13 jaar geleden om precies te zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al weer ruim 10 jaar terug vloog ze uit die auto.
Wat een drama was dat...
Bij de radio 2 redactie? Tja met zo weinig stemmers staan ze er natuurlijk zo in.quote:
En haar toenmalige vriendje.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:24 schreef MadMaster het volgende:
En dit is een juweeltje van Marianne...
Tja vorig jaar stonden er ineens 3x zoveel nummers van hem in. Een beetje overdreven hoor..quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Overlijden = emotie en zo, je weet toch...
Stuk of 50, maar ik weet het niet zeker.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bij de radio 2 redactie? Tja met zo weinig stemmers staan ze er natuurlijk zo in.
Uit hoeveel mensen zou de radio 2 redactie eigenlijk bestaan? Dan kunnen we uitrekenen hoeveel stemmen een nummer nodig heeft om in de lijst te komen.
Dat vonden anderen dus niet en ik ook niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja vorig jaar stonden er ineens 3x zoveel nummers van hem in. Een beetje overdreven hoor..
quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:25 schreef peaceman het volgende:
Bij de radio 2 redactie? Tja met zo weinig stemmers staan ze er natuurlijk zo in.
Uit hoeveel mensen zou de radio 2 redactie eigenlijk bestaan? Dan kunnen we uitrekenen hoeveel stemmen een nummer nodig heeft om in de lijst te komen.
Nou laten we zeggen 100, die kunnen allemaal op 20 liedjes stemmen... 20*100= 2000 liedjes. Nou dat redden ze dan net he? En dan een beetje dobbelen over de volgorde en zie daar: De Top 2000.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Stuk of 50, maar ik weet het niet zeker.
Wel dat het selecte groepje vervolgens hun vrienden en kennissen hebben besmet, 'lopend vuurtje'-principe...
Waar je elk jaar toch trouw naar luistert en zelfs de meeste platen bekroond met eenquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou laten we zeggen 100, die kunnen allemaal op 20 liedjes stemmen... 20*100= 2000 liedjes. Nou dat redden ze dan net he? En dan een beetje dobbelen over de volgorde en zie daar: De Top 2000.
Ik wel, juist omdat nu een deel van die nummers weer verdwenen is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vonden anderen dus niet en ik ook niet.
Die nummers hadden er altijd al in moeten staan, net als die van Boudewijn (minus Avond)...
Dezelfde taferelen als vijftien jaar eerder bij optredens van de Beatles.quote:
Dat heb ik nooit gezegd. Ik heb alleen iets gezegd over eerlijkheid, belazeren van de luisteraar, enzovoort.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar je elk jaar toch trouw naar luistert en zelfs de meeste platen bekroond met een.
Zo erg is die dus niet...
Logisch, de emotie rondom Ramses zijn weggeebd en dus ook de aandacht voor z'n muziek...quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik wel, juist omdat nu een deel van die nummers weer verdwenen is.
Who cares, als het gemiddeld meer dan te pruimen is?quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd. Ik heb alleen iets gezegd over eerlijkheid, belazeren van de luisteraar, enzovoort.
Maar de nummers zijn niet slechter. Als de emotie echt was geweest, hadden mensen die nummers nog steeds goed gevonden. Maar goed, de lobby van Frits Spits ontbrak natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Logisch, de emotie rondom Ramses zijn weggeebd en dus ook de aandacht voor z'n muziek...
Ik care wel als iets/iemand de boel gewoon belazerd, maar goed misschien is dat wel een slechte eigenschap.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Who cares, als het gemiddeld meer dan te pruimen is?
Ga/Kan je het veranderen? Nee, helaas niet...
Heb jij elke dag/elk jaar dezelfde emotie of zelfs dezelfde keuze als je die 20 nummers mag bepalen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar de nummers zijn niet slechter. Als de emotie echt was geweest, hadden mensen die nummers nog steeds goed gevonden. Maar goed, de lobby van Frits Spits ontbrak natuurlijk ook.
OMG ik merk dat ik soms nog steeds redeneer met het idee dat de stemmer bepaalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |