SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nee dat lijkt mij sterk. Ik wacht op mijn pakketje van de 25equote:Op donderdag 30 december 2010 18:39 schreef Ml-etje het volgende:
Zijn er al telefonisch bestelde pakketjes binnen?
Ik had afgelopen weekend iets besteldquote:Op donderdag 30 december 2010 18:39 schreef Ml-etje het volgende:
Zijn er al telefonisch bestelde pakketjes binnen?
Welkom! Haha.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:23 schreef agenda het volgende:
Hallo,
Hier een nieuwe lush fan. Vandaag in Den Bosch geweest en moest alles gelijk proberen. Had gelukkig genoeg geld opgehaald met mijn verjaardag dus kon aardig los gaan. Ik mocht ook nog 3x een cadeau of een tas vol verassingen uitzoeken. Nu maar kijken wat het allemaal is, ben heel benieuwd.
Ja, precies hetzelfdequote:Op donderdag 30 december 2010 19:40 schreef Arwyn het volgende:
Stom, ik kan die spoiler niet openen.. :s Maar daar zal wel hetzelfde staan als op het Lush forum, haha.
Agenda: Je bent wel gelijk goed begonnen dan! Ben benieuwd naar wat je allemaal gekocht hebt!
Dan zou die van mij er ook moeten zijn... aaah! Ga ik ook even mailen voor een T&T,.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:43 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb trouwens nog geen reactie gehad op de vraag wat mijn T&T code is. Maar goed; op het forum zijn er meiden die de 25e een bestelling hebben gedaan (net als ik) en dat pakketje is vandaag geland op het vliegveld
Ik heb net weer een mailtje gestuurdquote:Op donderdag 30 december 2010 20:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan zou die van mij er ook moeten zijn... aaah! Ga ik ook even mailen voor een T&T,.
Ook geen HIWTK showergel?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:06 schreef Maria2.0 het volgende:
Heb nu van alles voldoende op voorraad om me aan mijn belofte te houden echt de komende 3 maanden minimaal niks te bestellen
You have to be shitting me....Helemaal vergeten dat die er aan komt. Gofterquote:Op donderdag 30 december 2010 20:11 schreef automatic_ het volgende:
Ook geen HIWTK showergel?
Wel leuke dingen die je kreeg!
Sorryquote:Op donderdag 30 december 2010 20:12 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
You have to be shitting me....Helemaal vergeten dat die er aan komt. Gofter
Die komt met / rond valentijnsdagquote:Op donderdag 30 december 2010 21:22 schreef gothic-blackie het volgende:
wat is nou de HIWTK showergel waar jullie het altijd over hebben?
Oh als op de forums ook gemeld word wat er in de 20 pond gifts zit kan iemand die dan hier posten, want ik ben nog steeds niet geaccepteerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die komt met / rond valentijnsdagoeh thanks voor de post, bij de tweede foto staat ook uitlegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., ben zeer benieuwd wat het precies gaat worden omdat het bij die persoon ook verschillend is
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
Juist, diegene heeft 2x dezelfde en één keer geen/weinig zeep en een zwarte pot.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:32 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
oeh thanks voor de post, bij de tweede foto staat ook uitleg, ben zeer benieuwd wat het precies gaat worden omdat het bij die persoon ook verschillend is
Je bent net een week te laat.... lees dit topic maar even terug.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:34 schreef princess-a het volgende:
Weten jullie of er nog leuke acties op de nederlandse website komen? Mn collega heeft maandag besteld, 30 euro kopen is een kado van 30euro, maar mooi niet dat ze mij even tipt..
Ik heb het gelezenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je bent net een week te laat.... lees dit topic maar even terug.
Die gaan meteen na kerst van start. En lopen normaal tot begin januari, maar blijkbaar zijn de extra's nu al allemaal weggegeven.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb het gelezenmaar dat gaat vooral over de engelse website.. En ik heb ook volgens mij in dit topic gelezen van mensen die wachten tot januari omdat er dan opruimingsacties zijn
Dit staat op de NL-website:quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb het gelezenmaar dat gaat vooral over de engelse website.. En ik heb ook volgens mij in dit topic gelezen van mensen die wachten tot januari omdat er dan opruimingsacties zijn
Wat blijft het verschil tussen UK en NL trouwens immens, ik heb net mijn order even in bij NL in de webshop in een mandje gegooid, het scheelt voor mij ruim 30 euro!quote:De goodiebag actie is afgelopen. Bestellingen die op 28 december voor 11.15 geplaatst zijn krijgen nog een goodiebag, latere bestellingen jammer genoeg niet meer.
Omdat het enthousiasme voor deze actie enorm is geweest, kan het langer dan normaal duren voor je je bestelling ontvangt.
Toch op de een of andere manier maar een creditcard zien te fixen dan, desnoods vraag ik er 1 aanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dit staat op de NL-website:
[..]
Wat blijft het verschil tussen UK en NL trouwens immens, ik heb net mijn order even in bij NL in de webshop in een mandje gegooid, het scheelt voor mij ruim 30 euro!
Niet bij Lush UK toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:12 schreef morgane het volgende:
Je kan ook betalen via PayPal, dan heb je geen creditcard nodig
Nee, bij Lush UK kun je alleen met CC betalen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:24 schreef morgane het volgende:
Oh sorry, dacht dat dat konmaar op de 1 of andere manier doet de website het bij mij nu niet goed dus kan het niet checken.
Erg lekker, vooral fijn als ik weereens last heb van overmatige acne vanwege hormonale schommelingen. Zacht, maar toch met een beetje pit...quote:
Favoriet op de scrub lijst, aangezien hij zo heeeeerlijk notig ruikt en precies hard genoeg voor me scrubt. Wel altijd naar dat ik *ALTIJD* onwijs zin heb in eten nadat ik hem gebruikt heb. Ochtendscrub dus, heb ik eindelijk zin in ontbijtquote:
Bedankt voor je reactie! Dat masker ga ik zeker proberen dan, heb de laatste tijd ook nog al eens last van acne.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:52 schreef kahlie het volgende:
[..]
Erg lekker, vooral fijn als ik weereens last heb van overmatige acne vanwege hormonale schommelingen. Zacht, maar toch met een beetje pit...
[..]
Favoriet op de scrub lijst, aangezien hij zo heeeeerlijk notig ruikt en precies hard genoeg voor me scrubt. Wel altijd naar dat ik *ALTIJD* onwijs zin heb in eten nadat ik hem gebruikt heb. Ochtendscrub dus, heb ik eindelijk zin in ontbijtHuidje is altijd erg zacht en voedt hem genoeg.
Andere producten geen ervaring mee...
Ik kon er 1 gratis krijgen bij mijn pakket bij de bank, mits voldoende saldo+nog wat voorwaarden. Maar het is tot nu toe erg praktisch, lush, konijnenspullen en vakantie, ik kan niet meer zonder mijn creditcardquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:04 schreef princess-a het volgende:
Thanks Cat22!
[..]
Toch op de een of andere manier maar een creditcard zien te fixen dan, desnoods vraag ik er 1 aan
Ik weet dat de abn goede voorwaarden heeft voor studenten. Zolang je wat afgeschreven wordt in 1 keer van je rekening laat schrijven is die gratis. Eens kijken morgen of mijn eigen bank het ook zo doetquote:Op zondag 2 januari 2011 02:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik kon er 1 gratis krijgen bij mijn pakket bij de bank, mits voldoende saldo+nog wat voorwaarden. Maar het is tot nu toe erg praktisch, lush, konijnenspullen en vakantie, ik kan niet meer zonder mijn creditcard.
Hier heb ik ervaring mee. Na 2 reinigers die of niks deden of me uitslag gaven maak ik inmiddels elke dag gebruik van fresh farmacy. Ik snij hem in makkelijke blokjes zodat je met het zeepje zelf over je gezicht kunt gaan. Daarna wrijf ik hem nog even tussen mijn handen en dan masseer ik het in.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:00 schreef morgane het volgende:
Binnenkort maar eens de Lush in Den Bosch plunderen met mijn 10% kortingsbon (op de totale aankoop). Heb net lekker uitgebreid op de site geneusd en dit is mijn wishlist:
Fresh farmacy
Hebben jullie goede ervaringen met deze producten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Dat is helemaal leuk uitpakkenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:38 schreef flugeltje het volgende:
Hier ook zenuwachtig op en neer gedribbel hoor...
Ik hoop vandaag 3 bestellingen binnen te krijgen![]()
KerstNL, KerstUK en forumpartyUK
quote:
rachel_quote:Op maandag 3 januari 2011 11:55 schreef douche-eendje het volgende:
Volgens mij zie ik allemaal bekenden van het lushforum... Kan DHL nu even heel snel naar mijn huisje komen, word een beetje ongeduldig van het wachten.
Er is al een hatbox binnen toch? Die zijn allemaal van de 28e lijkt me.... Dus hoop blijft er altijdquote:Op maandag 3 januari 2011 12:05 schreef Cat22 het volgende:
Ah, dan kan ik weer achterover gaan zitten.Komt mijn order toch pas aan het eind van de week.
Ja, hahaquote:Op maandag 3 januari 2011 12:10 schreef douche-eendje het volgende:
Lekkere bestelling Automatic_! En idd, snowcake
Oeh, dat is zuur!quote:Op maandag 3 januari 2011 12:07 schreef douche-eendje het volgende:
En hij loopt naar de buren met een klein pakketje. goffer.
Ik heb wel hetzelfde hoor! Hahaha.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:12 schreef Cat22 het volgende:
Lekkere spullies automatic.![]()
Ik vind het stiekem altijd een beetje jammer dat je twee keer hetzelfde pakketje krijgt. Maar gegeven paard en zo... ik ben er evengoed blij mee. Alleen ga ik volgens mijn verzuipen in de Glögg, want die zit bij ieder kadopakket geloof ik.En ik had hem al extra erbij besteld.
Ach, het depot zit hier 4 km verderop, daar is hij vast nu naartoe om mijn lushpakketje op te halen. Toch?quote:
Vast!quote:Op maandag 3 januari 2011 12:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach, het depot zit hier 4 km verderop, daar is hij vast nu naartoe om mijn lushpakketje op te halen. Toch?
3x dezelfde gift (1is voor mij, 2 voor de mede-bestellers).quote:
Meeeen je niet?!quote:Op maandag 3 januari 2011 12:57 schreef Cat22 het volgende:
Pakketje!![]()
![]()
![]()
![]()
Met DHL, ondanks mijn verzoek om Parcelforce.![]()
Maar wel goed aangekomen.![]()
Aan de grootte van de doos te zien is het mijn weborder van de 28e. Uitpakken!
Lieve skat: de WEBORDER!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:01 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Meeeen je niet?!
Ik heb ook 3 uur aan de redial gehangen voor de hatbox, maar die zou pas rond 6/7 januari komen, zeiden ze.
Is het de hatbox? ZEG HET!!!!!
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:12 schreef shmoopy het volgende:
WHAAAAAAAAAAAA!!!!
Dus, dus, dus, het kan zomaar dat er straks in de shmoopstraat in shmooperdam een DHL-ert staat met MIJN hatbox????
Voor MIJ???
Gelukkig heb ik een week vrij om op de loer te liggen, ik zou nu niet graag op m'n werk zitten.
Dank je.quote:*duwt Cat's kaak terug*
Woooooooowwquote:Op maandag 3 januari 2011 13:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kan zomaar.![]()
[..]
Dank je.![]()
Kijk nou!![]()
Doos open. Huh, rood lintje?![]()
[ afbeelding ]
Het is... het is.... JAAAAAAA!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Foutje mijnerzijds bij de bestelling, ik dacht dat ik Freeze bestelde, maar Ice Blue is gewoon zeep.En my precioussss Smitten (laatste kans
) , uiteraard mijn caca en Glögg omdat we maar 100 gram kregen (dacht ik, het is 250 gram!) en ik die ook voor dinnetje heb gekocht. Dadelijk heb ik een liter van het spul in huis.
![]()
[ afbeelding ]
En, gewoon omdat het kán![]()
[ afbeelding ]
Ik heb mint julips ipv lip dip, maar die is ook lekker. Lush Pud ipv die winterbal (dozen worden dus duidelijk niet ingepakt op volgorde van bestellen). Maar hij ruikt naar Snowcakedus dan is hij wel weer lekker. En mijn kaars is orange blossom. Lekker geurtje.
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is helemaal leuk uitpakken
Vriendinnetje smste net; Zullen we even naar Antwerpen gaan? :hint:
Haha
ik ben geweester stonden nog keiveel cadeaus! Nu snel weer gaan werken, ik hoop dat ik de forumparty vandaag ook binnenkrijg!
Ik wil van die beide zepen wel af hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 12:38 schreef princess-a het volgende:
Mocht iemand echt balen van zn dubbele pakketje wil ik er wel één overnemen? ervoor betalen dusSnowcake en Angels Delight zijn jummy en de rest valt altijd te proberen
Hahaha, lekker!!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:09 schreef douche-eendje het volgende:
Nog even en we stuiteren dit topic vol. Ik had een sampleflesje van the smell of weather turning besteld... en hij ruikt naar mijn vader zijn aftershave.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |