stiekem wachtte je op de 299e post en drukte je toen snel op verzendenquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 16:39 schreef Boudibou het volgende:
Je weet, NBT...Nooit te Beroerde Topic-opener.
Bakkus Jonguhquote:
Zo is het maar net!quote:Op maandag 27 december 2010 16:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja een ondeugend boefje is het
Ik ben er alweer uitquote:Op maandag 27 december 2010 16:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gelukkig maar... ik ging je namelijk al bijna opzoeken in het hoekje
laggen?quote:Op maandag 27 december 2010 16:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe, maak niet uit. Je komt toch in de hel terecht.
Ik ook hoor,,wordt laggen.
er schijnen Marshmallows te zijnquote:Op maandag 27 december 2010 16:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 december 2010 16:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Laggenquote:Op maandag 27 december 2010 16:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik heb mijn nieuwe lavalamp aanquote:Op maandag 27 december 2010 16:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Het begint alweer donker te worden![]()
Kaarsjes aandoen![]()
Ez!!! Waar heb je je theelichtjes verstopt?
Je draait doorquote:Op maandag 27 december 2010 16:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Benny is god dus hij kan heul niet in de hel komen
Dressoir, onderste la. En dat kastje rechts van je, laatje rechtsonder.quote:Op maandag 27 december 2010 16:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Het begint alweer donker te worden![]()
Kaarsjes aandoen![]()
Ez!!! Waar heb je je theelichtjes verstopt?
Thnx babequote:Op maandag 27 december 2010 16:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dressoir, onderste la. En dat kastje rechts van je, laatje rechtsonder.
Naisquote:Op maandag 27 december 2010 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Thnx babe![]()
Ik ben nu je opaslippers aan het opwarmen voor je
Neee, doe maar goed nieuws!quote:Op maandag 27 december 2010 16:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nais
Oh, ik heb soort van slecht nieuws voor je
quote:
Utregts.quote:
Je moet overwerken?quote:Op maandag 27 december 2010 16:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nais
Oh, ik heb soort van slecht nieuws voor je
Utrechtsquote:Op maandag 27 december 2010 16:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
[..]
Utregts.
Wel met een bepaalde accent erbij doen.
Want het is uiteraard lachen...dat weten we nog net wel.
Nee, morgen er vroeg uit.quote:
Rick? Ben jij het?quote:Op maandag 27 december 2010 16:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
[..]
Utregts.
Een bepaalde accent?quote:Op maandag 27 december 2010 16:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
[..]
Utregts.
Oke tot later Koeniequote:Op maandag 27 december 2010 16:50 schreef Koen66 het volgende:
ik ga maar eens een beetje afsluiten hier, ben zo ongeveer de enige nog op kantoor......
Buhbye Koenquote:Op maandag 27 december 2010 16:50 schreef Koen66 het volgende:
ik ga maar eens een beetje afsluiten hier, ben zo ongeveer de enige nog op kantoor......
Serieus, wat een ambtenaar!quote:Op maandag 27 december 2010 16:50 schreef Koen66 het volgende:
Succes. Pas op, de stoep is gladquote:Op maandag 27 december 2010 16:50 schreef Koen66 het volgende:
Dat bedoelde ik niet!quote:
Oh 5 of 6 uur maakt niet zoveel verschilquote:
Rick is geen knuffelmarocquote:
Er werd eerder naar hem gerefereerd middels knuffelturk/marokkaan*, dat verklaart een hoop denk ikquote:
Denk dat het haar meer om de taalfaal gingquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 16:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Er werd eerder naar hem gerefereerd middels knuffelturk/marokkaan*, dat verklaart een hoop denk ik
* Doorhalen wat niet van toepassing is
No problemo..got your back man.quote:
Ben meer van banaan au flambé ... genoeg flambé namelijk.quote:Op maandag 27 december 2010 16:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
er schijnen Marshmallows te zijn
Maar daar kan ik toch niks aan doen?quote:Op maandag 27 december 2010 16:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Er werd eerder naar hem gerefereerd middels knuffelturk/marokkaan*, dat verklaart een hoop denk ik
Mooi, want 5 uur gaat de wekkerquote:Op maandag 27 december 2010 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh 5 of 6 uur maakt niet zoveel verschil
Hoef je geen sorry te zeggen!quote:
Als je weet dat je ze maakt, doe het niet joh!quote:
Mooie tijd welquote:Op maandag 27 december 2010 16:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mooi, want 5 uur gaat de wekker
Jij niet neequote:Op maandag 27 december 2010 16:52 schreef NBT het volgende:
[..]
Maar daar kan ik toch niks aan doen?
Tiepvoud?quote:
Ik begrijp het niet meer..quote:Op maandag 27 december 2010 16:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik lag vannacht vanaf 4 uur al wakkerquote:
7 uur beginnenquote:
Die maken wel vaker van dat soort foutjesquote:
Toen ging ik net slapenquote:Op maandag 27 december 2010 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lag vannacht vanaf 4 uur al wakker
OMG toen ging ik plassen!quote:
Ach, soms edit ik het..soms niet..ben er hier met allemaal leipeauwwss, dus maakt het niet echt uit.quote:Op maandag 27 december 2010 16:53 schreef NBT het volgende:
[..]
Als je weet dat je ze maakt, doe het niet joh!(en alweer)
Toen bekeek ik al een tijdje de binnenkant van mijn ogenquote:
Dat heb ik tussen 2 en 3 ongeveer gedaanquote:
Ja jij welquote:Op maandag 27 december 2010 16:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Toen bekeek ik al een tijdje de binnenkant van mijn ogen
Ahaa.quote:Op maandag 27 december 2010 16:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
7 uur beginnen
[..]
Die maken wel vaker van dat soort foutjes
quote:Op maandag 27 december 2010 16:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Het is toch 'sorry, ntb'.. Ni3et Tuhh Bre3kUhhh..nwly jwzt..
Laterquote:Op maandag 27 december 2010 16:59 schreef NBT het volgende:
Ik ben ook naar huis! Tot morgen allemaal!Liefde voor jullie:
![]()
![]()
Je bent toch wel wat gewend van die taalnazi's in Singlesquote:Op maandag 27 december 2010 17:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, komt door jullie dat ik zo praat.
Teveel mensen uit ONZ hier.
Wie zijn er dan uit ONZ?quote:Op maandag 27 december 2010 17:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, komt door jullie dat ik zo praat.
Teveel mensen uit ONZ hier.
Dat sowieso. Ben zelfs gerekruteerd tot een taalnazionalist.quote:Op maandag 27 december 2010 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent toch wel wat gewend van die taalnazi's in Singles
Ik ontdekte gisteren dat de autocorrect van mn foon van 'heul' 'geil' maaktquote:Op maandag 27 december 2010 17:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar ik praat heul niet zo
quote:Op maandag 27 december 2010 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ontdekte gisteren dat de autocorrect van mn foon van 'heul' 'geil' maakt
quote:Op maandag 27 december 2010 17:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar ik praat heul niet zo
HTC Wildfirequote:Op maandag 27 december 2010 17:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat een bazentelefoon
welke heb je?
Wat?quote:Op maandag 27 december 2010 17:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]Ow ja wel hoor.
Je bent een brutaaltje op Fok!
Paste wat beter bij je mood op dat moment.quote:Op maandag 27 december 2010 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ontdekte gisteren dat de autocorrect van mn foon van 'heul' 'geil' maakt
Nee niet eensquote:Op maandag 27 december 2010 17:07 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Paste wat beter bij je mood op dat moment.
Ik mag 25 Januari verlengen maar ik weet niet welke ik moet doenquote:
Ik begin mn foon eindelijk te snappen.quote:Op maandag 27 december 2010 17:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb echt een kloteding
Die... en niks andersquote:Op maandag 27 december 2010 17:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik mag 25 Januari verlengen maar ik weet niet welke ik moet doen
Desirequote:
Desire, of Desire HD. Niet de Zquote:
De gewone... Die anderen zijn lelijkquote:Op maandag 27 december 2010 17:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Desire, of Desire HD. Niet de Z
aaawh wat zondequote:Op maandag 27 december 2010 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn spelletje loopt vast![]()
En ik had bijna levelpack 7 gehaald
Hij doet het alweerquote:
HTC Desire HD.quote:Op maandag 27 december 2010 17:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik mag 25 Januari verlengen maar ik weet niet welke ik moet doen
Z is traag, HD mist knoppen, dus de gewone inderdaadquote:Op maandag 27 december 2010 17:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
De gewone... Die anderen zijn lelijk
Die kun je gewoon stoppenquote:Op maandag 27 december 2010 17:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Z is traag, HD mist knoppen, dus de gewone inderdaad
Oh, en Sense mogen ze ook weglaten
Touchscreen maakt niet uit?quote:Op maandag 27 december 2010 17:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als ik maar kan internetten vind ik alles best
Joh, ik gebruik hem al een hele tijd niet meerquote:Op maandag 27 december 2010 17:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die kun je gewoon stoppen
...maar ik vind het met wel prima hoor
Nog steeds geen idee wat dat Sense inhoudt. Schijnt ook op mijn foon te zitten geloof ikquote:Op maandag 27 december 2010 17:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Z is traag, HD mist knoppen, dus de gewone inderdaad
Oh, en Sense mogen ze ook weglaten
Je hebt 'm ingeruild?!quote:Op maandag 27 december 2010 17:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Joh, ik gebruik hem al een hele tijd niet meer
Dan dat...quote:Op maandag 27 december 2010 17:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb juist liever Touchscreen, dat heb ik nu ook
HTC Sense:quote:Op maandag 27 december 2010 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog steeds geen idee wat dat Sense inhoudt. Schijnt ook op mijn foon te zitten geloof ik
Voor een andere launcher jaquote:
Ik heb dat idd.quote:Op maandag 27 december 2010 17:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
HTC Sense:
[ afbeelding ]
Alternatief, bijvoorbeeld Launcher Pro:
[ afbeelding ]
Of HE Launcher:
[ afbeelding ]
Werkt niet lekker, en vind het er ook niet mooi uitzienquote:Op maandag 27 december 2010 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dat idd.![]()
Wat is er irritant aan dan?
Hoax... zo ziet Sense er niet uitquote:Op maandag 27 december 2010 17:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
HTC Sense:
[ afbeelding ]
Alternatief, bijvoorbeeld Launcher Pro:
[ afbeelding ]
Of HE Launcher:
[ afbeelding ]
Oh.quote:Op maandag 27 december 2010 17:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Werkt niet lekker, en vind het er ook niet mooi uitzien
Mierenneukerquote:Op maandag 27 december 2010 17:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoax... zo ziet Sense er niet uit
haha!quote:Op maandag 27 december 2010 17:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mierenneuker
Zo op de Desire:
[ afbeelding ]
Valt wel meequote:Op maandag 27 december 2010 17:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oooh geenidee, valt wel mee, denk iets in de 300
Pics van jouw icoontjesquote:Op maandag 27 december 2010 17:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
haha!
Mijn icoontjes zien er mooier uit
aawh kan je niet alvast eten dan dat ze het opwarmen als ze thuiskomen?quote:Op maandag 27 december 2010 17:23 schreef tdrone het volgende:
pff heb ik net eten gemaakt moet ik nog wachten tot mijn ouders thuis zijn
Dat was 1 keer en toen had je zelfs meerquote:Op maandag 27 december 2010 17:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
beter dan 1000+ Herr Benny
Welke app heb je gebruikt ervoor?quote:Op maandag 27 december 2010 17:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet achter hoe je kunt prnt screenen
Ez, kan ik dat ook?quote:Op maandag 27 december 2010 17:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet achter hoe je kunt prnt screenen
quote:Apps:
45 totaal, 45 gratis (100%), 0 betaald (0%)
Geen idee, ik weet niet of ik dat ook wel kanquote:
Geen... ik weet niet welke ik moet hebbenquote:Op maandag 27 december 2010 17:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Welke app heb je gebruikt ervoor?
Lolquote:Op maandag 27 december 2010 17:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet of ik dat ook wel kan
Hebben nog wel een aantal leuke sites met apps en chille games waar je normaal voor moet betalen..ook heel chill. O.a. NFS en Dungeon Hunter wat verslavend is.quote:
....daaromquote:Op maandag 27 december 2010 17:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet of ik dat ook wel kan
ja nou en, jij hebt vaker 600+quote:Op maandag 27 december 2010 17:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was 1 keer en toen had je zelfs meer__!
600+ wat?quote:Op maandag 27 december 2010 17:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja nou en, jij hebt vaker 600+
Dat kwam door TALs of SRquote:Op maandag 27 december 2010 17:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja nou en, jij hebt vaker 600+
http://www.appbrain.com. Hele handige site. Snel en eenvoudig apps erbij zetten.quote:Op maandag 27 december 2010 17:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe kun je dat zien?
Ik heb volgens mij meer gekocht dan gratis
600+ postsquote:
Alsnog heb je het gehad, ik heb het niet zo vaak als jijquote:
ouders zijn thuis dus ik ga nu etenquote:Op maandag 27 december 2010 17:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh kan je niet alvast eten dan dat ze het opwarmen als ze thuiskomen?
Eetsmakelijkquote:Op maandag 27 december 2010 17:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
ouders zijn thuis dus ik ga nu eten
Apps:quote:Op maandag 27 december 2010 17:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
http://www.appbrain.com. Hele handige site. Snel en eenvoudig apps erbij zetten.
van alles wat jij gedaan hebt?quote:Op maandag 27 december 2010 17:33 schreef iBenny het volgende:
OMG
Totale prijs (op dit moment): $35.42
apps op mijn telefoonquote:Op maandag 27 december 2010 17:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
van alles wat jij gedaan hebt?
ook lulligquote:Op maandag 27 december 2010 17:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het zal wel meer zijn, want geld krijg je na 2 weken niet meer terug als je apps verwijderd
http://mobilesat.blogspot.com/search/label/android%20gamequote:Op maandag 27 december 2010 17:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
http://www.appbrain.com. Hele handige site. Snel en eenvoudig apps erbij zetten.
Op een dag?quote:Op maandag 27 december 2010 17:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
600+ posts
[..]
Alsnog heb je het gehad, ik heb het niet zo vaak als jij
Maar Fraulein Benny zegt ook dat Herr Chick de Chocolat weleens hoger uitkomt.quote:Op maandag 27 december 2010 17:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Vraag maar aan Herr Benny, die weet er alles vanaf
die Herr ken ik nietquote:Op maandag 27 december 2010 17:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Maar Fraulein Benny zegt ook dat Herr Chick de Chocolat weleens hoger uitkomt.
Waarom aan mij?quote:Op maandag 27 december 2010 17:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Vraag maar aan Herr Benny, die weet er alles vanaf
Ik zie maar 2x 600+ Bennyquote:Op maandag 27 december 2010 17:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom aan mij?
http://www.thuisserver.ne(...)e_id=chocolate-chick
quote:
Toen ik een relatie had kwam ik ook wel eens op die aantallen...quote:Op maandag 27 december 2010 17:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Chick, wat een aantallen heb jij.![]()
Ga een relatie zoeken ofzo!
O nee, wacht..Benny..Lutte...hmm...
Ga iets zoeken.
ik stond maar 7x op 1 ofzoquote:Op maandag 27 december 2010 17:50 schreef iBenny het volgende:
Ik en mijn zieke postgedrag hebben ervoor gezorgd dat ik 31x op 1 stond dit jaar
Een leven noemen ze datquote:Op maandag 27 december 2010 17:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Chick, wat een aantallen heb jij.![]()
Ga een relatie zoeken ofzo!
O nee, wacht..Benny..Lutte...hmm...
Ga iets zoeken.
Als je een relatie hebt met Fok! begrijp ik dat wel ja.quote:Op maandag 27 december 2010 17:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Toen ik een relatie had kwam ik ook wel eens op die aantallen...
Te veel gezocht op marktplaats, te weinig aangeboden, dus het aanbod dekt de vraag niet. Jammer voor CCquote:
Chill.quote:Op maandag 27 december 2010 17:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
Moet nog een kwartier wachten voor ik kan eten
maar...maar het ligt eraan hoe je wilt betalen,. meestal accepteren ze alleen natura en dat komt altijd wel goedquote:Op maandag 27 december 2010 17:52 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Te veel gezocht op marktplaats, te weinig aangeboden, dus het aanbod dekt de vraag niet. Jammer voor CC
Eetze
Ik nog minimaal een uurquote:Op maandag 27 december 2010 17:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
Moet nog een kwartier wachten voor ik kan eten
ja priegelwerkje is datquote:Op maandag 27 december 2010 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat is een veter door een capuchon halen toch een kutklus
[..]
Ik nog minimaal een uur
Ja vooral omdat het van een vest is dat ik aandeed omdat ik het koud had. Nu heb ik het koud en ben bezig met een priegelwerkje.quote:Op maandag 27 december 2010 18:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja priegelwerkje is dat
aawh hapje?
aawh wat lulligquote:Op maandag 27 december 2010 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja vooral omdat het van een vest is dat ik aandeed omdat ik het koud had. Nu heb ik het koud en ben bezig met een priegelwerkje.
Het is niet eens mijn vest![]()
Nee ga straks Maccen als het goed is
lekkerquote:Op maandag 27 december 2010 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja vooral omdat het van een vest is dat ik aandeed omdat ik het koud had. Nu heb ik het koud en ben bezig met een priegelwerkje.
Het is niet eens mijn vest![]()
Nee ga straks Maccen als het goed is
Big tasty zonder tomaatquote:Op maandag 27 december 2010 18:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh wat lullig
oehh eetsmakelijk alvast
krijg opeens trek in een big mac
aawh arme jijquote:Op maandag 27 december 2010 18:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
lekker
ben afgelopen weken iets te vaak gaan maccen dus nu niet zo'n zin meer om naar de mac te gaan
Hoax ik bel jou nietquote:Op maandag 27 december 2010 18:03 schreef Lutte het volgende:
Ik heb iemand met een heel lief stemmetje aan de lijn.
Nee zonder tomaat. Tomaat isquote:
quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 18:03 schreef Lutte het volgende:
Ik wist het wel!quote:Op maandag 27 december 2010 17:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar...maar het ligt eraan hoe je wilt betalen,. meestal accepteren ze alleen natura en dat komt altijd wel goed
heuj benny zeg eens tdronequote:Op maandag 27 december 2010 18:03 schreef Lutte het volgende:
Veter door capuchonquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 18:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
* ik zit in de huiskamer en dan ga ik niet mijn vuist om de 3 minuten op de webcam duwen*
En ik ga nu wel eten
quote:Op maandag 27 december 2010 18:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Veter door capuchon![]()
Is gelukt. Snel vest weer aan want koud
Will doquote:Op maandag 27 december 2010 18:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Eet ook even mijn honger weg in de Mac.Bedankt.
Ahaa..quote:Op maandag 27 december 2010 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Will do![]()
Duurt nog wel ff voor ik ga Maccen hoor. Ez is er voorlopig nog niet
quote:Op maandag 27 december 2010 18:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaa..
Wat doet ie dan? Hij is toch niet aan het werk he..
Gay.quote:
Ahaa..quote:Op maandag 27 december 2010 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Hij was aan het werk ja. Nu onderweg. Nog een half uurtje ofzo.
PC Nerdquote:Op maandag 27 december 2010 18:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Gay.
[..]
Ahaa..
En wat doet hij voor werk?
Hoop niet dat ie straks nog in het topic kijkt. Dan moet ik vanavond nog naar huis rijden ben ik bangquote:
PC-nerd klinkt toch niet erg.quote:Op maandag 27 december 2010 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoop niet dat ie straks nog in het topic kijkt. Dan moet ik vanavond nog naar huis rijden ben ik bang
Mijn redderquote:Op maandag 27 december 2010 18:27 schreef Boudibou het volgende:
[..]
PC-nerd klinkt toch niet erg.
Je gebruikt een, weliswaar negatief oogende, benaming, maar waar juist uit blijkt dat jij meent te vinden dat hij veel van een dergelijk iets af weet. En dat wil iedereen toch wel,,complimenten omdat je ergens verstand van zaken hebt.
Ik ben al jaren heel blij met ICTersquote:
Voor jou, altijd!quote:Op maandag 27 december 2010 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn redder
LOL volgens mn foon is het nu zonnig in Purmerend.
Het lijkt hier wel nacht maar dat geeft verder niet
Heb ik net gedaanquote:
Ik zit niet in Transsylvanië ofzo hoorquote:Op maandag 27 december 2010 18:33 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Voor jou, altijd!
Het is daar toch altijd nacht? Daglicht kennen ze daar toch niet?
Ojaa, je ging koken uit je nieuwe kookboek toch? Tof dat het zo goed gelukt is!quote:Op maandag 27 december 2010 18:59 schreef Bos81 het volgende:
Zo dat eten was echt lekker. Ik heb mezelf weer overtroffen. Ook huisgenote vond het lekker
Ja kloptquote:Op maandag 27 december 2010 19:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ojaa, je ging koken uit je nieuwe kookboek toch? Tof dat het zo goed gelukt is!
Kipfilet met pasta (farfalle in dit geval, hoewel het recept penne aangaf). Daarbij gerookte spekjes, creme fraiche wat witte wijn en doperwten.quote:
Dat klinkt echt heel lekker.quote:Op maandag 27 december 2010 19:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt
[..]
Kipfilet met pasta (farfalle in dit geval, hoewel het recept penne aangaf). Daarbij gerookte spekjes, creme fraiche wat witte wijn en doperwten.
klinkt sjiek...quote:Op maandag 27 december 2010 19:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt
[..]
Kipfilet met pasta (farfalle in dit geval, hoewel het recept penne aangaf). Daarbij gerookte spekjes, creme fraiche wat witte wijn en doperwten.
Gewoon naar kip en romige saus en pasta.quote:Op maandag 27 december 2010 19:05 schreef tdrone het volgende:
[..]
klinkt sjiek...
maar kan me er niet echt iets bij voorstellen als in zo ziet het uit en zo smaakt het
Jaaaaaaah!!!quote:Op maandag 27 december 2010 19:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
LUTTE!ik had het telefoneren gemist maar was het lief?
haha doe dat maar, ik was een beetje de weg kwijt hier zo druk was hetquote:
Nog ijsberennieuws?quote:Op maandag 27 december 2010 19:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha doe dat maar, ik was een beetje de weg kwijt hier zo druk was het
Ja ik heb met hem gepraat en gezegd, seks is toch wel iets speciaals en je 1e keer wil je toch het liefst met iemand doen met wie je hebt zegmaar.quote:
Huum, okaay. Beter zo.quote:Op maandag 27 december 2010 19:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik heb met hem gepraat en gezegd, seks is toch wel iets speciaals en je 1e keer wil je toch het liefst met iemand doen met wie je hebt zegmaar.
En toen zei hij dat ik daar gelijk in had en dat hij ging nadenken over wat hij met zijn relatie wilde.
Ja inderdaad, ik hoop wel dat hij het juiste doet en niet dat ie het afkapt omdat hij snel seks wilt (zijn vriendin is er nog niet aan toe)quote:
Een jongen wilde seks met me terwijl hij een vriendin heeft.quote:Op maandag 27 december 2010 19:17 schreef tdrone het volgende:
doe dit in pm of zeg waar het over gaat dames want ik snap er niks meer van
Op FOK?quote:Op maandag 27 december 2010 19:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Een jongen wilde seks met me terwijl hij een vriendin heeft.
O, want dat zou grappig zijn.quote:Op maandag 27 december 2010 19:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, een collega van mij.
hoe vroeg hij dat dan??quote:Op maandag 27 december 2010 19:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, een collega van mij.
Nou hij vroeg eerst wil je een keer afspreken?quote:Op maandag 27 december 2010 19:22 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoe vroeg hij dat dan??
kwam hij gewoon op je af en zei hij: hey wil je seks met me?
quote:Op maandag 27 december 2010 19:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou hij vroeg eerst wil je een keer afspreken?
En ik dacht nou Oke want ik kan goed met hem opschieten
en toen zei hij (als grapje) ja en dan ijsberenseks hebben.
Ik zo haha leuk grapje
Hij: Stiekem wil je dat wel he ::P
Ik: Ja het is dat je een vriendin hebt maar anders...:9
Hij: Maar als vrienden kan toch?
Ik: wat?
hij: zou je dat willen? Ik wel hoor...
quote:Op maandag 27 december 2010 19:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
_!
Sorry, maar dat is echt een verschrikkelijk versierpoging en ook nog achter je vriendins rug om. Dumpen die hap.
?quote:
Ja en toen zei hij zij is nog niet aan seks toequote:Op maandag 27 december 2010 19:27 schreef tdrone het volgende:
wat een kansloos type...
had je hem niet gevraagd of hij niet aan zijn trekken kwam bij z'n vriendin?
quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 19:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja en toen zei hij zij is nog niet aan seks toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |