Goede deal: Kook wat, eet ik het voor je op.quote:Op zondag 26 december 2010 23:23 schreef missbehavin het volgende:
Oh, ik ben recepten aan het neuzen en nu heb ik zin om te koken
quote:Op zondag 26 december 2010 23:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Goede deal: Kook wat, eet ik het voor je op.
Primaquote:Op zondag 26 december 2010 23:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Het topic met de meeste views en reacties natuurlijk. Deze dus.
Held.quote:Op zondag 26 december 2010 23:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Goede deal: Kook wat, eet ik het voor je op.
Lekker smaken,,dat moet het.quote:Op zondag 26 december 2010 23:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh het klinkt allemaal zo lekker!
Vergis je niet.quote:Op zondag 26 december 2010 23:25 schreef Boudibou het volgende:
Zoals ik niet representatief voor heel Facebook ben, ben jij dat ook niet voor de hedendaagse bevolking, waar je toch echt overal de jeugd/jong volwassenen met laptops en de nieuwste smartphones met internet ziet lopen.
Maar goed.
L-E is niet lillijkquote:Op zondag 26 december 2010 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Godtje, leg jij die fobo-regel even uit? Dat als je er geen eentje hebt lelijk bent en zulks?
Maar wat als je nu lelijk bent en toch een FoBo hebt?quote:Op zondag 26 december 2010 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Godtje, leg jij die fobo-regel even uit? Dat als je er geen eentje hebt lelijk bent en zulks?
Dan voldoe je niet aan de fobo-regel.quote:Op zondag 26 december 2010 23:31 schreef Samzz het volgende:
Maar wat als je nu lelijk bent en toch een FoBo hebt?
Hmmmmquote:Op zondag 26 december 2010 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan voldoe je niet aan de fobo-regel.
Jij bent ook heul niet lelijkquote:
Ik heb geen foto's in mijn fobo wel Facebook, waaronder andere Barbs en Yuki weten hoe ik er uit zie.quote:Op zondag 26 december 2010 23:25 schreef detijd het volgende:
wel een fobo, maar ik kom toch even meepraten
Ik heb Facebook vriendjes!quote:Op zondag 26 december 2010 23:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's in mijn fobo wel Facebook, waaronder andere Barbs en Yuki weten hoe ik er uit zie.
Als je 16.000.000 mensen neemt, is het misschien weinig ja. Haal mensen weg van 15 en kleiner en van 50 en boven en dan heb je 1,300,000 op 10 miljoen.quote:Op zondag 26 december 2010 23:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is nog altijd een minderheid. Vergis je niet.
Het aantal wekelijkse gebruikers van mobiel internet groeide afgelopen jaar met 53%. In totaal gebruiken op dit moment 1,3 miljoen Nederlanders van 12 jaar en ouder mobiel internet.
En aangezien de Nederlandse bevolking meer dan 16 miljoen mensen telt is dit nog altijd een ruime minderheid.
Doe de volgende keer een foto van de bovenste helft dan.quote:Op zondag 26 december 2010 23:34 schreef Myraela het volgende:
Ik ben half lelijk. Daarom altihd halve foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |