Op Fok heb ik geen vrienden, op een netwerksite wel. Op Fok ziet elke user je, op een netwerksite niet. Fok is geen site waar mensen mijn kop hoeven te zien, op een social netwerksite wel.quote:Op zondag 26 december 2010 23:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is gewoon een ongeschreven regel hier. En die regel heb ik niet bedacht...
Je zet je kop wel op allerhande social netwerksites, maar niet in je fobo wat je beter kan afschermen dan de gemiddelde social netwerksite? Makes no sense. At all.
Oh nee hoor, zo boeiend is het niet.quote:Op zondag 26 december 2010 23:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Goede manier om mensen erheen te lokken.
Wit is niet echt ideaal bij paarden... En toch heb ik een witte wedstrijdtenuequote:Op zondag 26 december 2010 23:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Gelukkig niet wit. Dat scheelt alweer.
Desondanks was het wel een goede manier.quote:Op zondag 26 december 2010 23:08 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Oh nee hoor, zo boeiend is het niet.
Boudieboedieboebiedoe, ik geloof je pas als ik je foto zie.quote:Op zondag 26 december 2010 23:07 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Op Fok heb ik geen vrienden, op een netwerksite wel. Op Fok ziet elke user je, op een netwerksite niet. Fok is geen site waar mensen mijn kop hoeven te zien, op een social netwerksite wel.
Ik vind dat zogenaamde 'gegeven' meer de plank misslaan, maargoed. Iedereen met een foto is knap, en iedereen zonder lelijk.
Jaja, dan rijdt je schoner zeker.quote:Op zondag 26 december 2010 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wit is niet echt ideaal bij paarden... En toch heb ik een witte wedstrijdtenue
Nee, dat hoort gewoon zoquote:Op zondag 26 december 2010 23:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jaja, dan rijdt je schoner zeker.
Apparently..quote:Op zondag 26 december 2010 23:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Desondanks was het wel een goede manier.
Ow, dat wil/ kan ik best voor je doen.quote:Op zondag 26 december 2010 23:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Boudieboedieboebiedoe, ik geloof je pas als ik je foto zie.
Ja, 500+ "echte" vrienden. Want anders tel je niet mee. Maar leg eens uit waarom je die behoefte wel hebt op een social networking site? Ik doe daar uberhaupt niet aan.quote:Op zondag 26 december 2010 23:07 schreef Boudibou het volgende:
Op Fok heb ik geen vrienden, op een netwerksite wel. Op Fok ziet elke user je, op een netwerksite niet. Fok is geen site waar mensen mijn kop hoeven te zien, op een social netwerksite wel.
Ik vind dat zogenaamde 'gegeven' meer de plank misslaan, maargoed. Iedereen met een foto is knap, en iedereen zonder lelijk.
Ik ouwehoer ook maar slap mee.quote:Op zondag 26 december 2010 23:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ow, dat wil/ kan ik best voor je doen.
Maar heb het niet per se over mezelf, dat deed ik in mijn uitleg, voor het gemak, ff wel. En ik beweer ook zeker niets over mezelf, dus geloof waar je in wilt.
Welk moment van de cyclus zit je nu?quote:Op zondag 26 december 2010 23:06 schreef L-E het volgende:
Dat is afhankelijk van op welk moment van mijn cyclus we wegen.
Nog een misvatting, er zomaar van uitgaande dat iedereen die aan een netwerksite doet, 400+ vrienden heeft waarvan die de helft niet kent. Ook die vlieger gaat voor mij niet.quote:Op zondag 26 december 2010 23:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, 500+ "echte" vrienden. Want anders tel je niet mee. Maar leg eens uit waarom je die behoefte wel hebt op een social networking site? Ik doe daar uberhaupt niet aan.
Don't shoot the messenger. Zoals gezegd, ik heb die regel niet verzonnen.
Die derde!quote:
Dat is geen misvatting, die regel gaat wel degelijk op voor de gemiddelde social networking gebruiker. Daar is zelfs onderzoek naar gedaan. Dat jij een uitzondering op de regel bent veranderd daar niet veel aan dus...quote:Op zondag 26 december 2010 23:17 schreef Boudibou het volgende:
Nog een misvatting, er zomaar van uitgaande dat iedereen die aan een netwerksite doet, 400+ vrienden heeft waarvan die de helft niet kent. Ook die vlieger gaat voor mij niet.
Waarom ik eraan doe? Omdat een dergelijke site je wat dichterbij je vrienden brengt, familie die je zelden spreekt e.d., het mij op verschillende manieren van informatie kan voorzien, men tegenwoordig sneller een antwoord op facebook/twitter of whatever dan ze telefoneren/smsen...
Voor de rest vind ik het prima zo, en hebben wij andere inzichten en behoeftes. Prima toch?
E-book met recepten aan het lezen?quote:Op zondag 26 december 2010 23:23 schreef missbehavin het volgende:
Oh, ik ben recepten aan het neuzen en nu heb ik zin om te koken
quote:
Zoals ik niet representatief voor heel Facebook ben, ben jij dat ook niet voor de hedendaagse bevolking, waar je toch echt overal de jeugd/jong volwassenen met laptops en de nieuwste smartphones met internet ziet lopen.quote:Op zondag 26 december 2010 23:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is geen misvatting, die regel gaat wel degelijk op voor de gemiddelde social networking gebruiker. Daar is zelfs onderzoek naar gedaan. Dat jij een uitzondering op de regel bent veranderd daar niet veel aan dus...
Internet heb ik anders niet altijd bij de hand. En dat geldt voor de meeste mensen. Dus die vlieger gaat ook niet helemaal op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |