Wil het niet direct het beste optreden ooit noemen, maar zeker een memorabele avondquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was er bij.Met afstand het beste optreden wat ik ooit heb gezien.
.
Hoe is het?quote:
Waar is die gelekt dan? Want hij komt toch pas 7 maart uit?quote:
Releasedatum is vandaag toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar is die gelekt dan? Want hij komt toch pas 7 maart uit?
Volgens hun eigen site niet: http://www.elbow.co.uk/quote:
Nou nou....dacht dat Elbow mijn all-time favorite band was, maar na de eerste keer luisteren valt het vies tegen, hopelijk verandert dat nog!!quote:
Dit is hun vijfde album al hoor.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
Het zo omstreden en veelbesproken tweede album is bij Elbow wel gelukt. Uiteraard kan het niet tippen aan het vorige album, maar misschien is dat de bedoeling ook niet. Ik heb bij Lippy Kids kippenvel, en bij een ander nummer op deze plaat ook, kippenvel. Dat woord is misschien ook wat het album samenvat: kippenvel. Niet geschikt om gewoon in de auto te draaien, maar je moet er intensief naar luisteren.
Volgens mij gaat dat tweede album om, nadat je doorgebroken bentquote:Op zondag 6 maart 2011 23:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit is hun vijfde album al hoor.Je hebt dus nog wat in te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |