Weinigquote:Op maandag 27 december 2010 11:47 schreef Pisces29 het volgende:
Zeg Ll, ga jij nog wel eens langs het Brammetje?
Ennie spesjul riesons?quote:
Van de Bram naar de bam, goeie keuzequote:Op maandag 27 december 2010 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Braaf aan de bammetjes tegenwoordigGezonder, goeiekoper, beter
We moeten de snelheid wel een beetje door blijven zetten nu de gang er in zitquote:
Oh zo af en toe nog wel een snackie hoorquote:Op maandag 27 december 2010 11:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van de Bram naar de bam, goeie keuze
Een de wat?quote:Op maandag 27 december 2010 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
Pgr, zit er bij jullie in de regio ook een Bram Ladaassje, nee he?
Ja hequote:
Een Bram Ladagequote:
quote:Op maandag 27 december 2010 12:25 schreef Loveless85 het volgende:
Pisces vandaag een bamiblok en kaassoufle
Oh lekkersquote:Op maandag 27 december 2010 12:25 schreef Loveless85 het volgende:
Pisces vandaag een bamiblok en kaassoufle
Eet smakelijkquote:Op maandag 27 december 2010 12:35 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ruik afgebakken broodjes![]()
Etenstijd
Bellabipsquote:
Een Brammetje suggereert dat er meer zijn, wie zijn het?quote:Op maandag 27 december 2010 12:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
BellabipsKom je ook een Brammetje doen?
Wij hier, met een sausjequote:Op maandag 27 december 2010 12:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een Brammetje suggereert dat er meer zijn, wie zijn het?
Ik dip mee.quote:
quote:
Super.quote:Op maandag 27 december 2010 12:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Hoes je kerst geweest? Gezellige dagen gehad?
Lekker, altijd hendig nog een paar dagen natafelenquote:Op maandag 27 december 2010 12:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Super.1e kerstdag had ons mam echt een overweldigend diner gemaakt, ging nergens over, kunnen nog eten voor een week zeg maar.
Gisteren ook super leuk maar deden het iets rustiger aan, filmpje op en zulks.
En jij?
Leuk.quote:Op maandag 27 december 2010 12:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker, altijd hendig nog een paar dagen natafelen![]()
Ja 3 dagen familie en visite over de vloer gehad, was geslaagd en gezellig
Nee, helaas, die had ik wel willen zien.quote:Op maandag 27 december 2010 12:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Leuk.Kwam die familie van ver zeg maar? Uit een ander land ofzo?
M'n eigen Valesjequote:Op maandag 27 december 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
Schone familie Pisces, of je eigen vleesch & bloed![]()
Hier lekker burgerlijk eerste kerstdag schoonouders, 2e kerstdag mijn ouders. Lekker gourmetten![]()
Ja hadden ze geluk mee inderdaad!quote:Op maandag 27 december 2010 12:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, helaas, die had ik wel willen zien.
Maar gewoon NL-familie, wel allemaal 2 uur onderweg, was blij dat de auto en trein te doen was
Ik volg het nooit, zie het altijd als een verrassing.quote:Op maandag 27 december 2010 12:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb het weer niet gevolgd de laatste dagen, komt er nog sneeuw eik of zijn we even verlost?
Hehequote:Op maandag 27 december 2010 12:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik volg het nooit, zie het altijd als een verrassing.
Oh ik las net tot 7 Jan. sneeuwvrij, het klonk net zo mooiquote:Op maandag 27 december 2010 12:54 schreef Loveless85 het volgende:
Dit wordt zo wel een beetje de TAL-opvang hé![]()
Maar een collega hier zei net dat er weer sneeuw aan gaat komen deze week
Zit Bella ook niet meer in TAL dan?quote:Op maandag 27 december 2010 12:54 schreef Loveless85 het volgende:
Maar een collega hier zei net dat er weer sneeuw aan gaat komen deze week
Neuh, iedereen doet aan sc-hopquote:Op maandag 27 december 2010 12:54 schreef Loveless85 het volgende:
Ff niet nee.quote:Op maandag 27 december 2010 12:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zit Bella ook niet meer in TAL dan?
Gewoon ekkes weg jong!quote:Op maandag 27 december 2010 12:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oke, wrm niet?
Of gwn fftjes weg?
quote:Op maandag 27 december 2010 12:59 schreef Pisces29 het volgende:
Bella, je kousjes zitten trouwens als gegoten![]()
Ze zijn wel een beetje kortjes voor me, maar ik hijs ze gewoon een octaafje omhoog, niemand die het ziet.
Mooi zo! Ik heb ze aan meerdere mensen aangeraden maar gij het ook zo'n lange stelten! Daar zijn die biggepootjes van mij niets bij. Al doen ze het wel goed bij Kerst.quote:Op maandag 27 december 2010 12:59 schreef Pisces29 het volgende:
Bella, je kousjes zitten trouwens als gegoten![]()
Ze zijn wel een beetje kortjes voor me, maar ik hijs ze gewoon een octaafje omhoog, niemand die het ziet.
Ja ik ben er gewoon zó vol van.quote:Op maandag 27 december 2010 13:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mooi zo! Ik heb ze aan meerdere mensen aangeraden maar gij het ook zo'n lange stelten! Daar zijn die biggepootjes van mij niets bij. Al doen ze het wel goed bij Kerst.
Ja de Dushka! Opgedaan terwijl ik het koude landschap van Siberië trotseerde.quote:Op maandag 27 december 2010 13:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik ben er gewoon zó vol van.![]()
En ik zag dat je ze de Dushka ook cadeau hebt gedaan, wat zal hij blij zijn.
Klaassenquote:Op maandag 27 december 2010 13:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja de Dushka! Opgedaan terwijl ik het koude landschap van Siberië trotseerde.
Wat is een Dushka?
quote:
Nee, gaan de 29ste denk ik. Ff wat inslaan.quote:Op maandag 27 december 2010 13:15 schreef pgrferrari het volgende:
Zeg Bellakut, hedde gij al wa vuurwerk gekocht?
Uhu, ik zit hier 15 min. van de grens.quote:Op maandag 27 december 2010 13:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, gaan de 29ste denk ik. Ff wat inslaan.!
Jij? Stiekem naar Belgie geweest?
Wij deden dat ook altijd vroegah, maar toen hielden ze ons aan net over de grens voor een controle en zijn we er met een vlotte babbel nog net uitgekomen, nooit zo bang geweest.quote:Op maandag 27 december 2010 13:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Uhu, ik zit hier 15 min. van de grens.
Dus ik zou gek zijn als ik dat niet doe![]()
Wat ga je halen?
Jep, wat klein spul.quote:Op maandag 27 december 2010 13:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wij deden dat ook altijd vroegah, maar toen hielden ze ons aan net over de grens voor een controle en zijn we er met een vlotte babbel nog net uitgekomen, nooit zo bang geweest.Maar ik denk een paar potten, wat knalvuurwerk voor old times sake en wat pijlen. Niet al te veel. Heb je al pics van jouw stuff?
Hoiquote:Op maandag 27 december 2010 17:40 schreef omearos het volgende:
Hoi
Kerst overleefd
Hoe is het hier? En wie is Bram?
Ik wist niet of omearos in regio Knor zatquote:Op maandag 27 december 2010 17:54 schreef Loveless85 het volgende:
Niemand kent dat echt hé, buiten deze regio
quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 18:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wist niet of omearos in regio Knor zat
Oeh, Rauzer hier!quote:
Ah okequote:
Ik voel me als Vjacheslav Trushkin. Kan niet beter.quote:Op maandag 27 december 2010 13:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik ben er gewoon zó vol van.![]()
En ik zag dat je ze de Dushka ook cadeau hebt gedaan, wat zal hij blij zijn.
Bellaquote:
Vaduzquote:Op maandag 27 december 2010 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik voel me als Vjacheslav Trushkin. Kan niet beter.
Dushkaquote:Op maandag 27 december 2010 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik voel me als Vjacheslav Trushkin. Kan niet beter.
Ik las iets over een sabbatical?quote:
O, iets meer teruggetrokken. Maar niet helemaal.quote:Op maandag 27 december 2010 21:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik las iets over een sabbatical?Toch niet?
Oh, ook leukquote:Op maandag 27 december 2010 21:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O, iets meer teruggetrokken. Maar niet helemaal.
Focus me meer op een voetbalforum nu.
Nee, dit is een slowchatquote:
In FF hebben we een speedchatquote:
Sneller dan die van TALquote:Op maandag 27 december 2010 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In FF hebben we een speedchat
Dat lag wel eens een half jaar op z'n gat, is het nu altijd weer druk?quote:Op maandag 27 december 2010 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In FF hebben we een speedchat
Op het hoogtepunt wel denk ik, nu iets minderquote:
Ja hoorquote:Op maandag 27 december 2010 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat lag wel eens een half jaar op z'n gat, is het nu altijd weer druk?
Missers horen erbij. Valt de volgende matige weer positief op.quote:Op maandag 27 december 2010 21:56 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je hebt betere woordgrappen gekend!
Spelletjes met kerstquote:Op maandag 27 december 2010 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, was enorm gezellig. Eerste kerstdag DE Monopoly gespeeld met z'n 4en. (2e plek) Daarna lekker gegeten met gezin, 's avonds film gekeken. Gisteren rustig aan, ook lekker gegeten.
Jij dan?
Samen zijn met de mensen van wie ik houd, kan gewoon niet beter!quote:Op maandag 27 december 2010 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Spelletjes met kerstKlinkt geslaagd
Ja leuke dagen gehad met familie, gezellig vooral
You make me hungry tooquote:Op maandag 27 december 2010 23:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie m'n eigen TT en nu heb ik weer trek in een Brammetje
Ik moest ook meteen aan Ll z'n nasiblok en kaassoufle denkenquote:
Hou opquote:Op maandag 27 december 2010 23:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moest ook meteen aan Ll z'n nasiblok en kaassoufle denken
Zullen we samen eten bestellen?quote:
Een pizza met 10 dingen eropquote:Op maandag 27 december 2010 23:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja
*Rolt uit bed
Wat bestel jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op maandag 27 december 2010 23:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een pizza met 10 dingen erop
Broodje kaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woensdag naar Zeeland, bolussen![]()
Broodje kaas met een klein beetje mosterdquote:Op maandag 27 december 2010 23:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Broodje kaas
Woensdag naar Zeeland, bolussen
Met een beetje mosterdquote:Op maandag 27 december 2010 23:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Broodje kaas met een klein beetje mosterd![]()
Oh Bolussen
Doe ik, 2 maar meteen doen?quote:Op maandag 27 december 2010 23:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Met een beetje mosterd
Maak je er ook 1 voor mij?
*pgr komt erbij liggen en broodje opetenquote:Op maandag 27 december 2010 23:51 schreef Pisces29 het volgende:
Gemaakt![]()
Brrr koud, snel onder de dekens
Gezelliequote:Op maandag 27 december 2010 23:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
*pgr komt erbij liggen en broodje opeten![]()
quote:Op maandag 27 december 2010 23:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gezellie
Zo 3 kleine broodjes, dat ging erin als... brood
Idd, 3quote:Op maandag 27 december 2010 23:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]3
Lekkere broodjesmet veel liefde gemaakt
Neuh, nu niet meer.quote:Op maandag 27 december 2010 23:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Idd, 3![]()
Als je honger hebt, moet je eten
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Neuh, nu niet meer.
Ik ga maar eens slapen![]()
*Trekt dekens over me heen en geeft pisces een slaapzoen
quote:
Gewoon ff ophijsen met een kousjequote:Op dinsdag 28 december 2010 09:03 schreef Loveless85 het volgende:
Dat zijn meestal van die uitgezakte bipsen met putten
Precies, en in bed smeer je er maar wat foundation op. Geeft smerige batsvlekken wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon ff ophijsen met een kousje
Oh daar zeg je wat, misschien is ze al weg. Of nee die gaat pas kort voor oud&nieuw dacht ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:05 schreef Loveless85 het volgende:
Over bipsen gesproken, waar is Miauwis ze al naar Paris?
Geeft niks die vlekken, het licht was toch al uit.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Precies, en in bed smeer je er maar wat foundation op. Geeft smerige batsvlekken wel.
Mehehehe, sta je zo'n vrouwtje te batsen heb je daarna allemaal foundation op je buik enzulksquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Precies, en in bed smeer je er maar wat foundation op. Geeft smerige batsvlekken wel.
Wutquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ll heb jij eigenlijk goeie hunnebillen?
Hoezo wut?quote:
Hoe moet ik weten of ík goeie hunnebillen hebquote:
Ja dat zijn Miauw's billenquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:15 schreef Bellatrix het volgende:
Hunnenbillen, dat was toch iets met miauw toen.
Kijk hem bokkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten of ík goeie hunnebillen hebdat boeit mij nou ook weinig
dat zou je moeten vragen aan de mensen die me gezien hebben ofzo
Ja ik weet toch niet wat ik op zoiets moet antwoordenquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kijk hem bokkenIk denk dat je goeie billen hebt Loos
Awquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat zijn Miauw's billenAangezien dat oorspronkelijk een Drentse is
Nee het ging toch om Miauw haar billen netquote:
Nee hoor lieverd je bent niet dik. En je kont ziet er ook niet als een hunnetje uit in die rokquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
Noemde je me nou gewoon vadsig? En zat je nu gewoon te insiuenieu insiniueen menstrueee beweren dat ik een dikke reet heb![]()
Je noemt me dikquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor lieverd je bent niet dik. En je kont ziet er ook niet als een hunnetje uit in die rok
Nietesquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je noemt me dik![]()
![]()
![]()
Je houdt niet van me![]()
![]()
![]()
Je vindt me vies![]()
![]()
![]()
Oh wacht, jij wordt naast PGR wakker, das veul erger
Je moet wel aan je buik werken Loos, daar zit wel een hunnetjequote:Op dinsdag 28 december 2010 09:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je noemt me dik![]()
![]()
![]()
Je houdt niet van me![]()
![]()
![]()
Je vindt me vies![]()
![]()
![]()
Oh wacht, jij wordt naast PGR wakker, das veul erger
Moggehquote:
Das waarquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je moet wel aan je buik werken Loos, daar zit wel een hunnetje
Hoe oud is die buikfoto in je fobo?quote:
Alle foto's in m'n fobo zijn zo'n beetje 2 a 3 jaar oud denk ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe oud is die buikfoto in je fobo?
Babymipsquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alle foto's in m'n fobo zijn zo'n beetje 2 a 3 jaar oud denk ik
quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:47 schreef Rauzer het volgende:
Wat ga je doen met oud en nieuw LL? Weer voor 40 euro een kaart voor één kroeg kopen waar verder geen gezellige mensen zitten?
Neequote:Op dinsdag 28 december 2010 11:47 schreef Rauzer het volgende:
Wat ga je doen met oud en nieuw LL? Weer voor 40 euro een kaart voor één kroeg kopen waar verder geen gezellige mensen zitten?
Ja het was 'helemaal' in Rotterdam en kostte 'vijfentwintig hele euro'squote:Op dinsdag 28 december 2010 11:59 schreef Rauzer het volgende:
Ze gaan sneuneuzen! Maar dat huisfeest klinkt inderdaad toffer dan een vage kroeg. Ik vertrek donderdag naar Duitsland en kom zondag weer terug
!
Preciesquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:04 schreef Rauzer het volgende:
Berlijn ga ik heen, geen idee nog wat ik moet verwachten ervan, maar het zal vast toffer zijn dan sneuneuzen hier in Nederland!
quote:
Ja maar das toch niet vadsigquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]Je loopt altijd te mauwen dat je een buikje hebt
HO! Ik zeg nooit dat jij vadsig bent, dat roep je zelf altijd een beetje!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar das toch niet vadsigIk krijg wel een buikje ja
Maar verder heb ik niet aanleg om dik te worden ofzo, dus ik ben verder niet vadsig.
En wat bitchen jullie allemaal op mijmet je pokon!
Wie het kleine niet eertquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HO! Ik zeg nooit dat jij vadsig bent, dat roep je zelf altijd een beetje!
En ik heb geen pokon nodig, ik ben blij met wat ik heb
Ja ik geloof dat het daar wel gezellig is bij de Tor. Ga met een stel vrienden en die hebben al een paar goede plekken uitgekozen geloof ik, dus dat zie ik wel hoe het looptquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies![]()
![]()
Lekker onder de Brandenburger TorIs daar nog iets van een feestje oid? Of niks in de planning? Met familie of vrienden/vriend/vriendin op pad?
Lijkt me wel heel gaafquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:11 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat het daar wel gezellig is bij de Tor. Ga met een stel vrienden en die hebben al een paar goede plekken uitgekozen geloof ik, dus dat zie ik wel hoe het loopt.
Ja, drie maanden geleden wou je toch nog naar Gran Canariaquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lijkt me wel heel gaafIk wil ook een keer naar het buitenland. Vrijwel altijd O&N echt in een straal van 25km om mn woonplaats gevierd ofzo
Ga meeeeeeeeee met het Hunnetje naar Parisquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lijkt me wel heel gaafIk wil ook een keer naar het buitenland. Vrijwel altijd O&N echt in een straal van 25km om mn woonplaats gevierd ofzo
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, drie maanden geleden wou je toch nog naar Gran Canaria?
Was ik dat?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, drie maanden geleden wou je toch nog naar Gran Canaria?
Ah zie je dat ik het goed onthouden hebquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]Je loopt altijd te mauwen dat je een buikje hebt
Ik weet wel dat ik het toen met jou had over O&N en toen hadden we het beide over naar het buitenland gaan, ik dacht dat jij toen zoiets zeiquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was ik dat?![]()
Het lijkt me gaaf sowieso eind december eens ergens door te brengen waar het warm is, maar ben 'net' terug uit Egypte, dus volgende vakantie duurt wel ff
Kan best hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik het toen met jou had over O&N en toen hadden we het beide over naar het buitenland gaan, ik dacht dat jij toen zoiets zei
Canarische eilanden it isquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan best hoorIn een warm land lijkt me gaaf, al kan ik me niet specifiek GC herinneren
quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik niet, maar het ging er toevallig met vrienden laatst over. Lijkt me wel geinig het eens ergens 'warms' te vierCanarische eilanden ofzo
Hoe meer hoe beter soms jaquote:
Hoiquote:
Neequote:Op dinsdag 28 december 2010 12:50 schreef Rauzer het volgende:
Zeg tombola, dat met die date destijds, is dat nog wat geworden?
quote:
shut itquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
en sloten en kettingen in haar droom.
Had jij ook niet een setje boeien met zo'n armoedig slotje?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
en sloten en kettingen in haar droom.
Van die pluche?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had jij ook niet een setje boeien met zo'n armoedig slotje?
Dat weet jij het bestequote:
Ik heb niet van die pluche dingen nee, als ik ze zou willen kocht ik ze iig zonder roze fluffquote:
Ik heb al een week of 3 geen choco op, moet nog steeds halenquote:
Wat ga je spelen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb de Aldi gisteren weer geplunderd. Zo een pallet in het winkelwagentje geschoven.
Vanmiddag een gamemiddagje, zin in. Vanavond komt een vriendin.
Ik nog maar 1 keer, en 2equote:Op dinsdag 28 december 2010 13:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Monopoly.Ik heb Revolution nu 2x gespeeld, waarvan 1x gewonnen.
Die hebben we mijn zusje ook cadeau gedaan. Die blijft echt de beste. Die nieuwe is op een andere manier tof.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:36 schreef Pisces29 het volgende:
Toen ik m'n eigen Monopoly kocht was net de overgang naar de euro-versie, toen kon ik dus kiezen... En ik koos de oude gulden-versie, zoveel herinneringen uit m'n kindertijd, dus ik wilde die met die oude biljetten hebben
Ik heb er zo eentje met zo'n pin-apparaatje. Het is gelijk niet leuk meerquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, met pinpassen en een supersonische computer die met kansvragen strooit.
klinkt niet echt boeiend iddquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb er zo eentje met zo'n pin-apparaatje. Het is gelijk niet leuk meerTerwijl ik vroeger echt monopoly-verslaafd was
Ik zie het ook niet als Monopoly maar gewoon een broertje ervan. En ik hou wel van knopjesquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb er zo eentje met zo'n pin-apparaatje. Het is gelijk niet leuk meerTerwijl ik vroeger echt monopoly-verslaafd was
Ja iddquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet als Monopoly maar gewoon een broertje ervan. En ik hou wel van knopjesLekker toetsen
Biljettenquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:57 schreef omearos het volgende:
[..]
klinkt niet echt boeiend idd
Leukste was altijd om je geld neer te leggen zodat iedereen zag dat je goed bezig was
Uitzequote:
Je hebt er zelf zatquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet als Monopoly maar gewoon een broertje ervan. En ik hou wel van knopjesLekker toetsen
Variatie hèquote:
Niet elke vrouw vindt dezelfde aanpak prettig he.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb nog wat pluche handboeien
Niet de real deal? dat spreekt me meer aanquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb nog wat pluche handboeien
Alles kan geregeld worden, popjequote:Op dinsdag 28 december 2010 14:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet de real deal? dat spreekt me meer aan
Dat kloptquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg zo'n ik-ben-16-en-ging-langs-de-Xenos-voor-muh-vriendje-gevoel bij die pluche dingen
Dankquote:
Ja, met mijn statief gemaakt die ik voor kerst gehad hebquote:
*kuikentje meldt*quote:
Lekker, vooral nu we gaan eten.quote:
Eet smakelijk, wat ga je etenquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker, vooral nu we gaan eten.
Oh die bietjesquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier nog een overgebleven halve haan, opgebakken aardappeltjes en bietjes!
Dokter Bibbersquote:
Wortelstamp met hacheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Klinkt goequote:Op dinsdag 28 december 2010 18:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wortelstamp met hacheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Iedereenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Hallo, wie wonen hier die ik wel eens op andere plekken zag?
Ik draag ESF ook nog een warm hart toequote:Op dinsdag 28 december 2010 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Hallo, wie wonen hier die ik wel eens op andere plekken zag?
Ook hier jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh tof. Woont -Miauw- hier ook nog
?
Heyquote:
Liever echt wat te snackenquote:
Kaassouffle of patat oorlogquote:
Regel jij, ik had gister de broodjesquote:
*Loopt ff naar patatzaak de snelle sjonnie.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Regel jij, ik had gister de broodjes
Overal zijn strubbelingen in het begin toch?quote:
Ach ja, ik lig er ook niet zo wakker van.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Overal zijn strubbelingen in het begin toch?
Zijn gangetje hèquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:46 schreef Koen66 het volgende:
Wat is het hier druk voor de verandering
ohquote:
Ik ben druk, morgen nachtje losjeerenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:49 schreef Koen66 het volgende:
ik kom binnen en Pisces en Tombo rennen weg?
Koenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:49 schreef Koen66 het volgende:
Zou ik ook doen als ik hen wasquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:49 schreef Koen66 het volgende:
Tombo, da's lang geleequote:Op dinsdag 28 december 2010 23:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben druk, morgen nachtje losjeeren
Ja iddquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tombo, da's lang gelee
maar logeren is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |