Waarin?quote:
Dat is kwetsendquote:Op maandag 27 december 2010 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en echt ook opnieuw gaan vouwen he..
Vrienden die denken te helpenquote:Op maandag 27 december 2010 21:44 schreef L-E het volgende:
Wie zijn dan die anderen die jullie was vouwen? Mijn visite doet dat nooit.
Ik weet hetquote:
je doet het weerquote:
Zo klonk het welquote:
Ja nee, tegenwoordig niet meer dus.quote:Op maandag 27 december 2010 21:44 schreef L-E het volgende:
Wie zijn dan die anderen die jullie was vouwen? Mijn visite doet dat nooit.
dat zeg ik toch, "d'r"! begrijpend lezen is ook niet je sterkste punt hè?quote:
Je zegt: Trouw nooit voor je 40e.quote:Op maandag 27 december 2010 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt he?
"d'r" is geen officieel bestaand woord, dus het is logisch dat ik niet begrijp wat je bedoeltquote:Op maandag 27 december 2010 21:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat zeg ik toch, "d'r"! begrijpend lezen is ook niet je sterkste punt hè?
Gelukkigquote:
En daarna zei ik iets over een weddenschapquote:Op maandag 27 december 2010 21:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je zegt: Trouw nooit voor je 40e.
Kan 2 dingen betekenen: Dat jij het niet hebt gedaan, of wel hebt gedaan en mij voor een fout wil behoeden.
Picsquote:Op maandag 27 december 2010 21:46 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb toch maar haar nog maar eens geverfd, ik vond nog een doosje met mijn vaste kleur. Nu is het weer fijn heul donker
Heet als in pittig?quote:
Ehm nee, aangezien door het uitspoelen mijn mascara geweldig is uitgelopen en ik er dus uitzie als een pandaquote:
Geen kwestie van begrijpend lezen, eerder een gegeven vergeten..want zo onduidelijk staat het er niet.quote:Op maandag 27 december 2010 21:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En daarna zei ik iets over een weddenschap
Met symphonie orkest.quote:
pandaquote:Op maandag 27 december 2010 21:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm nee, aangezien door het uitspoelen mijn mascara geweldig is uitgelopen en ik er dus uitzie als een panda
Yupquote:
Ha Ha.quote:Op maandag 27 december 2010 21:46 schreef missbehavin het volgende:Ik heb toch maar haar nog maar eens geverfd, ik vond nog een doosje met mijn vaste kleur. Nu is het weer fijn heul donker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |