Kijk, toch nog een goede daad gedaan dit jaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:52 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik had even de bevestiging nodig.
Nah, ik refereerde meer aan het gevaar van carbid schieten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:51 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Denk dat ie in dit topic wel kan posten. Zo snel zal het vandaag wel niet vollopen.
Save the best for last.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:53 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Kijk, toch nog een goede daad gedaan dit jaar
Ach, voor het posten in WGR kan je wel hardhorend zijn. Zolang hij nog maar kan lezen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:55 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Nah, ik refereerde meer aan het gevaar van carbid schieten.
Je bent omgeschoold tot quizmaster?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:58 schreef ManAtWork het volgende:
Pfff, moet nog twee vragen bedenken. En de vragen zijn zo simpel dat er bijna geen mogelijkheid is om foute antwoorden te verzinnen voor de meerkeuze-antwoorden.
ja doe eens... is goed voor jequote:Op vrijdag 31 december 2010 13:05 schreef ManAtWork het volgende:
Eens kijken of ik een leuke samengestelde staafdiagram kan verzinnen,...
Hoppa! De vragen zijn verstuurd. Nu nog even de puinhoop opruimen zodat ik 2011 met een schoon bureau kan beginnen.
Want,...? Jij doet het niet?quote:
See you next year.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:12 schreef JumpingJacky het volgende:
Veel plezier allemaal vanavond en tot volgend jaar!
[ afbeelding ]
x2quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:55 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
See you next year.
Fijne jaarwisseling voor iedereen. Wees voorzichtig met het vuurwerk en de drank.
x2quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:09 schreef JumpingJacky het volgende:
[ afbeelding ]
Een heel gelukkig, liefdevol en vooral gezond 2011 toegewenst!![]()
![]()
![]()
Vooralsnog heb ik hem nog niet gezien hier.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:51 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Denk dat ie in dit topic wel kan posten. Zo snel zal het vandaag wel niet vollopen.
Wat een wijsheid zo aan het begin van het nieuwe jaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:28 schreef ManAtWork het volgende:
Het topic is ook nog lang niet vol. En de dag is nog niet voorbij.
Toch een behoorlijk aantal mensen! Hier was de wisseling echt heel erg rustig verlopen en lag Tron al voor 2 uur 's nachts weer in zijn bedje.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:59 schreef ManAtWork het volgende:
Denk dat deze opmerking ook wel het toppunt van 2011 is, hoor.
En misschien zit sanger hier wel tussen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |