Oooh, das allemaal wel vervelend zegquote:Op zondag 26 december 2010 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moe, hoofdpijn, heet hoofd, verder koud![]()
Dus maar lekker naar bed
Tot morgen snoetje
Bijna alles. Mijn werk-werk betaalt me wel, gelukkigquote:
ik heb maandag 3 januari nog wel een gaatje ( als ik niet leg-moe ben.. )quote:
Er moet toch echt een vloer gelegd worden hoorquote:Op zondag 26 december 2010 23:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
in me eigenhuis.. in het Muck huis hoeft geen laminaat..
alleen schilderen en 1 vloer, toch ??
Gelukkig maarquote:Op zondag 26 december 2010 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bijna alles. Mijn werk-werk betaalt me wel, gelukkig
zie mijn post hierbovenquote:Op zondag 26 december 2010 23:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Er moet toch echt een vloer gelegd worden hoor
en dat mag jij doenquote:Op zondag 26 december 2010 23:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Er moet toch echt een vloer gelegd worden hoor
nee ik ga de kroeg aan de overkant van binnen bewonderenquote:Op zondag 26 december 2010 23:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
En jij kijkt toe en maakt foto's van hoe de vloer gelegd wordt?
koenquote:Op zondag 26 december 2010 23:21 schreef Koen66 het volgende:
ik ben ff wasmachine leeghalen, tanden poetsen en verkassen.
misschien nog tot straks
En anders![]()
Ik heb nog geen idee hoever we de 3e zijnquote:
trusten suikertjequote:Op zondag 26 december 2010 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moe, hoofdpijn, heet hoofd, verder koud![]()
Dus maar lekker naar bed
Tot morgen snoetje
HOI VRAARIquote:
op 10 min lopen van het station denk ik.quote:Op zondag 26 december 2010 23:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee hoever we de 3e zijn
pgrquote:
Dank GF. Zal er ook wel een keer naar kijken want moeilijk kan het niet zijn. Even weten hoe het moet en/of wat er aangepast moet worden. Doe ik binnenkort wel want ik kan het welquote:
Oh dear. Welterusten kerel en fijne dag morgenquote:Op zondag 26 december 2010 23:39 schreef DaMart het volgende:
Ik dutte bijna in naast mijn laptop op de bank... tijd om te gaan slapen dus.
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op zondag 26 december 2010 23:39 schreef DaMart het volgende:
Slaap lekker Martquote:Op zondag 26 december 2010 23:39 schreef DaMart het volgende:
trusten DMquote:Op zondag 26 december 2010 23:39 schreef DaMart het volgende:
Ach, veel eten met Kerst mag geloof ik. Zolang je het niet dagelijks blijft doenquote:Op zondag 26 december 2010 23:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
*burp*
In het voorjaar ben ik weer 2 BMI-punten gestegen als het zo doorgaat.
Ik eet dagelijks veel en ben nog altijd broodmagerquote:Op zondag 26 december 2010 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, veel eten met Kerst mag geloof ik. Zolang je het niet dagelijks blijft doen
Dat is het slechte. Je zit je gewoon anderhalve week vol te stouwen, hutjemutje vol te vreten en dan verwachten ze dat je direct weer in het gezonde eetpatroon zit.quote:Op zondag 26 december 2010 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, veel eten met Kerst mag geloof ik. Zolang je het niet dagelijks blijft doen
*port tussen z'n ribben*quote:Op zondag 26 december 2010 23:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik eet dagelijks veel en ben nog altijd broodmager.
Echt waar? Wat grappigquote:Op zondag 26 december 2010 23:44 schreef MPG het volgende:
[..]
ik ken het. Al zit er al 8 kg aan in een jaarquote:Op zondag 26 december 2010 23:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Fondue en was lekker al heb ik maar weinig gegetenquote:Op zondag 26 december 2010 23:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En wat stond er bij jullie op tafel?
Dat is inderdaad ook lekker.quote:Op zondag 26 december 2010 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fondue en was lekker al heb ik maar weinig gegeten
Was de afgelopen dagen niet lekker dus ben blij dat ik weer iets kon etenquote:Op zondag 26 december 2010 23:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook lekker.![]()
Maar weinig gegeten met kerst? Heb je iets onder de leden?
Maar ga je ook naar die behoefte luisteren?quote:
Ga aan 'de pil'quote:Op zondag 26 december 2010 23:44 schreef MPG het volgende:
[..]
bedankt voor de tip, dan is mijn cardio ook weer blijquote:Op maandag 27 december 2010 00:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga aan 'de pil'dan kom je zo 10 kilo aan
Dat ligt er aan of Koen zo wil gaan slapenquote:Op maandag 27 december 2010 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar ga je ook naar die behoefte luisteren?
Wat moet ik met 'de pil'quote:Op maandag 27 december 2010 00:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga aan 'de pil'dan kom je zo 10 kilo aan
Sorry, ik ben slecht met namen maar is dat je jongste?quote:Op maandag 27 december 2010 00:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of Koen zo wil gaan slapen
het gaat zeker niet helpen als ik zo ga slapenquote:Op maandag 27 december 2010 00:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of Koen zo wil gaan slapen
jep Koen is de jongste en Sander de oudstequote:Op maandag 27 december 2010 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, ik ben slecht met namen maar is dat je jongste?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |