En de helft van je kamer verhuren?quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:02 schreef wyccie het volgende:
Misschien moet ik ook maar eens gaan lijnen. Gewoon de helft minder eten, kan ik twee keer zo lang studeren met het geld wat ik nog over heb.
Twee vliegen in 1 klap.
Ik struikel hier constant over van alles en nog wat.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
En de helft van je kamer verhuren?
Je verhuurt al een deel aan pyl voor de opslag van zijn tuingereedschap?quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik struikel hier constant over van alles en nog wat.
Goeiemorgenquote:
Is die van jou??quote:
Nee, van mijn zus. Is hier een paar dagen uit logeren geweest.quote:
Schatje hoor...quote:Op donderdag 30 december 2010 21:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, van mijn zus. Is hier een paar dagen uit logeren geweest.
quote:
quote:
Hoiquote:Op donderdag 30 december 2010 20:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is die van jou??
hee lubje... ik kom jou ook overal tegen..Wanneer zie ik je in OUD.
Prima... al is het hier meer SC dan plaatjes raden... en het ligt soms ook dagen stil.quote:Op vrijdag 31 december 2010 03:00 schreef lubje25 het volgende:
[..]
[..]
HoiDiaan en peaceman,
Ik ben hier alleen omdat tong nog een vraag open had staan. Maar lijkt me best grappig verder dus ik kom hier ook wel ff buurten af en toe![]()
OUD?
Wat is dat
Hier is al die rommel gelukkig weg, zelfs in de dakgoot ligt geen sneeuw meerquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben vanmorgen gevallen met de fiets.Stomme ijzel.
Stomme sneeuw.
Nu zere knie en been. Maar ben wel gaan werken..
Hier ligt nog echt heel veel. Wat dus vanmorgen in ijs veranderd is. gelukkig is het nu wel aan het dooien en is het minder glad buiten. Ik ben net even de stad in geweest.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier is al die rommel gelukkig weg, zelfs in de dakgoot ligt geen sneeuw meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |