abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90504209
Hallo,

Een maand of 2 geleden ben ik met een leuk meisje in contact gekomen. Ik kende haar al een heel klein beetje, via een vriendin van mij. Maar ja, 2 maanden geleden kwam ik dus echt aan de praat met haar. Op Hyves en op MSN. En daarna hebben we best veel ge-sms't. Alleen moest het praten op MSN wel vaak van mij kant komen en kwam het heel af en toe van haar kant komen. En daar hecht ik best wel een beetje waarde aan. En ook als we af en toe een sms conversatie hadden dan stopte ze na een paar keer heen en weer ge-sms't te hebben met sms'en. Waarom weet ik niet? Misschien ongeïnteresseerd? Maar ook daar hecht ik niet echt waarde aan. Ook als ik haar in het echt zie maken we praatjes en als we langs elkaar lopen groeten we elkaar.

Na een paar weken verwaterde het contact een beetje. En nu zo, in de vakantie, leeft het weer op. We sms'en nu wel veel. En praten veel op MSN. En nu komt het ook van haar kant. Stiekem heb ik via een vriendin van haar en mij laten door schemeren dat ik haar best wel zie zitten en wel een beetje leuk vind. Maar nadat ze dit wist is ze niet anders gaan doen. Hetzelfde als normaal. Niet extra lief of zo...

Alleen zit ik nu met een probleem: ik wil nu wel een beetje over leukere en lievere dingen sms'en/chatten/praten dan over koetjes en kalfjes. Nu gaat het steeds over wat ze gaat doen en over wat ik ga eten. Ik wil het graag hebben over op wat voor personen ze valt. Over waar ze van houd in de liefde. En ga zo maar door. Alleen weet ik niet hoe ik die, best grote, stap moet maken?

Ook wil ik haar laten weten dat ik haar zie zitten. Dat weet ze al via die vriendin dus. Maar dat wil ik zelf ook tegen haar zeggen.

Alleen ben ik bang dat ik een beetje in de friendzone zit. Ik wil dus graag uitvinden wat mijn kansen zijn. En eens over andere dingen praten dan over koetjes en kalfjes. Hoe pak ik dit aan? Graag tips!

Extra informatie: mijn en haar leeftijd doen er niet echt toe. Alleen is ze wel 1,5 jaar ouder dan mij. En ik heb weleens gehoord dat vrouwen/meiden alleen maar op oudere mannen/jongens vallen...

Alvast bedankt!
Zoon van Tolmai.
  maandag 27 december 2010 @ 20:25:04 #2
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_90507804
1 was niet genoeg?
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  PR/Manusje van alles maandag 27 december 2010 @ 20:57:16 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_90509122
Dubbel
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')