abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90639376
Ik hoop dat mijn pakketje morgen komt O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_90640375
Zijn er al telefonisch bestelde pakketjes binnen? :o
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_90640420
Net mail terug van Lush over mijn telefonische order waarbij ik me afvroeg of de hatbox erbij zat. De box zit erbij, en ze gaven me een compleet ander ordernummer door.
Dadelijk eens checken of ze niet per ongeluk een hatbox aan mijn weborder van diezelfde dag hebben toegevoegd. _O-

In een spoiler info over het 10 ponds kadootje bij UK weborders:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90640429
quote:
Op donderdag 30 december 2010 18:39 schreef Ml-etje het volgende:
Nee dat lijkt mij sterk. Ik wacht op mijn pakketje van de 25e :)
  Redactie Frontpage donderdag 30 december 2010 @ 19:01:38 #205
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_90641271
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:39 schreef Ml-etje het volgende:
Ik had afgelopen weekend iets besteld :)
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_90642215
Er schijnt 250 ml Glögg in de hatbox te zitten ipv 100 ml! *O*

Dna had ik er maar eentje extra hoeven te bestellen en niet 2.
* Cat22 verzuipt straks in een stuwmeer van kruidig/kanelige heerlijkheid
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90642244
Hallo,

Hier een nieuwe lush fan. Vandaag in Den Bosch geweest en moest alles gelijk proberen. Had gelukkig genoeg geld opgehaald met mijn verjaardag dus kon aardig los gaan. Ik mocht ook nog 3x een cadeau of een tas vol verassingen uitzoeken. Nu maar kijken wat het allemaal is, ben heel benieuwd.
pi_90642825
quote:
Op donderdag 30 december 2010 19:23 schreef agenda het volgende:
Hallo,

Hier een nieuwe lush fan. Vandaag in Den Bosch geweest en moest alles gelijk proberen. Had gelukkig genoeg geld opgehaald met mijn verjaardag dus kon aardig los gaan. Ik mocht ook nog 3x een cadeau of een tas vol verassingen uitzoeken. Nu maar kijken wat het allemaal is, ben heel benieuwd.
Welkom! Haha.
Wat heb je gekocht?
Ik ben ook wel benieuwd naar je cadeautjes!
pi_90642998
Stom, ik kan die spoiler niet openen.. :s Maar daar zal wel hetzelfde staan als op het Lush forum, haha.

Agenda: Je bent wel gelijk goed begonnen dan! Ben benieuwd naar wat je allemaal gekocht hebt!
pi_90643087
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:40 schreef Arwyn het volgende:
Stom, ik kan die spoiler niet openen.. :s Maar daar zal wel hetzelfde staan als op het Lush forum, haha.

Agenda: Je bent wel gelijk goed begonnen dan! Ben benieuwd naar wat je allemaal gekocht hebt!
Ja, precies hetzelfde ;)
pi_90643130
Ik heb trouwens nog geen reactie gehad op de vraag wat mijn T&T code is. Maar goed; op het forum zijn er meiden die de 25e een bestelling hebben gedaan (net als ik) en dat pakketje is vandaag geland op het vliegveld 8-)
pi_90643235
Veel dingen voor in bad o.a supernova, advocado, christmas eve, hokaido winter bath, een bath melt, helping hands en voor in de douche snow fairy shower gel grass shower gel.

cadeautjes: 4 verschillende zeepjes, twilight, iced wine shower jelly, lip dip schrub, 3x verschillende scrub, glogg shower gel en een shampoo bar, dat was het wel ongeveer.

Had 7.50 euro tekort voor een derde cadeau doos, ben de beroerste niet dus heb nog een shower gel bij gekocht voor 10 euro, dus toch 3 cadeautjes. Zoon helemaal happy, want die mocht kiezen welke.

Welke vinden jullie het lekkerste?
pi_90643324
Leuk joh!
Ik vind The Olive Branch echt heerlijk. In de winkel vond ik het bagger, maar dat komt vooral omdat je moet schudden van te voren (denk ik), maar in de douche is hij heeeeerlijk O+
Snow Fairy is ook lekker O+
pi_90643409
Olive Branch zat ook bij de cadeautjes, ben benieuwd.
pi_90643788
Ik ben benieuwd wat je als eerst gaat gebruiken :P
pi_90643996
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:43 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb trouwens nog geen reactie gehad op de vraag wat mijn T&T code is. Maar goed; op het forum zijn er meiden die de 25e een bestelling hebben gedaan (net als ik) en dat pakketje is vandaag geland op het vliegveld 8-)
Dan zou die van mij er ook moeten zijn... aaah! Ga ik ook even mailen voor een T&T,.
pi_90644034
De Twilight is vanmiddag al het bad in gegaan, leuke kleurtjes wel wat weinig schuim. Maar die had ik dan ook niet zelf uitgekozen. :) Wel een heerlijk zachte huid nu. Helping hands ook net opgesmeerd, ruikt lekker en trekt snel in. Erg tevreden.

Is zo'n potje van de helping hands nou ook zo'n statiegeld potje, als je er 5 inleverd?
  donderdag 30 december 2010 @ 20:06:47 #218
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_90644173
Haha! Ik ben een falerd.
Vandaag dagje naar Belgie maar we konden niks vinden. Dus ik zei heel onschuldig: Zullen we anders naar Den Bosch? :') :')
Uiteindelijk 250 ml 9 to 5 gekocht, nog een extra stuk fresh farmacy en een jumping juniper.
Gratis: 100 ml Veganese, een baddingetje in de vorm van een sneeuwman, een liptint en een pakketje Snowfairy (snowfairy 100 ml, iridescent glitterbug en angels delight. En een kortingsbon).

Heb nu van alles voldoende op voorraad om me aan mijn belofte te houden echt de komende 3 maanden minimaal niks te bestellen -O-
L'Enfer, c'est les autres.
pi_90644358
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:02 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Dan zou die van mij er ook moeten zijn... aaah! Ga ik ook even mailen voor een T&T,.
Ik heb net weer een mailtje gestuurd 8-)
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:06 schreef Maria2.0 het volgende:
Heb nu van alles voldoende op voorraad om me aan mijn belofte te houden echt de komende 3 maanden minimaal niks te bestellen -O-
Ook geen HIWTK showergel? :P
Wel leuke dingen die je kreeg! :Y
  donderdag 30 december 2010 @ 20:12:11 #220
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_90644387
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:11 schreef automatic_ het volgende:

Ook geen HIWTK showergel? :P
Wel leuke dingen die je kreeg! :Y
You have to be shitting me....Helemaal vergeten dat die er aan komt. Gofter :')
pi_90644437
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:12 schreef Maria2.0 het volgende:

[..]

You have to be shitting me....Helemaal vergeten dat die er aan komt. Gofter :')
Sorry O-)
pi_90647886
wat is nou de HIWTK showergel waar jullie het altijd over hebben?

Oh als op de forums ook gemeld word wat er in de 20 pond gifts zit kan iemand die dan hier posten, want ik ben nog steeds niet geaccepteerd :(
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_90648007
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:22 schreef gothic-blackie het volgende:
wat is nou de HIWTK showergel waar jullie het altijd over hebben?

Oh als op de forums ook gemeld word wat er in de 20 pond gifts zit kan iemand die dan hier posten, want ik ben nog steeds niet geaccepteerd :(
Die komt met / rond valentijnsdag :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90648439
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:24 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Die komt met / rond valentijnsdag :)

SPOILER
oeh thanks voor de post, bij de tweede foto staat ook uitleg :D, ben zeer benieuwd wat het precies gaat worden omdat het bij die persoon ook verschillend is :D
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_90648645
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:32 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

oeh thanks voor de post, bij de tweede foto staat ook uitleg :D, ben zeer benieuwd wat het precies gaat worden omdat het bij die persoon ook verschillend is :D
Juist, diegene heeft 2x dezelfde en één keer geen/weinig zeep en een zwarte pot.
pi_90649491
Agenda: Snow Fairy en Glögg zijn tot nu toe wel mijn favorieten qua douche gels!
Ben ook erg benieuwd naar de lip dip lip scrub, heb je die al geprobeerd?

Heb al helemaal zin in de HIWTK SG en natuurlijk m'n hatbox en de free gifts! :D
  vrijdag 31 december 2010 @ 09:49:28 #227
274310 agenda
altijd vol!
pi_90665914
Lip dip scrub is echt voor de losse velletjes op je lippen. Het is korrelig als je het erop doet en je moet dan je lippen over elkaar bewegen. Smaakt een beetje naar citroen, die van mij dan.

Wel lekker, werkt ook goed.
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:57:03 #228
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90677611
Ik heb zojuist mijn tracking code gehad, maar hij is niet bekend bij DHL... Grmbl, haha.
pi_90681752
Nog geen trackingcode, wel een briefje van DHL (ja, die kennen ze in de regio Alkmaar wel!). Dus ik heb nu ook mijn code en ze komen maandag weer langs.
pi_90682471
De buurvrouw komt net mijn pakketje brengen *O* (ik lag ziek in bed en heb de DHL niet horen bellen.)

Mijn bestelling van 25-12 is geleverd en ik had een 10 pond gratis gift met 100ml. Glögg 100gr. Mandarins teaparty en 100gr. Snowglobe. En er zit nog een bath balistic extra in maar ik moet even uitzoeken welke dat ik tussen al mijn andere ballistics en bubble bars. _O-

Edit: Hij was snel gevonden omdat hij zo opvallend is. Het is de Honey bee.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  vrijdag 31 december 2010 @ 17:15:31 #231
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_90683381
Die 10 pond nemen ze volgens mij erg ruim dan. Mooie score! O+
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2010 @ 19:07:59 #232
43556 miss_dynastie
pi_90687705
De site doet het weer gewoon, lijkt het :)
pi_90695387
Weten jullie of er nog leuke acties op de nederlandse website komen? Mn collega heeft maandag besteld, 30 euro kopen is een kado van 30euro, maar mooi niet dat ze mij even tipt..
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  zaterdag 1 januari 2011 @ 17:03:41 #234
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_90713237
Ik heb nog 5 blokken caca noir en 3 blokken caca brun (henna) als iemand interesse heeft? ik hoef het namelijk niet meer :)
pi_90715683
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 23:34 schreef princess-a het volgende:
Weten jullie of er nog leuke acties op de nederlandse website komen? Mn collega heeft maandag besteld, 30 euro kopen is een kado van 30euro, maar mooi niet dat ze mij even tipt..
Je bent net een week te laat.... lees dit topic maar even terug.
pi_90716275
quote:
Op zaterdag 1 januari 2011 18:19 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Je bent net een week te laat.... lees dit topic maar even terug.
Ik heb het gelezen ;) maar dat gaat vooral over de engelse website.. En ik heb ook volgens mij in dit topic gelezen van mensen die wachten tot januari omdat er dan opruimingsacties zijn
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_90716564
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 18:39 schreef princess-a het volgende:

[..]

Ik heb het gelezen ;) maar dat gaat vooral over de engelse website.. En ik heb ook volgens mij in dit topic gelezen van mensen die wachten tot januari omdat er dan opruimingsacties zijn
Die gaan meteen na kerst van start. En lopen normaal tot begin januari, maar blijkbaar zijn de extra's nu al allemaal weggegeven.
pi_90717403
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 18:39 schreef princess-a het volgende:

[..]

Dit staat op de NL-website:

quote:
De goodiebag actie is afgelopen. Bestellingen die op 28 december voor 11.15 geplaatst zijn krijgen nog een goodiebag, latere bestellingen jammer genoeg niet meer.

Omdat het enthousiasme voor deze actie enorm is geweest, kan het langer dan normaal duren voor je je bestelling ontvangt.
Wat blijft het verschil tussen UK en NL trouwens immens, ik heb net mijn order even in bij NL in de webshop in een mandje gegooid, het scheelt voor mij ruim 30 euro!
  zaterdag 1 januari 2011 @ 21:00:05 #239
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_90721236
Binnenkort maar eens de Lush in Den Bosch plunderen met mijn 10% kortingsbon (op de totale aankoop). Heb net lekker uitgebreid op de site geneusd en dit is mijn wishlist:

Brazened honey masker
Helping hands
King of skin
Tea tree water
Aqua mirabilis
Fresh farmacy

Hebben jullie goede ervaringen met deze producten? :)
pi_90721366
Thanks Cat22!

quote:
Op zaterdag 1 januari 2011 19:13 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Dit staat op de NL-website:

[..]

Wat blijft het verschil tussen UK en NL trouwens immens, ik heb net mijn order even in bij NL in de webshop in een mandje gegooid, het scheelt voor mij ruim 30 euro!
Toch op de een of andere manier maar een creditcard zien te fixen dan, desnoods vraag ik er 1 aan :D
  zaterdag 1 januari 2011 @ 21:12:39 #241
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_90721657
Je kan ook betalen via PayPal, dan heb je geen creditcard nodig :)
pi_90721949
quote:
Op zaterdag 1 januari 2011 21:12 schreef morgane het volgende:
Je kan ook betalen via PayPal, dan heb je geen creditcard nodig :)
Niet bij Lush UK toch?
  zaterdag 1 januari 2011 @ 21:24:07 #243
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_90722078
Oh sorry, dacht dat dat kon :D maar op de 1 of andere manier doet de website het bij mij nu niet goed dus kan het niet checken.
pi_90722270
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 21:24 schreef morgane het volgende:
Oh sorry, dacht dat dat kon :D maar op de 1 of andere manier doet de website het bij mij nu niet goed dus kan het niet checken.
Nee, bij Lush UK kun je alleen met CC betalen.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 21:29:06 #245
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_90722303
Excusez-moi, dan heb ik niks gezegd. :@
pi_90723383
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 21:00 schreef morgane het volgende:
Brazened honey masker
Erg lekker, vooral fijn als ik weereens last heb van overmatige acne vanwege hormonale schommelingen. Zacht, maar toch met een beetje pit...

quote:
Aqua mirabilis

Favoriet op de scrub lijst, aangezien hij zo heeeeerlijk notig ruikt en precies hard genoeg voor me scrubt. Wel altijd naar dat ik *ALTIJD* onwijs zin heb in eten nadat ik hem gebruikt heb. Ochtendscrub dus, heb ik eindelijk zin in ontbijt ;) Huidje is altijd erg zacht en voedt hem genoeg.

Andere producten geen ervaring mee...
pi_90724506
Mijn broer had me gevraagd of ik een lijstje wilde maken met mijn favo Lush dingetjes zodat hij wat lekkere dingen kon kopen voor zijn vriendin. (Die ik zowel met haar verjaardag als met kerst Lush spulletjes cadeau had gedaan ;) )

Nou ben ik zelf eigenlijk nog een beetje van alles aan het uitproberen dus ik heb dankbaar gebruik gemaakt van jullie ervaringen hier en hem een lijstje wat algemene dingen gemaild. Er zat alleen nog wel wat werk in de lijst. Ze wonen nl. in Frankrijk en daar heet alles natuurlijk weer anders. :(

En ik heb hem ook getipt over de UK site want al wonen zij in Bordeaux en zit de Lush dus om de hoek, ik heb nog even wat random prijzen gecheckt en het scheelt (zoals douche-eendje ook al zegt) gewoon echt véél geld (!)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  zaterdag 1 januari 2011 @ 23:02:20 #248
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_90727028
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 21:52 schreef kahlie het volgende:

[..]

Erg lekker, vooral fijn als ik weereens last heb van overmatige acne vanwege hormonale schommelingen. Zacht, maar toch met een beetje pit...

[..]

Favoriet op de scrub lijst, aangezien hij zo heeeeerlijk notig ruikt en precies hard genoeg voor me scrubt. Wel altijd naar dat ik *ALTIJD* onwijs zin heb in eten nadat ik hem gebruikt heb. Ochtendscrub dus, heb ik eindelijk zin in ontbijt ;) Huidje is altijd erg zacht en voedt hem genoeg.

Andere producten geen ervaring mee...
Bedankt voor je reactie! Dat masker ga ik zeker proberen dan, heb de laatste tijd ook nog al eens last van acne.
Die scrub ben ik erg benieuwd naar, ik scrub bijna nooit. Nadeel is dat ik altijd 's avonds douche dus dat wordt een midnight snack ;)
  zondag 2 januari 2011 @ 02:00:30 #249
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_90733664
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 21:04 schreef princess-a het volgende:
Thanks Cat22!

[..]

Toch op de een of andere manier maar een creditcard zien te fixen dan, desnoods vraag ik er 1 aan :D
Ik kon er 1 gratis krijgen bij mijn pakket bij de bank, mits voldoende saldo+nog wat voorwaarden. Maar het is tot nu toe erg praktisch, lush, konijnenspullen en vakantie, ik kan niet meer zonder mijn creditcard :).
pi_90735866
quote:
Op zondag 2 januari 2011 02:00 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik kon er 1 gratis krijgen bij mijn pakket bij de bank, mits voldoende saldo+nog wat voorwaarden. Maar het is tot nu toe erg praktisch, lush, konijnenspullen en vakantie, ik kan niet meer zonder mijn creditcard :).
Ik weet dat de abn goede voorwaarden heeft voor studenten. Zolang je wat afgeschreven wordt in 1 keer van je rekening laat schrijven is die gratis. Eens kijken morgen of mijn eigen bank het ook zo doet
  zondag 2 januari 2011 @ 10:34:12 #251
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_90737339
quote:
Binnenkort maar eens de Lush in Den Bosch plunderen met mijn 10% kortingsbon (op de totale aankoop). Heb net lekker uitgebreid op de site geneusd en dit is mijn wishlist:

Fresh farmacy

Hebben jullie goede ervaringen met deze producten? :)
Hier heb ik ervaring mee. Na 2 reinigers die of niks deden of me uitslag gaven maak ik inmiddels elke dag gebruik van fresh farmacy. Ik snij hem in makkelijke blokjes zodat je met het zeepje zelf over je gezicht kunt gaan. Daarna wrijf ik hem nog even tussen mijn handen en dan masseer ik het in.
Voor mij geeft het een zachte huid, gevoel dat de wallen onder mijn ogen wat wegtrekken (zal wel wishful thinking zijn) maar ook een ietwat trekkende huid na gebruik. Dat los ik simpel op door Celestial op te smeren. Ik ben in elk geval fan!
  zondag 2 januari 2011 @ 10:52:17 #252
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_90737618
Klinkt goed zeg, dank je!! :)
  maandag 3 januari 2011 @ 11:36:38 #253
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90785246
Wat een gedoe met mijn pakketje :(
Ik moest naar DHL bellen, want het adres klopte niet. Blijkt dat ze er een "E" achter hadden gezet en de letters van de postcode stonden er niet bij.
Dus die man zegt; Het pakketje staat in Roosendaal, dus dan kan je het daar ophalen.
Ik daar naar toe; Nee mevrouw, het pakketje is toch mee met de chauffeur, adres: 49E.
Ik; Dat bestaat niet.
Hij; Mocht het vandaag niet aankomen, dan is het pakketje rond 16.00/16.30 terug in Roosendaal.

Kortom; Misschien komt mijn pakketje nog aan de deur en anders ga ik rond 17.30/18.00 terug om het pakketje op te halen. Gelukkig woon ik redelijk dichtbij, dus dan is het geen mega ramp, maar toch :P

SPOILER
  maandag 3 januari 2011 @ 11:38:40 #254
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_90785315
Hier ook zenuwachtig op en neer gedribbel hoor...

Ik hoop vandaag 3 bestellingen binnen te krijgen :')

KerstNL, KerstUK en forumpartyUK
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 3 januari 2011 @ 11:40:17 #255
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90785375
quote:
14s.gif Op maandag 3 januari 2011 11:38 schreef flugeltje het volgende:
Hier ook zenuwachtig op en neer gedribbel hoor...

Ik hoop vandaag 3 bestellingen binnen te krijgen :')

KerstNL, KerstUK en forumpartyUK
Dat is helemaal leuk uitpakken O+

Vriendinnetje smste net; Zullen we even naar Antwerpen gaan? :hint:

Haha :D
  maandag 3 januari 2011 @ 11:43:11 #256
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90785503
Hij is er!!!!! *G* *G* *O*
pi_90785853
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 11:43 schreef automatic_ het volgende:
Hij is er!!!!! *G* *G* *O*
*O* *O* *O*

Ondanks DHL! _O_

Ik heb bij beide pakketjes gevraagd om Parcelforce, juist om dit soort gedoe te voorkomen (al kan DHL er niks aan doen dat Lush het adres fout heeft opgeschreven natuurlijk.

En nu: fotoooooooo's! O-)
pi_90785984
Volgens mij zie ik allemaal bekenden van het lushforum... Kan DHL nu even heel snel naar mijn huisje komen, word een beetje ongeduldig van het wachten.
  maandag 3 januari 2011 @ 11:59:28 #259
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_90786118
Ik heb vrijdag m'n T&T opgevraagd bij Lush NL en vanochtend nog een keertje bij UK, maar nog niets gehoord helaas. Hoop zo dat m'n spullen vandaag binnen gaan komen....
pi_90786161
Ik heb geen T&T gehad, ik vond vrijdag dit in mijn brievenbus:

Jaja, zo zien de dhl-briefjes er dus uit ;)
pi_90786217
Wanneer hadden jullie besteld? Ik ging er echt niet vanuit dat mijn party order of mijn weborder van de 28e vandaag al zouden kunnen komen. Maar nu krijg ik weer een beetje hoop. :D
pi_90786248
Ik heb de 25e besteld.
  maandag 3 januari 2011 @ 12:04:18 #263
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90786340
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 11:55 schreef douche-eendje het volgende:
Volgens mij zie ik allemaal bekenden van het lushforum... Kan DHL nu even heel snel naar mijn huisje komen, word een beetje ongeduldig van het wachten.
rachel_ ;)
  maandag 3 januari 2011 @ 12:04:39 #264
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90786352
Ik ook de 25e :Y

Ik heb foto's, zal ze zo eens even invoegen!
  maandag 3 januari 2011 @ 12:04:41 #265
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_90786355
Ik de 26e in de UK, de 27e in NL en de 28e weer in de UK...

OMG als ik dat zo terugzie :')

Ik heb in elk geval wel hoop dat er in elk geval íets binnenkomt vandaag...
pi_90786377
Ah, dan kan ik weer achterover gaan zitten. ;) Komt mijn order toch pas aan het eind van de week.
  maandag 3 januari 2011 @ 12:06:11 #267
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90786402
Gezien de status, dan had mijn order er vrijdag al kunnen zijn... :Y

Die man moest wel lachen toen ik meteen buiten stond zodra ik DHL zag :D
Ik meteen mijn verhaal doen over de "E", dus hij zegt; Ja ik vond het ook al gek, ik wilde al even naar jullie naamplaatje kijken 8-)
pi_90786406
DHL bus voor de deur!!!!
  maandag 3 januari 2011 @ 12:06:49 #269
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90786419
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 12:06 schreef douche-eendje het volgende:
DHL bus voor de deur!!!!
Jeeej! *O*
pi_90786429
En hij loopt naar de buren met een klein pakketje. goffer.
  maandag 3 januari 2011 @ 12:07:41 #271
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_90786447
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 12:05 schreef Cat22 het volgende:
Ah, dan kan ik weer achterover gaan zitten. ;) Komt mijn order toch pas aan het eind van de week.
Er is al een hatbox binnen toch? Die zijn allemaal van de 28e lijkt me.... Dus hoop blijft er altijd :P
  maandag 3 januari 2011 @ 12:09:46 #272
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90786514
Mijn bestelling:

Extraaaaaa:

En dan dubbel :)

SPOILER
pi_90786559
Lekkere bestelling Automatic_! En idd, snowcake :r
  maandag 3 januari 2011 @ 12:11:40 #274
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90786573
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 12:10 schreef douche-eendje het volgende:
Lekkere bestelling Automatic_! En idd, snowcake :r
Ja, haha :D
Er zit overigens ook nog Glogg bij. Ook niet mijn ding, maar dat gaat nog wel :P

Och, er is vast wel iemand die snowcake wil hebben :D
pi_90786583
Lekkere spullies automatic. :Y
Ik vind het stiekem altijd een beetje jammer dat je twee keer hetzelfde pakketje krijgt. Maar gegeven paard en zo... ik ben er evengoed blij mee. Alleen ga ik volgens mijn verzuipen in de Glögg, want die zit bij ieder kadopakket geloof ik. _O- En ik had hem al extra erbij besteld. _O-
pi_90786594
Snowcake. O+

Zeep. :N
  maandag 3 januari 2011 @ 12:13:28 #277
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90786635
quote:
18s.gif Op maandag 3 januari 2011 12:07 schreef douche-eendje het volgende:
En hij loopt naar de buren met een klein pakketje. goffer.
Oeh, dat is zuur!
  maandag 3 januari 2011 @ 12:14:19 #278
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90786662
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 12:12 schreef Cat22 het volgende:
Lekkere spullies automatic. :Y
Ik vind het stiekem altijd een beetje jammer dat je twee keer hetzelfde pakketje krijgt. Maar gegeven paard en zo... ik ben er evengoed blij mee. Alleen ga ik volgens mijn verzuipen in de Glögg, want die zit bij ieder kadopakket geloof ik. _O- En ik had hem al extra erbij besteld. _O-
Ik heb wel hetzelfde hoor! Hahaha.
Misschien kan ik met die vriendin ruilen i.v.m. de 10pond gift.
Zij vindt Glogg helemaal O+ haha.
pi_90786710
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 12:13 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Oeh, dat is zuur!
Ach, het depot zit hier 4 km verderop, daar is hij vast nu naartoe om mijn lushpakketje op te halen. Toch? :P
pi_90786771
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 12:15 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ach, het depot zit hier 4 km verderop, daar is hij vast nu naartoe om mijn lushpakketje op te halen. Toch? :P
Vast! :*
  maandag 3 januari 2011 @ 12:17:34 #281
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_90786784
Vind het ook wel zonde hoor dat de kadootjes blijkbaar 'dubbel' zijn... Dan is natuurlijk de zin van duurder bestellen een klein beetje weg... Ik zou voor 40 pond aan kadootjes krijgen, ws dus 2 dezelfde kadootjes van 20 pond. Ga ik volgende keer toch iets economischer inkopen gok ik zo... Niet omdat ik een gegeven peerd in de bek wil zien, maar puur omdat het er dan niet spannender op wordt :P
pi_90787442
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 12:17 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Vast! :*
Het is er *O*
pi_90787471
Mocht iemand echt balen van zn dubbele pakketje wil ik er wel één overnemen? ervoor betalen dus :P Snowcake en Angels Delight zijn jummy en de rest valt altijd te proberen :Y

[ Bericht 3% gewijzigd door princess-a op 03-01-2011 12:46:15 ]
pi_90787535
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 12:37 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Het is er *O*
*O* *O*
  maandag 3 januari 2011 @ 12:44:19 #285
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_90787655
Ik wil oohoook!! * stampvoet
pi_90787661
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 12:40 schreef Cat22 het volgende:

[..]

*O* *O*
3x dezelfde gift (1is voor mij, 2 voor de mede-bestellers).
Avobath
Honey Bee
Halve matryoushka O+
Bearded lady
Glögg
Angels Delight
Snow Fairy lip tint
Creme Anglaise
pi_90788125
Pakketje! :D *O* *O* *O*

Met DHL, ondanks mijn verzoek om Parcelforce. :')
Maar wel goed aangekomen. *O*

Aan de grootte van de doos te zien is het mijn weborder van de 28e. Uitpakken! *O*
pi_90788290
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 12:57 schreef Cat22 het volgende:
Pakketje! :D *O* *O* *O*

Met DHL, ondanks mijn verzoek om Parcelforce. :')
Maar wel goed aangekomen. *O*

Aan de grootte van de doos te zien is het mijn weborder van de 28e. Uitpakken! *O*
Meeeen je niet?!

Ik heb ook 3 uur aan de redial gehangen voor de hatbox, maar die zou pas rond 6/7 januari komen, zeiden ze.

Is het de hatbox? ZEG HET!!!!!
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_90788473
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:01 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Meeeen je niet?!

Ik heb ook 3 uur aan de redial gehangen voor de hatbox, maar die zou pas rond 6/7 januari komen, zeiden ze.

Is het de hatbox? ZEG HET!!!!!
Lieve skat: de WEBORDER! _O-
Ik heb eerst 15 minuten 8-) aan de redial gehangen voor mijn party bestelling en daarna de zaken online besteld die ik ook nog nodig had.

En die tweede order is nu binnen. :)
pi_90788570
OMGOMOMGOMGOMGOMG!!!!! Herstelmededeling!

HET *O*

IS *O*

DE *O*

HATBOX! *O*

*kaak valt op de grond*

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_90788644
Mijn Ming box van de forum party wordt net bezorgd!!! *O* *O* *O* *O*
pi_90788697
WHAAAAAAAAAAAA!!!!

Dus, dus, dus, het kan zomaar dat er straks in de shmoopstraat in shmooperdam een DHL-ert staat met MIJN hatbox????
Voor MIJ??? *O*

Gelukkig heb ik een week vrij om op de loer te liggen, ik zou nu niet graag op m'n werk zitten. :o

*duwt Cat's kaak terug*
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_90789518
quote:
17s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:12 schreef shmoopy het volgende:
WHAAAAAAAAAAAA!!!!

Dus, dus, dus, het kan zomaar dat er straks in de shmoopstraat in shmooperdam een DHL-ert staat met MIJN hatbox????
Voor MIJ??? *O*

Gelukkig heb ik een week vrij om op de loer te liggen, ik zou nu niet graag op m'n werk zitten. :o
:Y :Y :Y :Y :Y

Dat kan zomaar. :D *O*
quote:
*duwt Cat's kaak terug*
Dank je. :*

Kijk nou! O+

Doos open. Huh, rood lintje? :D

Het is... het is.... JAAAAAAA! *O* *O* *O*

Foutje mijnerzijds bij de bestelling, ik dacht dat ik Freeze bestelde, maar Ice Blue is gewoon zeep. :') En my precioussss Smitten (laatste kans :'( ) , uiteraard mijn caca en Glögg omdat we maar 100 gram kregen (dacht ik, het is 250 gram!) en ik die ook voor dinnetje heb gekocht. Dadelijk heb ik een liter van het spul in huis. _O-

En, gewoon omdat het kán 8-)

Ik heb mint julips ipv lip dip, maar die is ook lekker. Lush Pud ipv die winterbal (dozen worden dus duidelijk niet ingepakt op volgorde van bestellen). Maar hij ruikt naar Snowcake :? dus dan is hij wel weer lekker. En mijn kaars is orange blossom. Lekker geurtje. :Y
pi_90790361
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:31 schreef Cat22 het volgende:

[..]

:Y :Y :Y :Y :Y

Dat kan zomaar. :D *O*

[..]

Dank je. :*

Kijk nou! O+

Doos open. Huh, rood lintje? :D
[ afbeelding ]

Het is... het is.... JAAAAAAA! *O* *O* *O*
[ afbeelding ]

Foutje mijnerzijds bij de bestelling, ik dacht dat ik Freeze bestelde, maar Ice Blue is gewoon zeep. :') En my precioussss Smitten (laatste kans :'( ) , uiteraard mijn caca en Glögg omdat we maar 100 gram kregen (dacht ik, het is 250 gram!) en ik die ook voor dinnetje heb gekocht. Dadelijk heb ik een liter van het spul in huis. _O-
[ afbeelding ]

En, gewoon omdat het kán 8-)
[ afbeelding ]
Ik heb mint julips ipv lip dip, maar die is ook lekker. Lush Pud ipv die winterbal (dozen worden dus duidelijk niet ingepakt op volgorde van bestellen). Maar hij ruikt naar Snowcake :? dus dan is hij wel weer lekker. En mijn kaars is orange blossom. Lekker geurtje. :Y
Wooooooooww _O_
pi_90790719
quote:
Op maandag 3 januari 2011 11:40 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Dat is helemaal leuk uitpakken O+

Vriendinnetje smste net; Zullen we even naar Antwerpen gaan? :hint:

Haha :D

ik ben geweest *O* er stonden nog keiveel cadeaus! Nu snel weer gaan werken, ik hoop dat ik de forumparty vandaag ook binnenkrijg!
And so the lion fell in love with the lamb
pi_90790812
De complete bestelling:

Mijn aandeel + gift:
  maandag 3 januari 2011 @ 14:00:21 #297
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90791055
@Cat22; Smitten komt in de retro hè :o
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 12:38 schreef princess-a het volgende:
Mocht iemand echt balen van zn dubbele pakketje wil ik er wel één overnemen? ervoor betalen dus :P Snowcake en Angels Delight zijn jummy en de rest valt altijd te proberen :Y
Ik wil van die beide zepen wel af hoor :P
  maandag 3 januari 2011 @ 14:05:50 #298
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90791253
En wat onwijs cool dat jullie Ming-Box er al is! *O*

*wacht met spanning of Breathtaking hem ook binnen heeft*
pi_90791406
Nog even en we stuiteren dit topic vol. Ik had een sampleflesje van the smell of weather turning besteld... en hij ruikt naar mijn vader zijn aftershave -O-.
  maandag 3 januari 2011 @ 14:16:06 #300
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90791660
quote:
Op maandag 3 januari 2011 14:09 schreef douche-eendje het volgende:
Nog even en we stuiteren dit topic vol. Ik had een sampleflesje van the smell of weather turning besteld... en hij ruikt naar mijn vader zijn aftershave -O-.
Hahaha, lekker!! ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')