Heeft alleen niets met elkaar te makenquote:Op maandag 27 december 2010 20:33 schreef Bluezz het volgende:
Brand in IJmuiden, en onze waterdruk is weg
Nou zitten wij niet in Haarlem maar wij hebben ook geen waterdruk meer hier in Bloemendaal.quote:In vrijwel heel Haarlem is even na 19.00 uur vanavond de waterdruk weggevallen. De oorzaak staat niet vast. Waterleverancier PWN is momenteel onbereikbaar op het storingsnummer. Ook de website geeft geen informatie.
quote:PWNwaternatuur PWN waternatuur
by Annleen
Door een stroomstoring bij het pompstation in Hoofddorp is er tijdelijk geen water in o.a. Haarlem, Hoofddorp en omgeving. #pwn
Bij Boris & ons dus. En die brand bij Corus is op een steenworp afstand van 'mijn' ziekenhuisquote:Op maandag 27 december 2010 20:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik las dat er in een heel groot gebied geen waterdruk meer is!
Komt mooi uit dan dat het Brandwondencentrum aan jullie verbonden is.quote:Op maandag 27 december 2010 20:38 schreef Bluezz het volgende:
Bij Boris & ons dus. En die brand bij Corus is op een steenworp afstand van 'mijn' ziekenhuis
Je bedoelt met HP?quote:Op maandag 27 december 2010 20:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Sun en P. wat lopen jullie achterhad ik niet gedacht
Wauwie zie ditquote:Op maandag 27 december 2010 20:51 schreef borisz het volgende:
Water komt weer goed als ik de sociale media zo lees
Euhm, hoezo? Deze HP heb ik allang in de bios gezien, zie hem nu voor de 2e keer.quote:Op maandag 27 december 2010 20:41 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op maandag 27 december 2010 20:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Tweet '' #ikhebweerwater Bloemendaal '' Dan wordt de kaart zo bijgewerktquote:Op maandag 27 december 2010 20:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wauwie zie ditHoe maak ik een Bloemendaalse aan Boris?
http://www.qohz.com/water/
Sommige mensen doen ook wel eens wat nuttigs met hun tijd ipv hier al die nutteloze posts na te lezenquote:Op maandag 27 december 2010 20:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Ah...bedoelde ze datquote:Op maandag 27 december 2010 20:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Euhm, hoezo? Deze HP heb ik allang in de bios gezien, zie hem nu voor de 2e keer.
Ik gok van welquote:
In dat geval had ze natuurlijk ook kunnen vragen of dit de eerste keer was dat ik de film ging kijken, en dan zou het antwoord 'nee' zijn en hoefde ze niet tot verkeerde conclusies te komen..quote:Op maandag 27 december 2010 20:59 schreef Isabeau het volgende:
Met HP Sun, volgens FFT. Je vraagt je af hoe erg Bluezz en golfer dan wel niet achterlopen
Nou zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
ach zo serieus was t niet, maak je niet drukquote:Op maandag 27 december 2010 21:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
In dat geval had ze natuurlijk ook kunnen vragen of dit de eerste keer was dat ik de film ging kijken, en dan zou het antwoord 'nee' zijn en hoefde ze niet tot verkeerde conclusies te komen..
quote:Op maandag 27 december 2010 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou zegGemis in je opvoeding
Om mij hoef je het niet te laten hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik maak me niet druk, daar ga je weerquote:Op maandag 27 december 2010 21:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ach zo serieus was t niet, maak je niet druk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
7 nog niet, wel gelezen uiteraard.quote:Op maandag 27 december 2010 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
ja HP maar jullie hebben em al wel gezien. 7 ook al?
quote:Op maandag 27 december 2010 21:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk, daar ga je weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op maandag 27 december 2010 21:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]maakt geen verschil, het is een algemene constateringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gaan we weer.quote:Op maandag 27 december 2010 21:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
maakt geen verschil, het is een algemene constatering
hou er dan ook eens mee opquote:Op maandag 27 december 2010 21:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gaan we weer.
"dit doe je ALTIJD FF, en dat ook heel vaak bla bla"
dankje Isa, dat bedoel ik!quote:Op maandag 27 december 2010 21:05 schreef Isabeau het volgende:
Oeh, leuke website voor kaas & wijnliefhebbers
(en eh, FFT en Sun, het is niet de moeite van al dat 'uitleggen' waard, het was een geintje)
nog 1 keer; dat vatte je te zwaar op. het was een geintjequote:Op maandag 27 december 2010 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Hey! Ik begon geen discussie hoorik snapte alleen niet waarom ik achter zou lopen
dan was ie iig niet grappigquote:Op maandag 27 december 2010 21:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nog 1 keer; dat vatte je te zwaar op. het was een geintje
zijn al die wijnen dan ook hier verkrijgbaar of moet je dan op vakantie?quote:Op maandag 27 december 2010 21:05 schreef Isabeau het volgende:
Oeh, leuke website voor kaas & wijnliefhebbers
www.cheesecupid.com/
(en eh, FFT en Sun, het is niet de moeite van al dat 'uitleggen' waard, het was een geintje)
ik weet het, ik heb soms flauwe humorquote:Op maandag 27 december 2010 21:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dan was ie iig niet grappig![]()
en nu niet mijn posts ook weer serieus gaan nemen, check de pi's![]()
De betere wijnboer kan je er vast wel aan helpen.quote:Op maandag 27 december 2010 21:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zijn al die wijnen dan ook hier verkrijgbaar of moet je dan op vakantie?
klinkt relaxedquote:Op maandag 27 december 2010 21:09 schreef DarkElf het volgende:
Koud!!! heb het echt ijskoud ondanks een warm huis, 2 paar sokken en genoeg laagjes aan dus ik heb net t badje aangezet en ga zo met een boek en kop thee maar lekker warm bubbelen en daarna mijn mandje in.fijne avond verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |