maar papa, ik ga op dieet.quote:Op zondag 26 december 2010 22:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Met O&N gaan we koekhappen. En ik heb sterretjes voor je gekocht.
kusje erop lilymeisjequote:Op zondag 26 december 2010 22:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik weet het, over een aantal weken zal ik het in een ander licht zien. Maar nu, nu leef ik in de decembermaand. De maand waarin mijn ouders jarig (zouden) zijn, de maand waarin ze beide stierven, de maand die draait om familie en gezin, dat is altijd al heftig. Dat ik waanzinnige liefde heb gekend en er maar zo kort van heb mogen genieten doet me nu even extra veel pijn. Alsof ik niets 'mag' houden.
En dat is onzin, want ik ben heel rijk en ik mag niet klagen. Ben gewoon een tikje verdrietig, maar dat zal weer overgaan en dan ben ik weer mezelf.
Waarschijnlijk zal ik weer met mijn moeder thuis zijn.quote:Op zondag 26 december 2010 21:59 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Tot op heden zit ik nog alleen. Ook nog geen plannen gemaakt. Maar eens kijken wat er mijn kant nog op komt rollen.
Party at my place anders?quote:Op zondag 26 december 2010 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal ik weer met mijn moeder thuis zijn.Eerst maar eens kijken wat mijn vrienden doen.
Light koekjes uiteraard. En ik heb er leuke PVC buizen en strijkers bij, dus dat gaat flink stinken en knallen.quote:Op zondag 26 december 2010 22:01 schreef Myraela het volgende:
maar papa, ik ga op dieet.En ik deel niet mee in jouw liefde voor sterretjes.
quote:Op zondag 26 december 2010 22:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik weet het, over een aantal weken zal ik het in een ander licht zien. Maar nu, nu leef ik in de decembermaand. De maand waarin mijn ouders jarig (zouden) zijn, de maand waarin ze beide stierven, de maand die draait om familie en gezin, dat is altijd al heftig. Dat ik waanzinnige liefde heb gekend en er maar zo kort van heb mogen genieten doet me nu even extra veel pijn. Alsof ik niets 'mag' houden.
En dat is onzin, want ik ben heel rijk en ik mag niet klagen. Ben gewoon een tikje verdrietig, maar dat zal weer overgaan en dan ben ik weer mezelf.
/ knuffel geeft.quote:Op zondag 26 december 2010 22:00 schreef L-E het volgende:
Den Bosch, nieuw huisje, nog een beetje leeg, dus ruimte genoegquote:
Jij bent de liefste papa.quote:Op zondag 26 december 2010 22:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Light koekjes uiteraard. En ik heb er leuke PVC buizen en strijkers bij, dus dat gaat flink stinken en knallen.
buenas noches chiquitaquote:Op zondag 26 december 2010 22:05 schreef L-E het volgende:
Tnx lieverdjes.
Mijn verdrietige hoofd gaat naar bed, december is bijna voorbij!
Slaap lekker all!
Pm maar eens een keer.quote:Op zondag 26 december 2010 22:06 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Den Bosch, nieuw huisje, nog een beetje leeg, dus ruimte genoeg
hahahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |