SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Daar moet ik nog steeds eens komen. Maar dat is s'avonds!quote:Op maandag 27 december 2010 10:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moeten we wel een vaste TC naam aanhouden he
GRTDOJW dan maar
is wel leuk iedereen zo ens af en toe te zienquote:Op maandag 27 december 2010 10:13 schreef NBT het volgende:
[..]
Daar moet ik nog steeds eens komen. Maar dat is s'avonds!
quote:Op maandag 27 december 2010 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja boodschappen doen.
Ben in staat om met de auto te gaan
dat heb ik dus net wel gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en toen ik er stond hadden ze waar ik voor kwam dus niet binnen gekregen
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Nouja, ik zit eigelijk alleen op fok als ik werk, thuis heb ik wel wat beters te doen!quote:Op maandag 27 december 2010 10:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is wel leuk iedereen zo ens af en toe te zien
maard e chatfunctionalitiet is enigsinds ruk
maar cammen is leuk
kan.mag jij 's avonds niet
Nee man. Dat vind ik echt teveel van het goede. Heb maar weinig nodig dus kan wel lopenquote:Op maandag 27 december 2010 10:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb ik dus net wel gedaan![]()
en toen ik er stond hadden ze waar ik voor kwam dus niet binnen gekregen
ik doe het ook niet continue hoor, zou relatie niet ten goede komen.quote:Op maandag 27 december 2010 10:16 schreef NBT het volgende:
[..]
Nouja, ik zit eigelijk alleen op fok als ik werk, thuis heb ik wel wat beters te doen!
laters kerelquote:Op maandag 27 december 2010 10:19 schreef Bos81 het volgende:
Even douchen, ontbijten boodschappen doen enzo
Hij staat zo op de wiki dus hij blijft maar terugspringenquote:Op maandag 27 december 2010 10:19 schreef NBT het volgende:
De OP Klopt niet, PD komt niet naar de Meet, en Tdrone wel, dus even aanpassen!
Echt waar?quote:Op maandag 27 december 2010 10:22 schreef tdrone het volgende:
Het NBT, PD was hier nog in het weekend met een kloon ofzo
Wie heeft dat nou weer INCL dat zo op wiki gezet, wat een n000b..quote:Op maandag 27 december 2010 10:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
Hij staat zo op de wiki dus hij blijft maar terugspringen
Nee, dat was PD niet manquote:Op maandag 27 december 2010 10:22 schreef tdrone het volgende:
Het NBT, PD was hier nog in het weekend met een kloon ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |