Later horen we ook een nummer uit FIFA 2005:quote:Op maandag 27 december 2010 02:10 schreef FritsFlits het volgende:
Friday On My MindEen van m'n favoriete Fifa11-nummers
oke, zelf erin gezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan in Fifa11 je eigen playlist makenquote:Op maandag 27 december 2010 02:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Radiozenders zouden sowieso meer respect moeten hebben voor soundtracks uit computerspelletjes...
Ik zing het altijd helemaal meequote:Op maandag 27 december 2010 02:18 schreef FritsFlits het volgende:
Girl From Ipanema.. volgens mij danste de janitor uit Scrubs hier op.
Ja het hele jaar door...arbeidsvitaminen.quote:Op maandag 27 december 2010 02:20 schreef Nober het volgende:
Kan ik die top 2000 ergens downloaden zodat ik er een top 500 van kan maken, het meeste wat erin staat is toch niet veel aan.
Het is inderdaad niet meer wat het geweest was.quote:Op maandag 27 december 2010 02:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je kan in Fifa11 je eigen playlist makenDe originele Fifa11 muziek is super brak
Het ultieme FIFA lied is toch deze...quote:Op maandag 27 december 2010 02:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet meer wat het geweest was.
De soundtracks van FIFA 2006 gaven me kippenvel, die van FIFA 09 waren ook nog redelijk, maar omdat ik de meeste bands/nummers van FIFA 10 en 11 ken is het verrassingselement zoek...
Gevolgd door Chumbawamba - Tubthumping.quote:Op maandag 27 december 2010 02:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Het ultieme FIFA lied is toch deze...
En Caesars Palace met Jerk it Outquote:Op maandag 27 december 2010 02:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gevolgd door Chumbawamba - Tubthumping.
Chumbawamba's beste album is natuurlijk;quote:Op maandag 27 december 2010 02:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gevolgd door Chumbawamba - Tubthumping.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Boy_Bands_Have_Wonquote:Op maandag 27 december 2010 02:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Chumbawamba's beste album is natuurlijk;
The Boy Bands Have Won, and All the Copyists and the Tribute Bands and the TV Talent Show Producers Have Won, If We Allow Our Culture to Be Shaped by Mimicry, Whether from Lack of Ideas or From Exaggerated Respect. You Should Never Try to Freeze Culture. What You Can Do Is Recycle That Culture. Take Your Older Brother's Hand-Me-Down Jacket and Re-Style It, Re-Fashion It to the Point Where It Becomes Your Own. But Don't Just Regurgitate Creative History, or Hold Art and Music and Literature as Fixed, Untouchable and Kept Under Glass. The People Who Try to 'Guard' Any Particular Form of Music Are, Like the Copyists and Manufactured Bands, Doing It the Worst Disservice, Because the Only Thing That You Can Do to Music That Will Damage It Is Not Change It, Not Make It Your Own. Because Then It Dies, Then It's Over, Then It's Done, and the Boy Bands Have Won.
Is dat al een vraag geweest door Leo bij de quiz, geef even de volledige benaming van The Boy Bands Have Won...quote:Op maandag 27 december 2010 02:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Boy_Bands_Have_Won
Inderdaad een schande...quote:Op maandag 27 december 2010 03:03 schreef FritsFlits het volgende:
Waarom staat Little Lies zo laag? Die plaat verveelt nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |