Ze coveren een leuk nummer als Time Of My Life, te kansloos!quote:Op maandag 27 december 2010 23:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Toen waren ze nog goed, nu wisselen ze pakkende nummers af met kauwgom...

Dat is idd een kansloze cover. Maar het kan erger, luister nu maar naar je radio..quote:Op maandag 27 december 2010 23:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ze coveren een leuk nummer als Time Of My Life, te kansloos!

Heb ik vijf keer gehoord op StuBru...quote:Op maandag 27 december 2010 23:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]

Lang pissen.quote:Op maandag 27 december 2010 23:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb ik vijf keer gehoord op StuBru...
Nu even pissen...

Haha ja dat is niet best! Al vind ik My Heart Will Go On best te pruimen in de filmquote:Op maandag 27 december 2010 23:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is idd een kansloze cover. Maar het kan erger, luister nu maar naar je radio..

Dat was nooit een leuk nummerquote:Op maandag 27 december 2010 23:11 schreef Morpheus2002 het volgende:

je mist toch echt wat nu hoor..quote:Op maandag 27 december 2010 23:15 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb tijdelijk geen geluid en ook geen beeld, dus ik leun even zwaar op jullie...

Wat een rotstreek!quote:

Stefan Stasse, zijn laatste uur vandaag.quote:

Bij Elton Johnquote:Op maandag 27 december 2010 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Waar zitten we nu in de lijst?
Moet wachten tot mw. MM de afstandsbediening vrijgeeft (Villa Felderhof)...

Nummer 1207 komt eraan, van Sir Elton.quote:Op maandag 27 december 2010 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Waar zitten we nu in de lijst?
Moet wachten tot mw. MM de afstandsbediening vrijgeeft (Villa Felderhof)...

Jij blij dat Frits Spits er niet bij is.quote:Op maandag 27 december 2010 23:20 schreef Diaan73 het volgende:
Stefan Stasse is van het vele praten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |