SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
Dan doe ik wel wat aardiger.quote:
Jammerquote:Op maandag 27 december 2010 22:54 schreef huize het volgende:
Hey ik zei aardigerTis niet dat ik je besping
bestel maar, bestel maar, bestel maar...quote:Op maandag 27 december 2010 22:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ebay
hm nee toch niet *klikt weg*
EBAY
hmmzzz *klik*
ebaayy
quote:Op maandag 27 december 2010 23:00 schreef Joysa het volgende:
Dat is iets typisch brabants.. Limbo's zijn slimmer dan dat
Heldquote:Op maandag 27 december 2010 23:12 schreef huize het volgende:
Yes mn mail werkt eindelijk op mn foon weehee voel me op en top nerd nu.
Dikke kus.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:40 schreef Boy23 het volgende:
Dadelijk weer terug naar limburg, even lekker een nachtje in Utrecht geslapen bij mn oma, bos grote bloemen gekocht, en geld gegeven voor kerst
Omdat je zo lief bent.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:44 schreef Boy23 het volgende:
Waar heb ik die aan te danken?. Dikke kus terug stuk!
Hehe, niet meer voor iedereen! Alleen voor de mensen die het toekomt. Jij hoort daar ook bij schat!quote:
Misschien moet ik eens langskomen. Zal ik iemand meezeulenquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:48 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Hehe, niet meer voor iedereen! Alleen voor de mensen die het toekomt. Jij hoort daar ook bij schat!
Kan, mag! Zou wel leuk zijn jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:49 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens langskomen. Zal ik iemand meezeulen?
Altijd hetzelfde gezeik. Ik krijg nu nog kerstkaarten binnenquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:52 schreef vosss het volgende:
Godverdomme, mijn pakketje komt vandaag nog steeds niet als ik track & trace moet geloven
En het zou eik al afgelopen donderdag hier zijn![]()
!
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:56 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Oh! En niets mischien. Je moet komen :p
ik vind die oudejaarsloten echt tyfus duurquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:06 schreef Boy23 het volgende:
Straks is even naar de stad in sittard, even kijken of ik iets leuks kan vinden voormezelf (meestal wel ). En oudjaars loten halen.
30 euro, je kan ook halve nemen 15 euro:). Maar ik neem 2 of 3 hele.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik vind die oudejaarsloten echt tyfus duur
ik vind dat duur.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:10 schreef Boy23 het volgende:
[..]
30 euro, je kan ook halve nemen 15 euro:). Maar ik neem 2 of 3 hele.
Hmm, dan heb ik mischien nog kans om te winnnen met een straatquote:
koop ik een fles malibu voor jequote:Op dinsdag 28 december 2010 11:29 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Hmm, dan heb ik mischien nog kans om te winnnen met een straatals ik ut aan jouw geef ben ik het kwijt
quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:20 schreef vosss het volgende:
GODVERDEHOERE MIJN PAKKET IS ZOEK BIJ TNT GODVERDEGODVERDOMME!!!!!!!!!!!
Volgens mij wel, de lucht is roze hier. Raar.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:50 schreef limbolandjgirl het volgende:
![]()
Vandaag al 2 jaartjes samen.
Helaas zit meneer nog in Zweden..![]()
Maar nog maar 3 weken en hij is terug.
Zeg,
Weet iemand of er vandaag/vannacht WEER sneeuw gaat vallen?!
Ik heb je Sproetjes en Joysa ook gestuurd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Facebook. Zoveel spam. Waar ben ik aan begonnen
Ik klik maar wat. Vooral op vrouwen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:03 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb je Sproetjes en Joysa ook gestuurd.
Je biedt ze me zelf aan anders.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:06 schreef friekin_ het volgende:
Je doet maar. Maar niet met hangende pootjes terugkomen dan.
Ja Mich. Omschrijf ze eensquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:53 schreef Boy23 het volgende:
Beetje respect! Die 2 "tieten" zoals jij die noemt, moet zijn TETTEN ! Toch friekin_ Hehe believe me!
KUT KUTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:37 schreef Gezicht het volgende:
[..]
KUT KUTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sumpele trekzak.
Dich mos murge wirke
Tics van je petten.
Joah kut ich herinner mich sjuus dat ich veur eems inval soaves bin dus waarsjienlijk doah van 12 tot 9 of van 12 tot 3 en dan van 7 tot 9 weer.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:39 schreef nattermann het volgende:
[..]
Sumpele trekzak.
Dich mos murge wirke
Gezellig hèquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:08 schreef sproetjes het volgende:
ja ik mag ook weer mee doenthe joy
Meid.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:09 schreef nattermann het volgende:
[..]
Gezellig hèMijn keel doet auw
loop al 3 dagen met een sjaal om, doe 's nachts geen oog dicht
idem hierquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:09 schreef nattermann het volgende:
[..]
Gezellig hèMijn keel doet auw
loop al 3 dagen met een sjaal om, doe 's nachts geen oog dicht
Da's echt kut joa. Lekker als het doortrekt naar je oor, dan voel je het ook nog de hele dagquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:11 schreef sproetjes het volgende:
[..]
idem hierhoera v oor keel onsteking
hopelijk vanacht niet weer 39 koorts
trekt bij mij nog door naar mn oor ook, dat is misschien nog wel erger.
Je mag het wel gratis komen afhalen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:10 schreef Joysa het volgende:
Geef mij een beetje wat van jullie ziek zijn.
Ik moet opeens vrijdag wel werken
Ik kom eraan!quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:15 schreef nattermann het volgende:
[..]
Je mag het wel gratis komen afhalen.
hield het vandaag om 11.30 niet meer uit, ben jankend naar huis gereden van de pijn en heb daar nog een paar uur liggen creperen op de bank,totdat de pijnstillers eindelijk begonnen te werken.. goddamn al lang niet meer zo erg gehadquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:15 schreef nattermann het volgende:
[..]
Da's echt kut joa. Lekker als het doortrekt naar je oor, dan voel je het ook nog de hele dag
Sinds 2007 een flinke verandering ondergaan. Zit nu veel meer vocal in, met lange breaks tussendoor. Hardstyle zo van rond 2006 was meer raggen en beuken, nu zit er wat meer melodie in.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hardstyle. Dat heb ik al tijden niet meer gehoord. Neem aan dat het in de basis nog allemaal hetzelfde is ook.
De meeste mensen die Hardstyle menen te kennen vinden "Nobody said it was easy" een goede plaat.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hardstyle. Dat heb ik al tijden niet meer gehoord. Neem aan dat het in de basis nog allemaal hetzelfde is ook.
Waar heb jij het over?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:16 schreef Boy23 het volgende:
Ach, je geeft om iemand! Je wordt toch in de ruggetraptdus. (Y) netjes
Hardstyle heb ik niet zoveel mee. Zou eigenlijk wel nog eens naar zo'n feest gaan om beetje mensen te kijkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:15 schreef nattermann het volgende:
[..]
Sinds 2007 een flinke verandering ondergaan. Zit nu veel meer vocal in, met lange breaks tussendoor. Hardstyle zo van rond 2006 was meer raggen en beuken, nu zit er wat meer melodie in.
Overigens blijft het proletenmuziek, maar wat is het toch lekker om af en toe keihard dat gebeuk in je kop te voelen
Dat was gisteren al een probleem bij jullie. Heb aan pap z'n winterbier gezeten. Ofja, zoiets was het (Ik geloof van Brand?)quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:46 schreef Gezicht het volgende:
Ik hoef morgen toch pas weer om 12 uur te werken en ik ben nog niet bepaald moe.Even kijken of er hier in huis nog ergens bier te vinden is.
Gewoon niet doenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Vanmorgen wil ik stoep vrijmaken is het gewoon 1 grote harde ijsbaanheb ik weer.
Iemand tips ?
Een steekschep of kantjes schep en dan het ijs los beuken. werkte voor mij en mn parkeerplek.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Vanmorgen wil ik stoep vrijmaken is het gewoon 1 grote harde ijsbaanheb ik weer.
Iemand tips ?
Ik ga de schep van mijn ouders niet slopenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:54 schreef huize het volgende:
[..]
Een steekschep of kantjes schep en dan het ijs los beuken. werkte voor mij en mn parkeerplek.
Beetje schep kan dat wel hebben gewoon kleine stukjes per keer afbreken en wegscheppen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga de schep van mijn ouders niet slopen
Ok morgen eens proberenquote:Op woensdag 29 december 2010 00:02 schreef huize het volgende:
[..]
Beetje schep kan dat wel hebben gewoon kleine stukjes per keer afbreken en wegscheppen.
Schatje, wat een kwaliteitspost weer. Het is goed te zien dat je met me omgaat.quote:
Dat was al van voor jouw tijdquote:Op woensdag 29 december 2010 00:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Schatje, wat een kwaliteitspost weer. Het is goed te zien dat je met me omgaat.
Dus. DJVT was aan. Baas. Keihard.
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was al van voor jouw tijd![]()
Terug naar zijn eigen land.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:32 schreef Gezicht het volgende:
Waar is die Fries Alex eigenlijk heen?
2022quote:Op woensdag 29 december 2010 01:31 schreef blckbb het volgende:
[..]
Je account is geblokkeerd door Habbo Staff. Bij blokkering is de volgende reden gegeven: "Jij bent verbannen tot 18-05-2022 12:42:26. Het proberen om accounts en wachtwoorden te stelen is ten strengste verboden! Hiervoor word je verbannen en kan er contact worden gezocht met zowel politie als je ouders/verzorgers. Lees de Habbo Regels en Algem (id: r4382975)". Je ban verloopt op 18-5-22 12:42.
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2010 01:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Terug naar zijn eigen land.
Mis je hem?quote:Op woensdag 29 december 2010 01:32 schreef Gezicht het volgende:
Waar is die Fries Alex eigenlijk heen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godverquote:
Tics van je petten.
quote:Op woensdag 29 december 2010 01:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Terug naar zijn eigen land.
quote:Op woensdag 29 december 2010 01:39 schreef nattermann het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarom niet?
quote:Op woensdag 29 december 2010 01:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Kortzichtige boer dat je der bent.
Zondag moet ik weer werken jong gek.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:58 schreef Gezicht het volgende:
Heerenveen Flyers.
Gaan eraan Zondag.
Zeg ik tochquote:
wat moest je in maasbracht lol?quote:Op woensdag 29 december 2010 10:50 schreef limbolandjgirl het volgende:
Morgen!![]()
Alweer een bezoekje aan het ziekenhuis erop zitten & Maasbracht ook weer gezien.. x')
Ik moest ff naar de bakkerswinkel.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:17 schreef sproetjes het volgende:
[..]
wat moest je in maasbracht lol?kom daar alleen nog als ik naar de dokter moet (woonde tot 1.5 jaar geleden nog daar)
Bakkerij Dieteren?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:23 schreef limbolandjgirl het volgende:
[..]
Ik moest ff naar de bakkerswinkel.
Ik ga vrijdag cupcakes maken met vrienden.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik neem dit advies ter harte. Hello. Ik heb een katerquote:Op woensdag 29 december 2010 09:44 schreef Lon3 het volgende:
Paar roze olifantjes (ibuprofen) naar binnen werken en het is zo over
Voor katers helpt veel water drinkenquote:Op woensdag 29 december 2010 12:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik neem dit advies ter harte. Hello. Ik heb een kater
Voor poezen helpt worst....quote:Op woensdag 29 december 2010 12:30 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Voor katers helpt veel water drinken
Bij mij niet. Mijn routine:quote:Op woensdag 29 december 2010 12:30 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Voor katers helpt veel water drinken
Lol dat klinkt niet als een kater maar als een alcohol vergiftigingquote:Op woensdag 29 december 2010 12:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Bij mij niet. Mijn routine:
Water
Fruit
Kotsen
Water
Fruit
Kotsen
Kotsen
Kotsen
Kotsen
Kotsen
+ - 22.00 vanavond : Knackebrod met kaas.
Dit zijn mijn kater gemiddeld. Vooral van bier..quote:Op woensdag 29 december 2010 12:33 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Lol dat klinkt niet als een kater maar als een alcohol vergiftiging
Voor alsnog ben ik er zeer tevreden meequote:Op woensdag 29 december 2010 11:42 schreef Lon3 het volgende:
Aah de Onkyo versterkermag je mij wel even vertellen of je er tevreden mee bent over een tijdje
Ja maar dat is altijd op het beginquote:Op woensdag 29 december 2010 13:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Voor alsnog ben ik er zeer tevreden mee![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:23 schreef friekin_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kater is groter dan ik verwacht had.
![]()
![]()
de 508?quote:
dat is ook geen bakker.. dat is een winkel waar je bak benodigdheden kan krijgenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:56 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik ken niet alle bakkersIk ken alleen Dieteren in Maasbracht (kwa bakkers)
De Onkyo TX-SR508 was al binnen. Jamo speakers nu dus ook.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:58 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
de 508?hebben daar thuis nu 2 versterkers van staan, 1 boven op m'n kamer
en 1 in de woonkamer
iBoodquote:Op woensdag 29 december 2010 14:14 schreef vosss het volgende:
[..]
De Onkyo TX-SR508 was al binnen. Jamo speakers nu dus ook.
Klinken puik moet ik zeggen. Zeker voor dat geld.
Doet hij ook al het geluid van de DVD/Sat/PS3/Wii/weet-ik-wat-voor-apparatuur versterken en het beeld upscalen 1080p en naar de TV sturen met 3D ondersteuning?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:42 schreef friekin_ het volgende:
Niets kan tippen aan mijn installatie. Ik roep Citizen.Erased op als getuige.
Nee, want ik doe niet aan tv en gamen. Maar geluidstechnisch is het de overtreffende trap.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:47 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Doet hij ook al het geluid van de DVD/Sat/PS3/Wii/weet-ik-wat-voor-apparatuur versterken en het beeld upscalen 1080p en naar de TV sturen met 3D ondersteuning?
Vertel vertel wat heb je voor installatiequote:Op woensdag 29 december 2010 14:49 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee, want ik doe niet aan tv en gamen. Maar geluidstechnisch is het de overtreffende trap.
Nee ik heb andere speakers erbij, Jamo S506's ipv die 426's.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:22 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
iBooddie set hebben we gister gekregen, zelf heb ik de zwarte 508 met kleine Jamo speakers.
Bij de nieuwe set mis ik alleen de subwoofer. Al is het geluid zo ook al super
Oke, boven heb ik de Jamo 320 HCS 6quote:Op woensdag 29 december 2010 15:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee ik heb andere speakers erbij, Jamo S506's ipv die 426's.
Ik heb altijd pret in mijn broekje als ze aan staanquote:Op woensdag 29 december 2010 15:38 schreef Lon3 het volgende:
Friekin_ you winomfg dat zijn sweet speakers
Krijg hier bijna spontaan een boner....
Nou dat geloof ik je meteen op het woord. Maar dit waren geen actieve speakers of wel?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb altijd pret in mijn broekje als ze aan staan
weet je dat ik nog steeds elke keer laundry (lon-drie) leesquote:Op woensdag 29 december 2010 15:42 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Nou dat geloof ik je meteen op het woord. Maar dit waren geen actieve speakers of wel?
Mja daar hebben meer mensen last van heb ik gemerktquote:Op woensdag 29 december 2010 15:44 schreef sproetjes het volgende:
[..]
weet je dat ik nog steeds elke keer laundry (lon-drie) leesipv lone
![]()
i knowquote:Op woensdag 29 december 2010 15:45 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Mja daar hebben meer mensen last van heb ik gemerktvandaar de sig + ondertitel
Huh? heb jij ook toegang tot het keldertje dan?quote:
euuhh? nee?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:52 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Huh? heb jij ook toegang tot het keldertje dan?
Haha okequote:Op woensdag 29 december 2010 16:01 schreef sproetjes het volgende:
[..]
euuhh? nee?ik vind het zelf gewoon heel grappig?..
Ja daar is hij letterlijk de pispaalquote:Op woensdag 29 december 2010 16:09 schreef sproetjes het volgende:
ze vinden het in het keldertje dus ook heel grappig?
Ik ben al 10 jaar getrouwdquote:Op woensdag 29 december 2010 21:45 schreef sproetjes het volgende:
Nikie is niet getrouwd. Of stiekem wel?!?!? Verzwijg je iets voor me??
alsof jij zo noord woont tutjequote:Op woensdag 29 december 2010 22:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe is het weer daar in het verre zuiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |