Kom op, je zou niet meer zwelgen!quote:
17quote:
neeeheee, van m'n eigen kussiekroel opmerkingquote:Op maandag 27 december 2010 20:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je kan toch heul geen jeuk krijgen van L-E
Alle soa's zijn behandeld.quote:Op maandag 27 december 2010 20:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je kan toch heul geen jeuk krijgen van L-E
Okquote:
Zulks een Griekse Tragedietmquote:
Het zit in je genen.quote:
NIETUS!quote:
nee, jeuk op m'n rug en niet van L-E, die jeuk had ik alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
ja maar el-eeheequote:Op maandag 27 december 2010 20:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
neeeheee, van m'n eigen kussiekroel opmerking
Klopt, ze is een vrouwquote:
Goed planquote:Op maandag 27 december 2010 20:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ok
Als jij mij nou vasthoudtdan straalt mijn rug warmte naar je uit
dat je het maar ff weetquote:
quote:
zucht. maar ik heb 'r nog nooit ontmoet, dus ik zal het maar van je aannemen.quote:
Wanneer komt de Hollywood blockbuster uit met Brad Pitt als JB?quote:
Ik heb nog een goed ideequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Gelukkig geven niet alle vrouwen er aan toe.quote:
Je weet dat ik altijd gelijk hebquote:Op maandag 27 december 2010 20:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zucht. maar ik heb 'r nog nooit ontmoet, dus ik zal het maar van je aannemen.
MI van een jeukfilmquote:Op maandag 27 december 2010 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wanneer komt de Hollywood blockbuster uit met Brad Pitt als JB?
er heeft zich nog geen uitgever/filmmaker bij me gemeld om m'n verhaal te kopenquote:Op maandag 27 december 2010 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wanneer komt de Hollywood blockbuster uit met Brad Pitt als JB?
Ik wil best een boek over jou schrijven.quote:Op maandag 27 december 2010 20:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
er heeft zich nog geen uitgever/filmmaker bij me gemeld om m'n verhaal te kopen![]()
Zelfs dat is een tragedie
quote:Op maandag 27 december 2010 20:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je weet dat ik altijd gelijk heb
[..]
MI van een jeukfilm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |