Kom op, je zou niet meer zwelgen!quote:
17quote:
neeeheee, van m'n eigen kussiekroel opmerkingquote:Op maandag 27 december 2010 20:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je kan toch heul geen jeuk krijgen van L-E
Alle soa's zijn behandeld.quote:Op maandag 27 december 2010 20:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je kan toch heul geen jeuk krijgen van L-E
Okquote:
Zulks een Griekse Tragedietmquote:
Het zit in je genen.quote:
NIETUS!quote:
nee, jeuk op m'n rug en niet van L-E, die jeuk had ik alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
ja maar el-eeheequote:Op maandag 27 december 2010 20:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
neeeheee, van m'n eigen kussiekroel opmerking
Klopt, ze is een vrouwquote:
Goed planquote:Op maandag 27 december 2010 20:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ok
Als jij mij nou vasthoudtdan straalt mijn rug warmte naar je uit
dat je het maar ff weetquote:
quote:
zucht. maar ik heb 'r nog nooit ontmoet, dus ik zal het maar van je aannemen.quote:
Wanneer komt de Hollywood blockbuster uit met Brad Pitt als JB?quote:
Ik heb nog een goed ideequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Gelukkig geven niet alle vrouwen er aan toe.quote:
Je weet dat ik altijd gelijk hebquote:Op maandag 27 december 2010 20:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zucht. maar ik heb 'r nog nooit ontmoet, dus ik zal het maar van je aannemen.
MI van een jeukfilmquote:Op maandag 27 december 2010 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wanneer komt de Hollywood blockbuster uit met Brad Pitt als JB?
er heeft zich nog geen uitgever/filmmaker bij me gemeld om m'n verhaal te kopenquote:Op maandag 27 december 2010 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wanneer komt de Hollywood blockbuster uit met Brad Pitt als JB?
Ik wil best een boek over jou schrijven.quote:Op maandag 27 december 2010 20:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
er heeft zich nog geen uitgever/filmmaker bij me gemeld om m'n verhaal te kopen![]()
Zelfs dat is een tragedie
quote:Op maandag 27 december 2010 20:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je weet dat ik altijd gelijk heb
[..]
MI van een jeukfilm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
quote:Op maandag 27 december 2010 20:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ook van jou
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op maandag 27 december 2010 20:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, jeuk op m'n rug en niet van L-E, die jeuk had ik alAhaa..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je spoiler ontgaat me.![]()
Wanneer komt daarvan de Mike Leigh verfilming uit?quote:Op maandag 27 december 2010 20:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
er heeft zich nog geen uitgever/filmmaker bij me gemeld om m'n verhaal te kopen![]()
Zelfs dat is een tragedie
quote:Op maandag 27 december 2010 20:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb nog een goed ideeOioiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Sommigen verbergen het maar ze doen het allemaal!quote:Op maandag 27 december 2010 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig geven niet alle vrouwen er aan toe.
zeer droge huid + koude (droge) lucht = jeuk. en veel daarvan.quote:
een welgemeendequote:Op maandag 27 december 2010 20:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil best een boek over jou schrijven.
Gelukkig hebben we borsten. Maakt een hoop goed.quote:Op maandag 27 december 2010 20:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Sommigen verbergen het maar ze doen het allemaal!
Stelletje wijven dat het zijn, die vrouwen.
Net als je humor dusquote:Op maandag 27 december 2010 20:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zeer droge huid + koude (droge) lucht = jeuk. en veel daarvan.
Raad eens wat voor een huid ik heb
niet gok ik.quote:Op maandag 27 december 2010 20:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wanneer komt daarvan de Mike Leigh verfilming uit?
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Oh. Maar dan moet ik me schijnbaar wel inhoudenquote:Op maandag 27 december 2010 20:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we borsten. Maakt een hoop goed.
En daar willen wij dan weer in zwelgen.quote:Op maandag 27 december 2010 20:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Bijna alles, bijna alles.quote:Op maandag 27 december 2010 20:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Het maakt alleen wat goed als de borsten net zo vaak te zien zijn als het zwelggedrag.quote:Op maandag 27 december 2010 20:32 schreef L-E het volgende:
quote:Op maandag 27 december 2010 20:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daar willen wij dan weer in zwelgen.
Jij hebt borsten. Ik weet niet welke maat, maar ze zijn er.quote:Op maandag 27 december 2010 20:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh. Maar dan moet ik me schijnbaar wel inhouden
Het is maandag, ik moet nog opwarmenquote:Op maandag 27 december 2010 20:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat vind ik een onBarbachtige grap, waarom?
Tsja. Daarmee is ook wel gelijk alles gezegd.quote:Op maandag 27 december 2010 20:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij hebt borsten. Ik weet niet welke maat, maar ze zijn er.
Zeer droog?quote:Op maandag 27 december 2010 20:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zeer droge huid + koude (droge) lucht = jeuk. en veel daarvan.
Raad eens wat voor een huid ik heb
Er is evenwicht.quote:Op maandag 27 december 2010 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het maakt alleen wat goed als de borsten net zo vaak te zien zijn als het zwelggedrag.
Zit jij nu ook al in zwelgmodus?quote:Op maandag 27 december 2010 20:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja. Daarmee is ook wel gelijk alles gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |