Dat ik een half jaar geleden dit al postte, en me dan toch weer laat verleiden tot de discussie voeren in het meest recente topicquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:30 schreef Jeff89 het volgende:
Dit kankertopic weer.. Dat schijnheilige gejank over en weer altijd
Ja het maakt veel los natuurlijk.quote:Op maandag 25 april 2011 13:15 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Dat ik een half jaar geleden dit al postte, en me dan toch weer laat verleiden tot de discussie voeren in het meest recente topic
+1 en de nodige TH'squote:Op maandag 25 april 2011 18:28 schreef Stekelbees het volgende:
dr komen steeds meer kijk-mij-interessant-doen meisjes/vrouwen op Fok helaas.
Kkr Christenen zo lucht op.quote:Op maandag 27 december 2010 22:13 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Mag de klacht nog wat aangevuld worden?
Mensen die je spontaan de tyfus wensen wanneer je ze vraagt op te houden met dat gekanker over kanker als scheldwoord.
Rellende_rotnichtquote:Op maandag 25 april 2011 18:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben het zat dat kleuters schelden met kk. Ik ga jullie laten gillen als een speenvarken als ik jullie in de shredder stop. Alleen maar meelopers en relnichten hier.
Je vergeet de note!quote:Op maandag 25 april 2011 18:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben het zat dat kleuters schelden met kk. Ik ga jullie laten gillen als een speenvarken als ik jullie in de shredder stop. Alleen maar meelopers en relnichten hier.
Of nietquote:Op maandag 25 april 2011 21:04 schreef Sloeber94 het volgende:
OOH JIJ SCHELT MET KANKER IK HOOP DAT JIJ HET KRIJGT, DAN ZUL JE VOELEN HOE ERRUG HET IS!11!!1EINZ1!!1! 1
Dat is al helemaal triest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |