Vorig jaar heb je wel geluisterd toch?quote:Op maandag 27 december 2010 14:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, dan zal dit wel de laatste in deze reeks zijn dit jaar. Iedereen, behalve ik, luistert naar Radio 2.
Ja, toen mocht dat nog van Peaceman.quote:Op maandag 27 december 2010 14:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vorig jaar heb je wel geluisterd toch?
Nu ook hoor, maar maximaal met 1 oor.quote:Op maandag 27 december 2010 14:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, toen mocht dat nog van Peaceman.
Luister jij naar Peaceman dan??quote:Op maandag 27 december 2010 14:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, toen mocht dat nog van Peaceman.
Niet gelijk zo intiem worden..quote:
Ja, ik had het al gelezen. Het verbaasde mij eigenlijk helemaal niet.quote:Op maandag 27 december 2010 14:10 schreef peaceman het volgende:
Brother lees dit artikel even: http://www.ed.nl/regio/ei(...)=1&sort=asc#reakties
Mij ook niet, maar het is wel een versteviging van het fundament van mijn column vorig jaar.quote:Op maandag 27 december 2010 14:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, ik had het al gelezen. Het verbaasde mij eigenlijk helemaal niet.
Ja, dat wel.quote:Op maandag 27 december 2010 14:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar het is wel een versteviging van het fundament van mijn column vorig jaar.
Is net geweest... maar jij bent gewoon stiekem aan het luisteren!!quote:Op maandag 27 december 2010 15:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Jullie waarschuwen me wel even als Late in the Evening van Paul Simon voorbij komt, hè? Die wil ik wel graag horen.
Net geweest? Dan moet ik nog een jaar wachtenquote:Op maandag 27 december 2010 15:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is net geweest... maar jij bent gewoon stiekem aan het luisteren!!![]()
Of je speelt hem gewoon op je pc af. Als je hem zo mooi vindt, heb je hem vast wel ergens in je playlist.quote:Op maandag 27 december 2010 15:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Net geweest? Dan moet ik nog een jaar wachten
Hmmmm, wat zal ik eens kopen?quote:Op maandag 27 december 2010 15:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Of je speelt hem gewoon op je pc af. Als je hem zo mooi vindt, heb je hem vast wel ergens in je playlist.
Wij gaan zo naar de stad.. iPad kopen.
Gewoon bestellen vanaf je nieuwe iPadquote:Op maandag 27 december 2010 16:01 schreef Diaan73 het volgende:
Sokken... die kan ik ook nog wel gebruiken.
Ik bestel al heel veelquote:Op maandag 27 december 2010 16:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gewoon bestellen vanaf je nieuwe iPad
2 weken geleden wel...quote:Op maandag 27 december 2010 16:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Iedere dag de postbode aan de deur met een cadeautje?
Bij mij gaat het ook zo hoor. Ik bestel niet zo vaak iets via internet maar meestal direct meerdere dingen tegelijk.quote:
Ik vind internetshoppen heerlijk.quote:Op maandag 27 december 2010 16:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij mij gaat het ook zo hoor. Ik bestel niet zo vaak iets via internet maar meestal direct meerdere dingen tegelijk.
Sommige zaken moet ik niet aan beginnen om op internet te kopen. Cd's bijvoorbeeld, dan koop ik er veel te veel.quote:Op maandag 27 december 2010 16:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind internetshoppen heerlijk.
Uiteraard. En je hebt zoiets als spotlight, de zoekfunctie, die is echt geweldig.quote:Op maandag 27 december 2010 16:28 schreef Diaan73 het volgende:
Kun je in Safari ook meerder tabbladen tegelijk open hebben staan eigenlijk?
Die koopt Peaceman altijd (te) veel.quote:Op maandag 27 december 2010 16:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sommige zaken moet ik niet aan beginnen om op internet te kopen. Cd's bijvoorbeeld, dan koop ik er veel te veel.
Elders op Fok! heb ik wel allemaal mensen aangeraden een bepaalde dvd bij Bol.com te kopen.
Ik heb de browser van Safari nu gedownload voor op de laptop.. eens kijken hoe dat werkt..quote:Op maandag 27 december 2010 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Uiteraard. En je hebt zoiets als spotlight, de zoekfunctie, die is echt geweldig.
Je kunt ook rechtsklikken op je favorieten, dan kun je kiezen of je 'm in een nieuwe tab of venster opent. Als je al meerdere open hebt staan, kun je ook gewoon op de + helemaal rechts klikken.quote:Op maandag 27 december 2010 16:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb de browser van Safari nu gedownload voor op de laptop.. eens kijken hoe dat werkt..
Okay.. ik heb de tab nu gevonden.
Leuk speelgoedquote:Op maandag 27 december 2010 19:15 schreef Diaan73 het volgende:
We hebben 'mAls Lennon naar bed is, ga ik ermee aan de sldag
Uitpakken is al leukquote:Op maandag 27 december 2010 20:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ziet er idd erg leuk uit. Nu nog aan het starten krijgen.
Ik dacht dat hij het meteen zou gaan doen... maar dat is dus niet zo.quote:
Komt voor elkaar!quote:Op maandag 27 december 2010 20:25 schreef brother52 het volgende:
Vergeet niet om Monkey Island te downloaden.
En heel veel apps downloadenquote:Op maandag 27 december 2010 21:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, moet alleen nog wat instellingen goedzetten.
En niet tegelijkertijd chips eten anders wordt je scherm zo vies.quote:Op maandag 27 december 2010 21:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, moet alleen nog wat instellingen goedzetten.
Dat veeg je er zo weer af.quote:Op maandag 27 december 2010 21:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En niet tegelijkertijd chips eten anders wordt je scherm zo vies.
Nee, ik heb geen ipad. Als ik er eentje zou kopen, zou dat alleen voor monkey island zijn en dat vind ik toch wat te duur.quote:Op maandag 27 december 2010 21:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij hebt de versie met ruitenwisser?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |