Mja, draag wel vaker een sjaal in huis of kantoor, dus het valt niet op dat ik hm nu ook draag.quote:Op maandag 27 december 2010 17:11 schreef dawg het volgende:
[..]
awww
komt goed uit dat het koud is dan.
Ohja, dat interesseert me ook echt.quote:Op maandag 27 december 2010 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zuigzoenen zijn redelijk 14-16.
hoeft ook niet, maar dan kan je wel reacties verwachtenquote:Op maandag 27 december 2010 17:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja, dat interesseert me ook echt.
Die interesseren me ook niet hoor. Dan kan ik beter niets meer posten, zoals zovelen hoor.quote:Op maandag 27 december 2010 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hoeft ook niet, maar dan kan je wel reacties verwachten.
Weet ik wel, maar ik legde het dus even uitquote:Op maandag 27 december 2010 17:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die interesseren me ook niet hoor. Dan kan ik beter niets meer posten, zoals zovelen hoor.
HINT: WODKA!quote:Op maandag 27 december 2010 17:16 schreef Boudibou het volgende:
Ehmmm...WC-papier?
Kan je nooit teveel van hebben..te weinig gebeurt jammerlijk wel af en toe.
quote:Op maandag 27 december 2010 17:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ehmmm...WC-papier?
Kan je nooit teveel van hebben..te weinig gebeurt jammerlijk wel af en toe.
Zag er laatst eentje in het OV..21+ en dikke zuigzoen..had ie met lippenstiftafdruk erop..had ie besloten niet eraf te halen..quote:Op maandag 27 december 2010 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zuigzoenen zijn redelijk 14-16.
Oh, maar daar ging het ook niet over. Weinig bijzonders van gemerkt.quote:Op maandag 27 december 2010 17:15 schreef Nouk84 het volgende:
Buiten dat, kan ik me ook niet voorstellen dat mensen dat serieus lekker vinden.
Kijk boudie, zo kan het dus ookquote:
geef maar toe, je bent gewoon jaloers.quote:Op maandag 27 december 2010 17:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zag er laatst eentje in het OV..21+ en dikke zuigzoen..had ie met lippenstiftafdruk erop..had ie besloten niet eraf te halen..
sorry, schoonzusje heeft de fles weer meegenomen voor ik 'm achterover kon drukkenquote:Op maandag 27 december 2010 17:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk boudie, zo kan het dus ook
je sliep?quote:Op maandag 27 december 2010 17:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, maar daar ging het ook niet over. Weinig bijzonders van gemerkt.
Ja..quote:Op maandag 27 december 2010 17:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geef maar toe, je bent gewoon jaloers.
quote:Op maandag 27 december 2010 17:15 schreef Nouk84 het volgende:
Buiten dat, kan ik me ook niet voorstellen dat mensen dat serieus lekker vinden.
Drank is te kostbaar en te lekker om weg te geven. Iets anders.quote:Op maandag 27 december 2010 17:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk boudie, zo kan het dus ook
*fluit wat in het rond*quote:Op maandag 27 december 2010 17:20 schreef missbehavin het volgende:
Jeetje, ik zat even te peilen bij kleine man, of ie het erg zou vinden als ik ms met O&N, na twaalven, evt. nog weg zou gaan, meteen hele driftbui.
quote:Op maandag 27 december 2010 17:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
sorry, schoonzusje heeft de fles weer meegenomen voor ik 'm achterover kon drukken![]()
Volgooien met slaappillen.quote:Op maandag 27 december 2010 17:20 schreef missbehavin het volgende:Jeetje, ik zat even te peilen bij kleine man, of ie het erg zou vinden als ik ms met O&N, na twaalven, evt. nog weg zou gaan, meteen hele driftbui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |