abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90489482
dreumesen:
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009 Jair Amitai, zoon van Tinuviel & Iamredleader
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van S_oepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
31 maart 2009, Bram Teunis George, zoon van Sugarsnap
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_90489617
laatste post
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:39 schreef Poppejans het volgende:
Och Sorbootje, tijd om lekker te relaxen en te genieten van de Kerst heb jij dus helemaal niet gehad, wat balen! :* Wat een ziekenboeg was dat dan bij jullie thuis zeg
Fijn dat ze nu wel allemaal opknappen

Miss_Sly wat lijkt ze al oud zo op die foto :o komt ook wel door het grote meisjes kapsel,mooi peutertje O+
en wat heerlijk dat ze zo goed geslapen heeft

ach Twinkly, wat zie je er enorm wit en moe uit op die foto van vorig jaar
De foto van dit jaar ziet er daarintegen erg gezellig uit O+ met een blije Niels :Y)

Ik vind Wolf geen Michelin-mannetje, maar hij heeft wel lekkere knijpwangen en zo'n echt baby buikje. Hij volgt al sinds zn geboorte nog steeds de middelste CB lijnen. Was midden dec 76 cm en 10,2 kilo. Volgens mij heeft hij wel iets grotere voeten dan gemiddeld

Oja en leuk en interessant om te lezen wat jullie kinders allemaal op brood eten. Wolf eet op zn boterhammen: smeerkaas,jong belegen kaas,geitenkaas,smeerworst al dan niet vegetarisch,boterhamworst,grillworst,kipfilet en pindakaas.
Heb niet het idee dat hij een voorkeur heeft.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_90489709
Ja, ik was daar ook wel echt kapot. Gelukkig had ik zo'n opblaasbare zitbal, zodat ik ook zittend met hem in de doek kon wiebelen :D

Oh, dan vermoed ik dat Niels wel weer ongeveer dezelfde stats zal hebben als Wolf en ook iets onder de 10,5 kg zit nog :D
Niels vindt brood met hagelslag lekker, ontdekten we gisteren per ongeluk :')

quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:05 schreef Claudia_x het volgende:
Wat is Niels zich heerlijk aan het vermaken op de foto's! O+ En wat eet hij daar, Twinkly?

Ik heb trouwens een vrijwel identieke foto van mezelf vorig jaar met kerst. :+ Ik heb Ivan de eerste twee uur zitten voeden en daarna sliep hij fijn bij me in de ringsling. Wat een verschil, he? We hadden het er eergister nog over.
Ik ben wel benieuwd naar die foto!
Het verschil is echt ongelooflijk :Y En nog even wachten en dan gaan jullie zo'n grote verandering binnen een jaar nog een keertje meemaken met Ivan's zusje O+ !

Hij eet bladerdeeg met geitenkaas, prei en zure room en daarbij bietjessalade met yoghurt en bieslook. Als voorgerecht hadden we grapefruit en gazpacho, van de grapefruit heeft hij gesmuld (had ik niet verwacht!) maar in de gazpacho zat rauwe ui en dat vond hij maar niets (alleen een klein hapje van mij geproefd). Het toetje was gestoofde appel met pecannootjes en kaneelijs, dat vond hij verrukkelijk.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_90489837
Mjam, klinkt lekker Twinkly!

Valt me op dat Isabeau dus helemaal niet zo klein is als ik dacht met haar 78,5cm. Wel licht, maar niet klein.

Ik kan er trouwens een beetje verdrietig van worden dat Isabeau in haar slaap maar haren uit haar hoofd blijft trekken. Aan één kant heeft ze nog maar een heel dun plukje lang haar, de rest is volledig gekortwiekt. De andere kant is íets beter, maar dat houdt ook niet over. En ze heeft zulk mooi haar :'( Straks heeft ze alleen nog een krullend matje
pi_90489863
Dat klinkt goed Twinkly, je ziet hem ook echt smullen!

Iris heeft gisteren de preicremesoep van opa uit oma's bord gekeken :o. Dat mondje bleef maar open gaan, uit haar eigen bordje hoefde ze het dan weer niet... Maar goed, ze vond het wel lekker dus.
Zou het kunnen dat ondanks dat ze geen grote hoeveelheid heeft gegeten, ze er toch wat last van heeft gehad? Want ze was vannacht (misschien toeval hoor) best vaak wakker en dan wat mopperen en piepen...

Isabeau, wat zonde van je haartjes... lastig lijkt me sorbo. Ik sprak laatst een moeder en die hebben al het haar eraf geschoren bij hun dochter, die trokt het ook uit haar hoofd, maar niet tijdens de slaap maar gewoon om aandacht...
Lijkt me lastig als ze het in haar slaap doet, daar kan je volgens mij ook lastig iets aan doen... mutsje opzetten misschien? Anders eens vragen aan kapper of CB?
Fake it till you make it...
pi_90489909
Oh dat klinkt inderdaad als een menuutje wat het proberen waard is Twinkly :9 ^O^
Ik dacht aan de kleur te zien dat hij rode kool at
pi_90490105
Twinkly, dat klinkt heerlijk! Ik vond het zo leuk om te zien dat Ivan alles probeerde maar meteen duidelijke voorkeuren had. Courgettesoep en kreeftenbisque vond hij maar niks, de vis was heerlijk, de boontjes at hij tegen verwachting in met smaak, spruitjes vond hij maar niks en de zuurkool was de hit van de avond. Hij is recentelijk ook dol op kiwi.

Wat ook gaaf is is dat hij steeds gerichter ''ja' en 'nee' begint te zeggen. 'Eten' en 'slapen' lijkt hij vrij goed te begrijpen. "Wil je nog wat eten?" "Ja! Ja! Ja!" O+

Sorbo, had je nu al geprobeerd om haar 's nachts iets om de handen te doen (zoals de vaste wanten van de Puckabag)? Ik zou het ook heel zonde vinden, dat uittrekken van de haren.

Ik had die foto nog even opgezocht, maar zo heel identiek is 'ie niet. Ik sta er bovendien vreselijk op.

[ Bericht 7% gewijzigd door Claudia_x op 27-12-2010 13:03:34 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90490318
Claudia, ik heb het nog niet geprobeerd, omdat ik het zielig vind/vond dat ze dan haar lapje niet meer goed vast kan pakken, maar ik denk dat ik maar eens ga proberen met sokjes. Wantjes laat ze ook goed zitten, dus wie weet!

Afscheren gaat mij te ver. Maar als ze nog even doorgaat is het probleem voorlopig opgelost. Maar niet zoals ik het zou willen.
pi_90490373
Ik vind de wantjes aan de Puckabag er heel gerieflijk uitzien, maar ik doe ze ook nooit om omdat Ivan dan niet meer aan zijn muziekdoosje kan zitten. Ik ben benieuwd of ze de sokjes accepteert en of het uitkomst biedt! Het is het proberen waard, lijkt me.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90490474
Zeker! Ik zal morgen verslag doen!
pi_90491105
Ik zou er ook vreselijk van balen, Sorbo. Ik hoop dat sokjes helpen.

Ik vind het al rot dat Leah haar speldjes uittrekt..
pi_90492170
Sorbootje, wat naar dat ze haar haartjes uittrekt -O- Inderdaad wantjes of sokjes, misschien helpt het.

Wij zaten ons ook te verwonderen over het verschil tussen kerst vorig jaar en dit jaar. Vorig jaar hadden we op kerstavond een baby in wipstoeltje op de tafel bij ons zitten, terwijl we aan het plaatgrillen waren. Nu zat die baby in haar eigen stoel, babbelde mee en deed zich tegoed aan stukjes zalm, druifjes, stokbroodjes, satésaus, tomaatjes en aardappeltjes. Zoo ontzettend gezellig is dat O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 27 december 2010 @ 13:54:23 #13
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_90492477
Oh heerlijk he, miss (en alle anderen ;) O+ We hebben hier ook zo ontzettend genoten met z'n allen, echt heerlijk, zo'n kerst O+ O+ . Het besef groeit hier nog steeds hoor, en Oeke, ik heb zóveel van die attack d'amour momentjes!

Sorbo, misschien dat wantjes inderdaad helpen. Naar zeg... afleiden met iets hééél interessants ;) helpt zeker ook niet? Het zal zeer waarschijnlijk ook zo'n faaaase zijn, maar daar heb je nu niets aan natuurlijk.

Morgen lekker een dagje sauna, heerlijk O+ . Lekker bijtanken en bijbeppen met een goede vriendin. Ik kan van dat soort dagjes nu ook veel meer genieten dan voorheen, ook zo'n voordeel van het moederschap O+

[ Bericht 0% gewijzigd door mikoxx op 27-12-2010 17:14:05 ]
pi_90492525
mikoxx, ze doet het in haar slaap, ipv duimen draait ze haar haartjes om haar vinger en trekt eraan. Dan valt er niet veel af te leiden :)
pi_90492966
Sorbo, de sokjes/wantjes lijken me in elk geval het proberen waard, ik hoop dat het helpt :*
Fake it till you make it...
  maandag 27 december 2010 @ 14:31:17 #16
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90494033
He Sorbo, ik kan me voorstellen dat je het met pijn in het hart ziet gebeuren.

Op Ouders Online staat er een stukje over, de psycholoog daar heeft het over zo snel mogelijk verbreken van de gewoonte, hoe langer het duurt, hoe moeilijker het is om het te doorbreken.
Hopelijk accepteert ze de wantjes.sokjes zonder veel problemen.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  maandag 27 december 2010 @ 14:33:12 #17
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90494135
Sorbo, anders een (dun) mutsje? Dan kan ze wel lapje nog vasthouden.
pi_90494484
Mustjes laat ze niet zitten. En iets onder haar hoofje vastbinden vind ik eng 's nachts. Zal dat artikel even lezen, bedankt cara
pi_90494528
sokjes it is. Ga het vanavond meteen toepassen
pi_90495407
Claudia, welk boek van Nick Hornby noemde je nou ook alweer laatst? Als aanrader? (Niet about a boy, die heb ik al).
  maandag 27 december 2010 @ 17:15:29 #21
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_90500674
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:55 schreef Sorbootje het volgende:
mikoxx, ze doet het in haar slaap, ipv duimen draait ze haar haartjes om haar vinger en trekt eraan. Dan valt er niet veel af te leiden :)
Ik las het idd. Heeft ze ook iets anders in bed om vast te houden? Knuffeltje oid? Hoewel ik ook denk dat t een stukje gewenning is, wat (hopelijk) vanzelf over zal gaan. Ik heb het wel vaker gehoord overigens..... maar vervelend... it is! :{
pi_90501011
Het valt niet op op foto's sorbo.. Maar het lijkt me niet zo leuk inderdaad, heeft ze zulke mooie haartjes trekt ze ze eruit. Ben benieuwd of de sokken gaan helpen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 27 december 2010 @ 19:02:01 #23
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90504371
wij komen alvast zwaaien .. de slingers hangen, de cadeautjes liggen klaar, de taart is bijna klaar. Alleen nog een cake bakken en de vulling van de taart maken. Dan zijn we klaar voor het grote feest dat peuterwereld heet :W

Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_90504605
DJMO, veel plezier!!

Isabeau ligt in bed en lijkt te zijn gaan slapen zonder morren, ondanks de sokken om haar handjes. Ze keek heel even beteuterd toen ze naar haar haartjes greep, maar ik heb nog geen protest gekomen. Ik verwacht ook dat het eerder een probleem oplevert als ze 's nachts wakker wordt en moeite heeft weer in slaap te vallen. We'll see... ze heeft me wel eerder verbaasd.

Op de foto's zie je het idd nauwelijks, omdat er echt nog een dun gordijntje over haar hoofd hangt. Daaronder zit ook wel haar, maar dat is 1 a 2 cm lang.
pi_90504923
Senna zit in bad met een Duplo poppetje en een autootje te spelen. Poppetje staat op de badrand, auto komt eraan gereden. 'toet toet....sorry' :') :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')