Mja, je bent bekend met de regel dat je er vanuit mag gaan dat hij/zij lelijk is als er geen duidelijke foto's in zijn/haar fobo staan?quote:
Is dat een regel?quote:Op zondag 26 december 2010 22:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, je bent bekend met de regel dat je er vanuit mag gaan dat hij/zij lelijk is als er geen duidelijke foto's in zijn/haar fobo staan?
Das echt bullshit ouwe.quote:Op zondag 26 december 2010 22:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, je bent bekend met de regel dat je er vanuit mag gaan dat hij/zij lelijk is als er geen duidelijke foto's in zijn/haar fobo staan?
I object.quote:Op zondag 26 december 2010 22:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Gegeven..door wie bepaald?quote:Op zondag 26 december 2010 22:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee newbie, dat is een keihard gegeven.
Dat hangt er vanaf hoeveel je bent aangekomen sinds die tijd.quote:
Dat is gewoon een ongeschreven regel hier. En die regel heb ik niet bedacht...quote:Op zondag 26 december 2010 23:01 schreef Boudibou het volgende:
Gegeven..door wie bepaald?
Niet iedereen wil zijn kop op Fok hebben staan, maar hebben dat bv. wel op netwerksites e.d. En wat is je theorie dan?
Twee kilo in mijn borsten.quote:Op zondag 26 december 2010 23:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoeveel je bent aangekomen sinds die tijd.
In totaal of per borst?quote:
FOTOOSSS!!!!quote:Op zondag 26 december 2010 23:05 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik heb paardrijsokken gekregen voor kerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |