Zie je wel?quote:Op zondag 26 december 2010 22:26 schreef Samzz het volgende:
Hij lijkt niet op Gerard Butler. Rupsebeest heeft een bril nodig
Ahquote:
Nou! Zo kan ik nog wel wat trieste dingen bedenkenquote:Op zondag 26 december 2010 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is sowieso het fijnst. Mensen die hou zeggen en boos worden als er niet gereageerd word, zijn het ergst.
quote:
Als dat rietje bedoeld is om sneller dronken te worden vergeet het maar want dat is een mythe.quote:
werd ik geroepen?quote:Op zondag 26 december 2010 22:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen pm, hoogbegaafde halfgod.
Das met alles. Niet alleen met hoi.quote:Op zondag 26 december 2010 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is sowieso het fijnst. Mensen die hou zeggen en boos worden als er niet gereageerd word, zijn het ergst.
quote:Op zondag 26 december 2010 22:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen pm, hoogbegaafde halfgod.
Dat ligt niet aan je worstvingertjes maar aan je oog-handcoördinatie.quote:Op zondag 26 december 2010 22:36 schreef Myraela het volgende:
Ik heb te dikke worstvingertjes voor zo'n touchscreen. Ik zit er telkens naast.
Ik blijf stug volhouden tot iemand een reactie geeftquote:Op zondag 26 december 2010 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kijk, da's een binnenkomerquote:
Zeg, sweetie, heb je nu al gevraagd wat voor hondje in je UI staat?quote:Op zondag 26 december 2010 22:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ik blijf stug volhouden tot iemand een reactie geeft
niet dus?quote:
Dus ik faal gewoon?quote:Op zondag 26 december 2010 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan je worstvingertjes maar aan je oog-handcoördinatie.
hoogbegaafdheid en autisme liggen heel dicht bij elkaar hoorquote:
Big time.quote:
Nou lieverd, omdat vandaag een speciale dag is mag je 1 keer gokkenquote:Op zondag 26 december 2010 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, sweetie, heb je nu al gevraagd wat voor hondje in je UI staat?
Hoogbegaafdheid en waanzin ook.quote:Op zondag 26 december 2010 22:39 schreef JoeBravo het volgende:
hoogbegaafdheid en autisme liggen heel dicht bij elkaar hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |