Aha oké.quote:
Bossie.quote:
Mijn geheim?quote:Op maandag 27 december 2010 19:31 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een prachtverhaal wel, ik zou het opsturen naar Mijn Geheim.
quote:Op maandag 27 december 2010 19:31 schreef Lutte het volgende:
Post 12344 was post 12345.
Sukk0l dat ik ben was ik vergeten dat ik ook in een ander topic had gepost.
quote:
Dan gaan we er gauw op. Maak jij hem CC, ik moet eerst de laptop nog opstarten.quote:Op maandag 27 december 2010 19:32 schreef tdrone het volgende:
ik ben over een kwartiertje weg dus als ik op TC ga maar heel even
Ik wil nog even zeggen dat ik het erg leuk vodn dat je bij me thuis bent geweestquote:
Vond ik ook! Leuk om te zien waar je nu woont enzo, het was siewosie gezellig!quote:Op maandag 27 december 2010 19:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wil nog even zeggen dat ik het erg leuk vodn dat je bij me thuis bent geweest
is goedquote:Op maandag 27 december 2010 19:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan gaan we er gauw op. Maak jij hem CC, ik moet eerst de laptop nog opstarten.
Okeequote:Op maandag 27 december 2010 19:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vond ik ook! Leuk om te zien waar je nu woont enzo, het was siewosie gezellig!
Ik lag al half aan het zuurstof.quote:
Ja ik wist niet wat ik moestquote:Op maandag 27 december 2010 19:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik lag al half aan het zuurstof.
Gelukkig had ik wat ongelezen e-mails. want anders..quote:Op maandag 27 december 2010 19:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik wist niet wat ik moest
dan moest je ook aan de zuurstof?quote:Op maandag 27 december 2010 19:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gelukkig had ik wat ongelezen e-mails. want anders..
Ik wil ook mail!quote:Op maandag 27 december 2010 19:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gelukkig had ik wat ongelezen e-mails. want anders..
Ja of aan de medicatiequote:Op maandag 27 december 2010 19:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan moest je ook aan de zuurstof?
Moet je een nieuwe hotmail of gmail accoutn aanmaken en naar je andere adres sturen..quote:
__!quote:Op maandag 27 december 2010 19:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moet je een nieuwe hotmail of gmail accoutn aanmaken en naar je andere adres sturen..
Niet zulke mail... Andere mail, jij weet heus wel welke.quote:Op maandag 27 december 2010 19:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moet je een nieuwe hotmail of gmail accoutn aanmaken en naar je andere adres sturen..
Nee, ik doe het alleen om soms belangrijke documenten op mijn PC te backupen, Stuur ik ze vanaf het ene adres naar het andere. NU waren het echte mailjtesquote:Op maandag 27 december 2010 20:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nu weet ik hoe jij aan je mailtjes kwam
Van ene B uit A. zekerquote:Op maandag 27 december 2010 20:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet zulke mail... Andere mail, jij weet heus wel welke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |