ik bedoel meer wat te doen als je het virus eenmaal hebt.quote:Op maandag 27 december 2010 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gewoon niet altijd overal op klikken etc.
Zou mooi zijn. Als je dat vervolgens in een colafles doet en schudt, schieten er allemaal pepermuntkussentjes uit.quote:
Ja, dat snapte ik wel, maar ik heb geen idee, ben nog geen PC ermee tegengekomenquote:Op maandag 27 december 2010 16:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik bedoel meer wat te doen als je het virus eenmaal hebt.
ik klik nooit zomaar op dingenheb alleen wel 1 vriendschapsverzoek een keer zonder nadenken geaccepteerd
dus vandaar dat ik het ergste vrees
ah okquote:Op maandag 27 december 2010 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik wel, maar ik heb geen idee, ben nog geen PC ermee tegengekomen.
verliefde puberquote:Op maandag 27 december 2010 16:52 schreef HeatWave het volgende:
Echt, bij elk ander meisje had ik er iets achtergezocht, maar als iPadmeisje zich niet zo lekker voelt, dan geloof ik dr.
Morgen maar weer proberen dan.
quote:
Pussywhipped.quote:Op maandag 27 december 2010 16:52 schreef HeatWave het volgende:
Echt, bij elk ander meisje had ik er iets achtergezocht, maar als iPadmeisje zich niet zo lekker voelt, dan geloof ik dr.
She's in control and she knows itquote:
Ooooeh. Te harde muziek?quote:Op maandag 27 december 2010 16:56 schreef dawg het volgende:
[..]
gister kwam de politie mij persoonlijk nog fijne feestdagen wensen.
en de jouwe?
Nou, enormquote:
zo hard stond ie niet.quote:Op maandag 27 december 2010 16:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooooeh. Te harde muziek?
Mijne was leuk, lekker, gezellig en cadeautjes.
quote:Op maandag 27 december 2010 16:58 schreef dawg het volgende:
[..]
zo hard stond ie niet.maar dan nog, kom dan verdomme zelf ff aan de deur in plaats van meteen de politie te bellen, mietjes.
mooi. met vriendje gevierd?
Ja, beetje flauw. Kunt het toch vragen he, je bijt niet.quote:Op maandag 27 december 2010 16:58 schreef dawg het volgende:
[..]
zo hard stond ie niet.maar dan nog, kom dan verdomme zelf ff aan de deur in plaats van meteen de politie te bellen, mietjes.
mooi. met vriendje gevierd?
als ik weet wie er gebeld heeft ga ik wel ff vragen waarom ze niet even zelf aan de deur kwamen.quote:Op maandag 27 december 2010 16:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, beetje flauw. Kunt het toch vragen he, je bijt niet.
Yup, vriend is hier thuis geweest, waren in totaal met 7.
Zulke mensen moeten dood!quote:Op maandag 27 december 2010 16:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat is wel erg ja, niet eens zelf eerst klagen!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |