Is ook een stuk goedkoper om naar de kroeg te gaan...het gebeurt echt steeds vaker dat mensen naar een concert gaan om gewoon keihard te praten. Soms heb ik het gevoel dat dit soort mensen alleen maar gaan om te kunnen zeggen dat ze er geweest zijn, niet zo zeer voor de muziek en de beleving.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:54 schreef Q. het volgende:
Echt, dat hedendaagse concertpubliek, als je geen respect hebt voor de band, de muziek en de andere mensen die in zo'n zaal zijn dan ga je godverdomme toch gewoon naar de kroeg? Heb die stomme kutten ook wel even flink boos aangesproken maar natuurlijk hielp het geen fuck, ze moesten er alleen even hard om giechelen.
"Noujaaaaaaa zeg, die vent zegt dat we niet mogen praten, BELACHELIJK!"
Vooral in Paradiso is het erg. Ik was onlangs bij Fink in Tivoli en dat hadden ze zittend gemaakt. Dat bleef ook een stuk stiller.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:32 schreef Reena het volgende:
[..]
Is ook een stuk goedkoper om naar de kroeg te gaan...het gebeurt echt steeds vaker dat mensen naar een concert gaan om gewoon keihard te praten. Soms heb ik het gevoel dat dit soort mensen alleen maar gaan om te kunnen zeggen dat ze er geweest zijn, niet zo zeer voor de muziek en de beleving.
Anyway...Elbow: geweldig! Bij "Mirrorball" kreeg ik echt kippenvel! Vooral bij de zin "we took the town to town last night"
Een jaar of 5 geleden was ik eens bij Damien Rice in de HMH, ik zat op de tribune en hij deed een nummer zonder versterking, je kon een speld horen vallen. Dat lukt je anno 2011 niet meer.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vooral in Paradiso is het erg. Ik was onlangs bij Fink in Tivoli en dat hadden ze zittend gemaakt. Dat bleef ook een stuk stiller.
Dat prachtige nummer is voor mij helemaal verpest door die domme kutten die er luidkeels door heen gingen giechelen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:32 schreef Reena het volgende:
[..]
Anyway...Elbow: geweldig! Bij "Mirrorball" kreeg ik echt kippenvel! Vooral bij de zin "we took the town to town last night"
Dat deed Patrick Watson 2 jaar geleden (Man like you) in de schouwburg in Den Haag. Chillingquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Een jaar of 5 geleden was ik eens bij Damien Rice in de HMH, ik zat op de tribune en hij deed een nummer zonder versterking, je kon een speld horen vallen. Dat lukt je anno 2011 niet meer.
Soms kan het nog...maar zeker niet meer in de HMH!quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Een jaar of 5 geleden was ik eens bij Damien Rice in de HMH, ik zat op de tribune en hij deed een nummer zonder versterking, je kon een speld horen vallen. Dat lukt je anno 2011 niet meer.
Nou wat ik vooral vreemd vond, is dat achter mij van de 40 jarige huismoeders stonden die hun mond niet konden houden.. Eerst begonnen ze te zeiken tijdens het eerste nummer of ik niet ergens anders wilde gaan staan omdat ik wat lang ben.. Verder tijdens het concert veel praten met elkaar (gelukkig niet tijdens de rustige nummers) en telkens met hun blackberrys op facebook te spelen...quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:54 schreef Q. het volgende:
Echt, dat hedendaagse concertpubliek, als je geen respect hebt voor de band, de muziek en de andere mensen die in zo'n zaal zijn dan ga je godverdomme toch gewoon naar de kroeg? Heb die stomme kutten ook wel even flink boos aangesproken maar natuurlijk hielp het geen fuck, ze moesten er alleen even hard om giechelen.
"Noujaaaaaaa zeg, die vent zegt dat we niet mogen praten, BELACHELIJK!"
Ja ik gelukkig ook. Ik heb mijn avond daardoor niet laten verpesten.quote:Op woensdag 16 november 2011 08:47 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Wij hadden ook van die ketsende dames voor ons zitten maargoed ik kan me daar redelijk voor afsluiten
Was wel erg tof
De hele show van de Westerliefde staat ergens online trouwens. Erg goede kwaliteit.quote:Op zondag 11 december 2011 00:19 schreef ChatGirl het volgende:
Zometeen (00.35) bij 3 on Stage Elbow in concert van Pinkpop, Lowlands en de Westerliefde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |