En mocht er iemand werk zoeken: in de regio Meppel is een baantje vrijgekomen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:01 schreef MadMaster het volgende:
Shit, moet ik naar Spijkenisse voor m'n oliebollen dit jaar...
Nu nog maar 362 dagen te gaan!quote:
Ik koop ze dit jaar van korfbalvereniging MIK, 40 voor 15 Euro en zeer eetbaar...quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:02 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn moeder bakt gelukkig zelf de oliebollen
Dat is niet duur volgens mij.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik koop ze dit jaar van korfbalvereniging MIK, 40 voor 15 Euro en zeer eetbaar...
Last Christmas komt ook nog langs, donderdagochtend. En The Power Of Love woensdagmiddag.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:02 schreef Diaan73 het volgende:
Mooi kerstnummer dit. Maar dan voor de kerst en niet erna.![]()
Ik ben gelukkig niet de enige met die mening.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:05 schreef MadMaster het volgende:
Was da voor verrekte mongol in de studio met z'n nep gitaar????
De mannen moeten dan kaarten..quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is niet duur volgens mij.
Wij hebben een traditie dat we allemaal komen en dan samen gaan bakken. De lekkerste oliebollen.
Hierna nog drie keer, waaronder een duet...quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:07 schreef MadMaster het volgende:
Die vette zooi hoef ik niet in huis te hebben...
En nu de verschrikkelijk gehypte John Mayer...
Mn moeder vindt het niet erg... maar ze doet het wel altijd op 30 december. Heeft ze 31 december de keuken weer mooi schoon en geen gedoe.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:07 schreef MadMaster het volgende:
Die vette zooi hoef ik niet in huis te hebben...
En nu de verschrikkelijk gehypte John Mayer...
Helaas, ze is al bezet, door één van de andere Heads.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:09 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Schijt aan de andere Talking Heads...
Ze ziet er ook niet meer zo uit...quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Helaas, ze is al bezet, door één van de andere Heads.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |