik dat Chelsea met 2-0 wint vanavond.
Ja geweldigquote:Op woensdag 29 december 2010 19:57 schreef MotorCitySoul het volgende:
Ik ook wel weer. Is toch heerlijk man zo'n avondje voetbal.
MOTD begint vandaag 23:35 btw. (BBC1)
Gelijkspel.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:13 schreef laucas het volgende:
Ik twijfel tussen Chelsea of Arsenal.
Geen probleem. Ik zag je bericht en dacht ach als je toch een stream nodig hebtquote:
Juve schijnt interesse te hebben. En de keepers van Arse zuigen harder dan ik hebben kan.quote:
Van Persie houden en Stekenlenburg kopen.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:38 schreef Morendo het volgende:
Arsenal moet Van Persie verkopen en een keeper kopen.
Ik heb gezegd.
Is Buffon al weer terug van zijn blessure eigenlijk?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Juve schijnt interesse te hebben. En de keepers van Arse zuigen harder dan ik hebben kan.
Misschien een ruil tussen Buffon-Van Persie?
En toen kwam hij wat gefrustreerde en bezopen Headhunters tegen in het donker na de wedstrijd.quote:
Van Persie gaat toch niet weg, hij wil niet weg en hij is het oogappeltje van Wenger.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Juve schijnt interesse te hebben. En de keepers van Arse zuigen harder dan ik hebben kan.
Misschien een ruil tussen Buffon-Van Persie?
Ik vind Bendtner wel een baas. Maar met Almunia of Fabianski win je nooit de Ch. League. En Arsenal schijnt nooit veel geld te hebben dus...quote:Op woensdag 29 december 2010 21:47 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Is Buffon al weer terug van zijn blessure eigenlijk?
Ik snap niet helemaal waarom van Persie hiervoor zou moeten vertrekken.
Bendtner + bijbetaling V&A style lijkt mij een leukere optie
Hij speelt ja, volg de wedstrijd maar half dus kan hem niet echt beoordelen.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Speelt Lamps mee, en zo ja, speelt hij een beetje redelijk?
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:48 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
zwaar sexy, hij zat er ook allemaal tegen aan te slappen enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij een elftalfoto van Arsenal boven je bed?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:18 schreef alors het volgende:
Nou poppetjes, schiet die 1-3 er maar in, want anders kun je op je vingers natellen dat het nog 2-2 wordt.
Nee, wel een soort altaar waar ik 7 keer per dag alle spelers individueel aanbid.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:19 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Heb jij een elftalfoto van Arsenal boven je bed?
Zolang je het maar bij aanbidden houdt.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:21 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, wel een soort altaar waar ik 7 keer per dag alle spelers individueel aanbid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |