precies. Veel beter.quote:
Dat is echt bullshitquote:Op maandag 27 december 2010 15:24 schreef friekin_ het volgende:
Ach ja, wat ben ik soms toch ook een mal meiske. Ik was vergeten dat Radio 2 een luisterpubliek heeft met de gemiddelde leeftijd van 40 jaar oud. Die kunnen niet zoveel hebben.
Zooo 2006quote:
Wat moet dat voorstellen?quote:
Hoogst irritant inderdaad...quote:Op maandag 27 december 2010 15:53 schreef MaJo het volgende:
Vinden jullie die online lijst op de radio2 site ook zo irritant? Bij mij blijft ie steeds hangen op het nummer dat hij speelde toen ik hem opende, en als ik er dan aankom schiet het meteen een paar honderd nummers omhoog
Geen last van.quote:Op maandag 27 december 2010 15:53 schreef MaJo het volgende:
Vinden jullie die online lijst op de radio2 site ook zo irritant? Bij mij blijft ie steeds hangen op het nummer dat hij speelde toen ik hem opende, en als ik er dan aankom schiet het meteen een paar honderd nummers omhoog
Ik vind hem ook vreselijk. Daarom gebruik ik een excelbestand, gemaakt door MarijeHquote:Op maandag 27 december 2010 15:53 schreef MaJo het volgende:
Wat moet je daarmee?quote:Op maandag 27 december 2010 15:55 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
een opblaasbare raspberry beret ?
Oeh dat is handig! Ik vond de oldskool website veel fijner waar je gewoon per uur kon zien welke nummers er kwamenquote:Op maandag 27 december 2010 15:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook vreselijk. Daarom gebruik ik een excelbestand, gemaakt door MarijeH
Dat snap ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |