Net als m'n handenquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 21:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Ross!
Rachel:
I'm soooo over you.
Ross:
When were you.. eh.. under me?
Jij aan de scharrel?quote:Op maandag 27 december 2010 21:21 schreef -Engel- het volgende:
Eerst uitslapen![]()
Een lekkere scharrel zoekenmaybe or maybe not
Was die zo succesvol dan?quote:Op maandag 27 december 2010 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vervolg op je 'Tour de Singles'?
Baas boven baasquote:Op maandag 27 december 2010 21:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij hebben een fornuis EN een combimagnetron. Da's nog eens luxe
Ze zijn mooier dan de hare?quote:Op maandag 27 december 2010 21:22 schreef L-E het volgende:
Heel raar hoor, maar serieus: mijn zus kijkt steeds naar mn tieten. Ze maakt me bang.
Klinkt heerlijkquote:Op maandag 27 december 2010 21:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Forel, insmeren met olijfolie, grof zeezout, limoen en dan langzaam garen in alluminiumfolie gewikkeld. Serveren met groene asperges
"I'm FINE, totally FINE!"quote:Op maandag 27 december 2010 21:18 schreef CherryLips het volgende:
Nou moet ik weer aan Friends denken
PING
My fajitas!
PING
I don't even know what thats for!
Ross
Het gaat goed met je minder zeuren!quote:Op maandag 27 december 2010 21:22 schreef L-E het volgende:
Heel raar hoor, maar serieus: mijn zus kijkt steeds naar mn tieten. Ze maakt me bang.
a een plan B... I like thatquote:Op maandag 27 december 2010 21:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De Kwalitaria zit om de hoek, dus ik durf het wel aan ja
Dat weet jij het best.quote:
Ah, de ironie van het leven...quote:Op maandag 27 december 2010 21:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik begin steeds meer op m'n moeder te lijken. Ik heb net de verwarming schoongemaakt
Ga jij eens iets met boerenkool doen, zeursok.quote:Op maandag 27 december 2010 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gaat goed met je minder zeuren!
Pics van je moeder!quote:Op maandag 27 december 2010 21:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik begin steeds meer op m'n moeder te lijken. Ik heb net de verwarming schoongemaakt
quote:Op maandag 27 december 2010 21:22 schreef L-E het volgende:
En ik heb de stofzuiger ook al gemaakt.quote:
Plan C is de Chineesquote:
Klinkt lekker tot het gedeelte dat iemand die vis op moet etenquote:Op maandag 27 december 2010 21:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Forel, insmeren met olijfolie, grof zeezout, limoen en dan langzaam garen in alluminiumfolie gewikkeld. Serveren met groene asperges
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ik je tieten ermee masseren? Schijnt goed te zijn voor de huid.quote:Op maandag 27 december 2010 21:24 schreef L-E het volgende:
Ga jij eens iets met boerenkool doen, zeursok.
Welke principes?quote:Op maandag 27 december 2010 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij aan de scharrel?Je principes, wat doe je?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |