Hij is zelfs bang dat als er voor de opname niet dezelfde cd als altijd wordt gedraaid het succes op zal houden. Het is een rare.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel medelijden met hem, hoor. Geen enkel, eigenlijk. Hij is zijn hele carrière al bezig met zijn eigen opnaardetopshow en is over heel wat mensen heen gestapt om daar te komen. Je kunt mij niet wijsmaken dat hij niet geniet van zo'n goedlopende show.
4 ton van mijn belastingcenten! Hé Matthijs, je moet eens (vul maar in)quote:FOK! is FOK!, ik denk dat de meeste reacties op straat reuze meevallen. Niet in de trant van: Wat je nóu weer zei van de week...
Een freak.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij is zelfs bang dat als er voor de opname niet dezelfde cd als altijd wordt gedraaid het succes op zal houden. Het is een rare.
Ach welnee. Het gaat eerder zo: Hé lange, komt er echt een Elfstedentocht? Ik zag die schaatsers in je show... blablabla. Dan sta je die mensen heel even te woord en dan loop je weer door, hoe moeilijk is dat.quote:4 ton van mijn belastingcenten! Hé Matthijs, je moet eens (vul maar in)
Bob Geldof zei ooit dat er zat manieren zijn om weer in de anonimiteit te geraken. En zo is het, want Bob zegt hetquote:Hij heeft het idd zelf opgezocht maar het zal je maar overkomen
Ik vond 'm vooral onzeker.quote:
Heel veel BN'ers kijken continu naar beneden op straat. Mart Smeets niet, maar die heeft dan ook de reputatie dat je 'm beter niet lastig kan vallen.quote:[..]
Ach welnee. Het gaat eerder zo: Hé lange, komt er echt een Elfstedentocht? Ik zag die schaatsers in je show... blablabla. Dan sta je die mensen heel even te woord en dan loop je weer door, hoe moeilijk is dat.
Wie was dat ook al weer?quote:[..]
Bob Geldof zei ooit dat er zat manieren zijn om weer in de anonimiteit te geraken. En zo is het, want Bob zegt het
quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Fiedewohoo. Leddem no its kristmus tijm oho
Klopt, maar ik ben toch wel dankbaar als ze het eind een beetje snel wegdraaien.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Briljante plaat, je kunt zeggen wat je wilt.
Hij kwam nog voorbij in de Top 2000. Die jij niet hebt geluisterd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Klopt, maar ik ben toch wel dankbaar als ze het eind een beetje snel wegdraaien.
Maar ik heb wel naar Hootenanny gekeken. Met Toots.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij kwam nog voorbij in de Top 2000. Die jij niet hebt geluisterd.
Hé, die zag ik nog, ik heb ongeveer het laatste half uur gezien. Ik dacht: Who the hell? Maar hij zal best bekend zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar ik heb wel naar Hootenanny gekeken. Met Toots.
Nee.quote:Oh nee, jij hebt geen dingetjes op je pc.
Tijdgenoot van Bob Marley. Beetje minder succesvol en dat heeft 'm lang dwars gezeten. Van alles geprobeerd, funk, soul, van alles. Nu een prettige mix van funky ska en reggae. In Paradiso gezien, was een super-concert.quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hé, die zag ik nog, ik heb ongeveer het laatste half uur gezien. Ik dacht: Who the hell? Maar hij zal best bekend zijn
Best bekend, dusquote:Op donderdag 6 januari 2011 01:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Tijdgenoot van Bob Marley. Beetje minder succesvol en dat heeft 'm lang dwars gezeten. Van alles geprobeerd, funk, soul, van alles. Nu een prettige mix van funky ska en reggae. In Paradiso gezien, was een super-concert.
En Ricoquote:Op donderdag 6 januari 2011 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga nou niet zeggen dat je nog nooit van Toots and the Maytals gehoord had![]()
Trusten
Jawel. Maar Hibbert zei me niets.quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ga nou niet zeggen dat je nog nooit van Toots and the Maytals gehoord had![]()
En dat zeg je nu pasquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:13 schreef Diaan73 het volgende:
Tja, Borst ook aan zn eigen succes "ten onder gegaan"
Gisterenavond naar Tom McRae in Utrecht geweest, erg bijzonder en mooi. En ook nog Jan Kooijnman, Dolf Jansen en Carice van Houten gezien. De laatste ook nog even gesproken. Leuke spontane vrouw!!
Goedemorgenquote:Goedemorgen![]()
Volgens mij heb ik dat al eerder gepost hier... eind november ofzo. Het ging allemaal nogal snel en vergeten jou in te lichten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
En dat zeg je nu pas![]()
Niet dat ik had gekund hoor, ik heb standby dienst en had dus toch niet weg gekund.
[..]
Goedemorgen
Achteraf ook wel zo goed dus.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat al eerder gepost hier... eind november ofzo. Het ging allemaal nogal snel en vergeten jou in te lichten.
Jan Kooiman de mannelijke Marieke van Helwegen niemand weet waardoor ie een BNer isquote:
Jawel... hij is jurylid bij So You Think You Can Dance en acteur in GTST. En nu zit hij in WIDM. En hij is gewoonquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jan Kooiman de mannelijke Marieke van Helwegen niemand weet waardoor ie een BNer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |