'Viva La Vida' boven 'Clocks'. Zal ongetwijfeld te maken hebben met Mark Rutte...quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb jij elke dag/elk jaar dezelfde emotie of zelfs dezelfde keuze als je die 20 nummers mag bepalen?
Nogmaals, ik weet dat die lijst niet 100% is, maar de wisselingen zoals bij MJ en Ramses kan ik wel verklaren...
Verklaren is wat anders, dan het begrijpen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb jij elke dag/elk jaar dezelfde emotie of zelfs dezelfde keuze als je die 20 nummers mag bepalen?
Nogmaals, ik weet dat die lijst niet 100% is, maar de wisselingen zoals bij MJ en Ramses kan ik wel verklaren...
Ga morgen met me mee naar dat Top 2000 café (13.00 uur op de parkeerplaats), dan doen we er wat aan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik care wel als iets/iemand de boel gewoon belazerd, maar goed misschien is dat wel een slechte eigenschap.
En jij denkt dat je daar wel wat bereikt?quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga morgen met me mee naar dat Top 2000 café (13.00 uur op de parkeerplaats), dan doen we er wat aan.
Hier bereik je er niets mee...
Begrijpen is iets subjectiefs, verklaren is objectief.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Verklaren is wat anders, dan het begrijpen.
Net zo weinig als jij hier, dat wilde ik je kenbaar maken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
En jij denkt dat je daar wel wat bereikt?
Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Begrijpen is iets subjectiefs, verklaren is objectief.
Dat zal het dus zijn...
Ow maar daarom zal ik er toch mee doorgaan hoor.. En echt niet alleen hier.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net zo weinig als jij hier, dat wilde ik je kenbaar maken.
Nee, ik kom je Don Quichot-aktie op meerdere plekken tegen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow maar daarom zal ik er toch mee doorgaan hoor.. En echt niet alleen hier.
Het stond wel rond de kersttijd in de hitlijsten dus die associatie is snel gelegd...quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:41 schreef Ferdo het volgende:
Ah, inderdaad zo'n kerstplaat die eigenlijk geen kerstplaat is maar je juist in die tijd veel hoort, net zoals Ding Dong van George Harrison.
Stond ook gewoon ergens in het voorjaar van '85 in de hitlijsten.
Dat kikkerliedje?quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het stond wel rond de kersttijd in de hitlijsten dus die associatie is snel gelegd...
Nee hoor, maar denk dat het mede door de videoclip toch een soort van kerstsfeer heeft meegekregen.quote:Releasedatum 5 januari 1985
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |