alvast gefeliciteerd, held!quote:Op maandag 27 december 2010 11:23 schreef tim-elzinga het volgende:
hallo ik ben bijna njarig wat moet ik vragen voor mijn verjaardag.
ik vind leuk voetbal sport breakdance en computeren
dat wil ik ook al jaren! kun je het mij leren?quote:Op maandag 27 december 2010 11:25 schreef sharr het volgende:
En hoe oud word je?
Ik zou een fiets zonder zijwielen vragen.
Tuurlijk, zo moeilijk is het nietquote:Op maandag 27 december 2010 11:25 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
dat wil ik ook al jaren! kun je het mij leren?
waarom niet?quote:
ja leukquote:Op maandag 27 december 2010 11:27 schreef cerror het volgende:
kioop fifa 2011 is erg mooi enn leuk om spelen
vanaf nu ben jij mijn heldinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
koop een voetbaltafelquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 11:28 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
vanaf nu ben jij mijn heldin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankje, dankje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een nokia 3310!quote:Op maandag 27 december 2010 12:44 schreef BunnyCookii het volgende:
Vraag aan je ouders of je een mobieltje mag.
Valt me op dat er bij dit soort reclame foto's altijd een neger bij zit.quote:
ze zijn bang voor discriminatie en zetten er een neger bij?quote:Op maandag 27 december 2010 12:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Valt me op dat er bij dit soort reclame foto's altijd een neger bij zit.
Omdat ze bang zijn voor discriminatie.
in zuur.quote:Op maandag 27 december 2010 12:49 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
ze zijn bang voor discriminatie en zetten er een neger bij?
dus de oplossing voor discriminatie is neger?
maar hoe los je een neger dan op
prima oplossingquote:
Neejoh, dat zijn de slaven, die mogen zwart zijn.quote:Op maandag 27 december 2010 12:52 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
prima oplossing
maar dan is het bij sinterklaas en zijn hulpnegers een beetje dubbel werk, vind je niet?
jij komt zeker uit het noorden van het land?quote:Op maandag 27 december 2010 12:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
alleen negers en oostblok mensen.
jou UIquote:Op maandag 27 december 2010 12:56 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Neejoh, dat zijn de slaven, die mogen zwart zijn.
ja en ik rijd nog elke dag met paard en koets over de uitgestrekte landweggetjes.quote:Op maandag 27 december 2010 12:58 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
jij komt zeker uit het noorden van het land?
heb ik ook gewoond, wonen alleen maar discriminateurs en discriminateuresses
wat de boer niet kent...
Ik zit op een school met maar 1 negerquote:Op maandag 27 december 2010 12:58 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
jij komt zeker uit het noorden van het land?
heb ik ook gewoond, wonen alleen maar discriminateurs en discriminateuresses
wat de boer niet kent...
Jou.quote:
Dorpjesquote:Op maandag 27 december 2010 13:00 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik zit op een school met maar 1 neger.
Dan geef je ons je 06quote:Op maandag 27 december 2010 12:44 schreef BunnyCookii het volgende:
Vraag aan je ouders of je een mobieltje mag.
ik heb er zelf ook gewoond hoor.quote:Op maandag 27 december 2010 13:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja en ik rijd nog elke dag met paard en koets over de uitgestrekte landweggetjes.
Beger beger beger...quote:Op maandag 27 december 2010 13:00 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
[..]
Jou.
omdat ze je hooivork niet teruggegeven hebben?quote:Op maandag 27 december 2010 13:01 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
ik heb er zelf ook gewoond hoor.
verschrikkelijke mensen daar
jouw, ook goedquote:Op maandag 27 december 2010 13:00 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
[..]
Jou.
nee, ik was import (stedeling) en ze vonden dat ik terug moest gaan naar mijn fabriekquote:Op maandag 27 december 2010 13:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat ze je hooivork niet teruggegeven hebben?
Dat was vast in een dorp.quote:Op maandag 27 december 2010 13:02 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
nee, ik was import (stedeling) en ze vonden dat ik terug moest gaan naar mijn fabriek
infantiele boeren daaro
SlowChat. Kappen graag,quote:Op maandag 27 december 2010 13:05 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
ben vrij nieuw hier, wat is SC?
ik deel die gedachte, maar soms moet je een troll feeden voor wat plezier..quote:Op maandag 27 december 2010 13:15 schreef stroopdoosch het volgende:
Tim is een troll mensen, gelieve niet op die knul reageren!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |