Ja, die heb ik ookquote:Op maandag 27 december 2010 00:44 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Een erg goede triologie, die ik momenteel zelf lees, geschreven door Robyn Young, bestaande uit de 3 boeken: Ridder, Kruistocht en Requiem.
Goede romans over de kruistochten, zoek er zelf maar meer over op
Gaat over een ridder die allemaal dingen beleefd in Engeland, Frankrijk tot het Heilige Land en de rest van het Midden- Oosten aan toe.
Erg spannend verhaal met intrige, romances en toch nog historisch accuraat
Precies zelfde, ik ben net begonnen in het 3e deelquote:Op maandag 27 december 2010 00:48 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook![]()
De eerste 2 delen zijn erg bevallen![]()
De derde moet ik nog lezen.
Heb ik al, maar die hoort er niet echt bij hè, speelt zich af in tegenwoordige tijd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
Umberto Eco - De Slinger van Foucault
Dus? De Tempeliers spelen wel een hele grote rol, en de beknopte beschrijving die Casaubon geeft van de kruistochten is interessanter dan menig andere roman.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:01 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Heb ik al, maar die hoort er niet echt bij hè, speelt zich af in tegenwoordige tijd.
Reeds gereserveerd. Duurt alleen wat langquote:Op maandag 17 januari 2011 21:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
De Valse Dageraad al gelezen? Echt een toppertje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |