kutwoord, I know, maar gecondoleerd meisquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 20:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
klopt, maar ik vind het desalniettemin een ongepaste uitspraak. En in m'n huidige bui helemaal
Precies, uiteindelijk zijn we er allemaal één geweest.quote:Op maandag 27 december 2010 20:51 schreef missbehavin het volgende:
Niet alles zo zwaar op proberen te vatten jong.
quote:
mijn verjaardag is de 20e, opa van moeders kant de 22e, dan kerst en dan O&N. We wilden het hem niet aan doen voor iedere gelegenheid met hem te gaan slepen, dus we doen het om het jaar.quote:Op maandag 27 december 2010 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh da's wel kut ja, waarom niet allebei een kerstdag, als ik vragen mag?
Ik heb het al gedaan vandaagquote:Op maandag 27 december 2010 20:52 schreef Gasol het volgende:
Wie wil er hier voor afwasmachine komen spelen?
quote:Op maandag 27 december 2010 20:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mijn verjaardag is de 20e, opa van moeders kant de 22e, dan kerst en dan O&N. We wilden het hem niet aan doen voor iedere gelegenheid met hem te gaan slepen, dus we doen het om het jaar.
Met al gevolg dat ik hem dit jaar godsgruwelijk heb gemist.
ik probeer het niet te doen, maar deze viel gewoon verkeerd. En het was al *slik* ipv wat ik in eerste instantie wilde plaatsenquote:Op maandag 27 december 2010 20:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet alles zo zwaar op proberen te vatten jong.
Gecondoleerd en sterkte beebquote:
quote:
Heb je dat nog nooit zelf gedaan eigenlijk?quote:Op maandag 27 december 2010 20:59 schreef Yuki het volgende:
Yay! Zorgverzekering aangevraagd!
Premie betalen![]()
Neequote:Op maandag 27 december 2010 21:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb je dat nog nooit zelf gedaan eigenlijk?
Ah zo, duidelijk. Just wondering.quote:Op maandag 27 december 2010 21:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee
Toen ik student was betaalde mijn vader voor me. Kon bij IZZ op zijn polis blijven en hij hoefde alleen mijn basispremie (met flinke korting) voor me te betalen. Aanvullend was gratis omdat ik student was.
Dat is nu over, dus tijd om ook hiermee op eigen benen te staan *trots is*
Beter laat dan nooit.quote:Op maandag 27 december 2010 21:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee
Toen ik student was betaalde mijn vader voor me. Kon bij IZZ op zijn polis blijven en hij hoefde alleen mijn basispremie (met flinke korting) voor me te betalen. Aanvullend was gratis omdat ik student was.
Dat is nu over, dus tijd om ook hiermee op eigen benen te staan *trots is*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |