Zie je wel?quote:Op zondag 26 december 2010 22:26 schreef Samzz het volgende:
Hij lijkt niet op Gerard Butler. Rupsebeest heeft een bril nodig
Ahquote:
Nou! Zo kan ik nog wel wat trieste dingen bedenkenquote:Op zondag 26 december 2010 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is sowieso het fijnst. Mensen die hou zeggen en boos worden als er niet gereageerd word, zijn het ergst.
quote:
Als dat rietje bedoeld is om sneller dronken te worden vergeet het maar want dat is een mythe.quote:
werd ik geroepen?quote:Op zondag 26 december 2010 22:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen pm, hoogbegaafde halfgod.
Das met alles. Niet alleen met hoi.quote:Op zondag 26 december 2010 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is sowieso het fijnst. Mensen die hou zeggen en boos worden als er niet gereageerd word, zijn het ergst.
quote:Op zondag 26 december 2010 22:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen pm, hoogbegaafde halfgod.
Dat ligt niet aan je worstvingertjes maar aan je oog-handcoördinatie.quote:Op zondag 26 december 2010 22:36 schreef Myraela het volgende:
Ik heb te dikke worstvingertjes voor zo'n touchscreen. Ik zit er telkens naast.
Ik blijf stug volhouden tot iemand een reactie geeftquote:Op zondag 26 december 2010 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kijk, da's een binnenkomerquote:
Zeg, sweetie, heb je nu al gevraagd wat voor hondje in je UI staat?quote:Op zondag 26 december 2010 22:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ik blijf stug volhouden tot iemand een reactie geeft
niet dus?quote:
Dus ik faal gewoon?quote:Op zondag 26 december 2010 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan je worstvingertjes maar aan je oog-handcoördinatie.
hoogbegaafdheid en autisme liggen heel dicht bij elkaar hoorquote:
Big time.quote:
Nou lieverd, omdat vandaag een speciale dag is mag je 1 keer gokkenquote:Op zondag 26 december 2010 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, sweetie, heb je nu al gevraagd wat voor hondje in je UI staat?
Hoogbegaafdheid en waanzin ook.quote:Op zondag 26 december 2010 22:39 schreef JoeBravo het volgende:
hoogbegaafdheid en autisme liggen heel dicht bij elkaar hoor
Ik gok op een kuttenlikkertje, jou kennende.quote:Op zondag 26 december 2010 22:39 schreef rival het volgende:
Nou lieverd, omdat vandaag een speciale dag is mag je 1 keer gokken
ik ben dan ook waanzinnig hoogbegaafdquote:
So truequote:Op zondag 26 december 2010 22:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ja, net als Nederland en Duitsland, toch totaal andersquote:Op zondag 26 december 2010 22:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Nee. Dissapointing.quote:Op zondag 26 december 2010 22:39 schreef rival het volgende:
[..]
Nou lieverd, omdat vandaag een speciale dag is mag je 1 keer gokken
Een fijne lijn scheidt die twee. Ik ben die lijn.quote:
Een beffertje! Leuke hondjes!quote:Op zondag 26 december 2010 22:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik gok op een kuttenlikkertje, jou kennende.
quote:Op zondag 26 december 2010 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, net als Nederland en Duitsland, toch totaal anders
Wat een welkom,,sjjjezusquote:
Je kent mij dus niet, anders zou je weten dat ik daar geen hond voor nodig hebquote:Op zondag 26 december 2010 22:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik gok op een kuttenlikkertje, jou kennende.
Duuuuude.quote:Op zondag 26 december 2010 22:41 schreef rival het volgende:
[..]
Je kent mij dus niet, anders zou je weten dat ik daar geen hond voor nodig heb
Kortom, je bent net niks. Vlees noch vis, lood om oud ijzer, te klein voor het tafellaken, te groot voor het servet.quote:Op zondag 26 december 2010 22:41 schreef oshiro het volgende:
Een fijne lijn scheidt die twee. Ik ben die lijn.
Die ga ik onthoudenquote:Op zondag 26 december 2010 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, net als Nederland en Duitsland, toch totaal anders
quote:Op zondag 26 december 2010 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kortom, je bent net niks. Vlees noch vis, lood om oud ijzer, te klein voor het tafellaken, te groot voor het servet.
Leuk he, mijn enthousiasme?quote:Op zondag 26 december 2010 22:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wat een welkom,,sjjjezusHoi L-E, tijdje gelee.
Hehe,, beter dan wat ik laatst voor het eerst hoorde, boudiboulimia
Zoep'n dan kreng, in plaats van dat geneulquote:
ik zou voor compleet numb gaanquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kortom, je bent net niks. Vlees noch vis, lood om oud ijzer, te klein voor het tafellaken, te groot voor het servet.
Dat doe ik samzz, echtquote:Op zondag 26 december 2010 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoep'n dan kreng, in plaats van dat geneul
Wat? Beledig ik één van je toyboys?quote:
Idd, minder typen en meer drinken woman!quote:Op zondag 26 december 2010 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoep'n dan kreng, in plaats van dat geneul
Ik moest lachenquote:Op zondag 26 december 2010 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat? Beledig ik één van je toyboys?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |